adexo3
۲۶۸۴۴۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نجات مادر باردار در هرمزگان با اعزام بالگرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در استان هرمزگان گفت: با هماهنگی انجام شده و اعزام یک فروند بالگرد به روستای خورچاه این شهرستان، یک مادر باردار از مرگ حتمی نجات یافت.

خبرگزاری ایرنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در استان هرمزگان گفت: با هماهنگی انجام شده و اعزام یک فروند بالگرد به روستای خورچاه این شهرستان، یک مادر باردار از مرگ حتمی نجات یافت.

امیرحسین قندیل روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این زن باردار که هفته آخر بارداری خود را سپری می کرد، در شرایط بسیار وخیمی قرار داشت و به دلیل طغیان رودخانه و بسته شدن مسیر زمینی روستا، امکان انتقال وی به بیمارستان وجود نداشت.

وی افزود: با توجه به این شرایط با هماهنگی فرماندار بندرلنگه، استاندار هرمزگان و شرکت نفت فلات قاره لاوان نسبت به اعزام بالگرد به روستای مذکور اقدام و بیمار به بیمارستان شهدای بندرلنگه منتقل شد.

قندیل خاطرنشان کرد: با تلاش تیم سلامت بیمارستان و انجام اقدام های درمانی برای این مادر، وی از خطر مرگ نجات یافت و حال عمومی او نیز مساعد گزارش شده است.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و روستای خورچاه نیز از توابع بخش مهران این شهرستان است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج