۲۶۷۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دستگیری متهم در قهوه خانه با اسلحه قلابی

مامور قلابی که با اسلحه پلاستیکی از کسبه غرب تهران اخاذی می‌کرد، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: مامور قلابی که با اسلحه پلاستیکی از کسبه غرب تهران اخاذی می‌کرد، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

در پی شکایت‌های ارایه شده از سوی شهروندان و کسبه محدوده غرب تهران در خصوص اقدامات مجرمانه فردی که خود را به عنوان مامور دولتی معرفی می‌کند و از آنها به بهانه‌های مختلف اخاذی می‌کند، پرونده ای تشکیل و تیمی از ماموران انتظامی تهران بزرگ برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فردی به نام "ب" ضمن حمل سلاح و تجهیزات نظامی اقدام به تهدید شهروندان و کسبه این محدوده کرده و به بهانه‌های واهی از آنها اخاذی می‌کند که در این راستا نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر شد.

با هماهنگی‌های انجام شده پاتوق متهم در همان محدوده شناسایی شد و روز گذشته طی عملیاتی ضربتی این متهم در حالی که با تجهیزات نظامی در یک قهوه خانه که پاتوقش بود، بازداشت شده و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

متهم که در ابتدای دستگیری سعی داشت با تهدید و ارعاب ماموران از دست قانون بگریزد، در بازجویی‌های انجام شده چاره ای جز اعتراف به جرایم خود ندیده و پس از اقرار به جرم خود مبنی بر حمل سلاح و تجهیزات نظامی اذعان داشت که از شهروندان و کسبه این محدوده اخاذی می کرده است.

تجهیزات نظامی این متهم که همگی قلابی (پلاستیکی) بودند مصادره شده و متهم برای تعیین تکلیف قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نا شناس

      راستی اینهمه مجرم از هرنوع خلاف که دلت بخواد را انجام میدن ودرفضای مجازی هم اعلان میشه پس چرا هرروزبتعدادخلافکاران افزوده میشه امروز اعلان کردن که زورگیران تهران بالغ بر150نفردستگیرشدن که تعدادشون سابقه داربودن یکشون 25بارزندان رفته بودوازادشده بودایاواقعا قانون درستی داریم اگه قانون درست باشه چرا 25بارزندانو دوباره زورگیری توکشور عربستان که ما قبولشون نداریم اگه طرف یکبار دوزدی یا زورگیری کنه دستوشو قط میکنند وبازدارنده هم هست اما قانون ما چه مشکلی داره که طرف تمام عمرشون خلاف میکنه ایا قانون کشورما نبایدبازنگری بشه تا مردم بیشترامنیت داشته باشند این چه قانونیه که 25 باردوزدیو زور کیری کنی وهمچنان تن سالم داشه باشی تابرای بیستوششمین بارهم بتونی ازی بدبختیکه کمی پول توجیبشه که با اون میخواد داروبرای بچه اش بگیره دوباره بتونی زورگیرکنی با این قانونیکه توکشورحاکمه هرکسی میتونه کشورو اداره کنه ابروی یک کشور اسلامی رو زورگیرها بردن خدایا ما که زور نداریم گناه ما چیه که همیشه باید هراس داشته باشیم ای قااااااااانننننون نننننننن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج