۲۶۹۳۷۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
پ

شرط تحویل خودروهای با وام ۲۵ میلیونی

معاون شرکت خودروسازی سایپا با اعلام اینکه بخشنامه عدم تحویل خودروهای امانی به مشتریان ارتباطی با خودروهای فروش رفته با وام ۲۵ میلیون تومانی ندارد گفت که فروش‌های انجام شده با این تسهیلات نیز تا زمانی که فاکتور نشود تحویل نخواهد شد و این امر هم به تامین اعتبار از سوی بانک مرکزی منوط است.

خبرگزاری ایسنا: معاون شرکت خودروسازی سایپا با اعلام اینکه بخشنامه عدم تحویل خودروهای امانی به مشتریان ارتباطی با خودروهای فروش رفته با وام ۲۵ میلیون تومانی ندارد گفت که فروش‌های انجام شده با این تسهیلات نیز تا زمانی که فاکتور نشود تحویل نخواهد شد و این امر هم به تامین اعتبار از سوی بانک مرکزی منوط است.

تقی‌زاده با اشاره به بخشنامه ابلاغ شده به نمایندگی‌ها برای توقف تحویل خودروهای امانی اظهار کرد: خودروی امانی خودروهای بدون پلاک و بیمه هستند که طبق بخشنامه راهور ناجا از تحویل آنها جهت جلوگیری از انجام تخلف و یا تصادفات احتمالی معذوریم و در این مورد الزام قانونی وجود دارد.

وی با بیان اینکه این بخشنامه مربوط به ۱۰ سال پیش است که دائم آن را برای یادآوری به نمایندگی‌ها تکرار می کنیم افزود: برخی از نمایندگی‌ها به دلیل عدم گنجایش پارکینک و یا آشنایی با مشتری خودروهای امانی را تحویل می دهند که خلاف قانون است. ولی با این حال ابلاغ این بخشنامه که با دوره فروش اقساطی خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی همزمان شده ارتباطی با آن ندارد.

تحویل خودروهای فروش رفته با وام ۲۵ میلیونی به شرط تامین مالی

معاون فروش سایپا به بیان توضیحاتی در مورد خودروهای فرخته شده با تسهیلات ۲۵ میلیونی نیز پرداخت و گفت: این خودروها هم تا زمانی که فاکتور نشود قابل تحویل نیست که فاکتور آن هم منوط به دریافت مبلغ آن یعنی تامین اعتبار از سوی بانک مرکزی است. چراکه باید ابتدا فاکتور، صدور سند و پلاک بگیرد بعد تحویل شود.

وی در رابطه با زمان یک ماهه تحویل خودروهای فروش رفته با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی نیز این گونه توضیح داد که زمانی که پول کامل به حساب خودرو ساز وارد و تامین مالی بانکها انجام شود از آن تاریخ یکماه فرصت داریم که خودرو را تحویل دهیم.

به گفته وی تمام تولیدات از روز ثبت نام تا کنون برای تامین خودروی این طرح انبار شده و به محض اینکه سیستم بانکی تامین مالی انجام دهد ظرف یک هفته تا ۱۰ روز اول حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد تعهدات انجام خواهد شد.

چگونگی تامین مالی فروش های مازاد

معاون فروش سایپا در مورد تعیین تکلیف خودروهایی که خودرو سازان تا ۲۰ هزار دستگاه بالاتر از سقف تعیین شده بانک مرکزی بفروش رسانده اند هم بیان کرد: هنوز سهمیه بندی اینکه هر خودروساز می تواند از این تسهیلات استفاده کند مشخص نیست ولی به هر حال ما به قراردادی که متقاضی در نمایندگی دارد متعهد هستیم و در نهایت یا از طریق تامین مالی بانکها و یا از طریق خود شرکت به تعهدات خود عمل می کنیم.

تقی زاده توضیحی هم درباره توقف فروش نقدی برخی از خودروهای شرکتهای خودرسازی ارائه و عنوان کرد: با توجه به اینکه باید ابتدا تعهدات قبلی خود به ویژه در مورد خودروهای فروش رفته با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی انجام و تا یک ماهه دیگر تحویل شود اولویت را برای تامین کالای این بخش‌ها قرار داده ایم. بنابراین درحال حاضر خودروهایی که در انبار داریم و تولیدات یک ماه آینده را برای متقاضیان قبلی قرار داده و تا هنگامی که فروش‌های انجام شده تحویل نشود هیچ تعهد جدیدی ایجاد نخواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mimo

      خخخخخخخخ
      هر دم از این باغ بری میرسد
      تازه تر از تازه تری میرسد
      قابل توجه مردم همیشه در صحنه بشینید تا یک ماهه لگن بهتون بدن تازه اگر یک ماهه بدن

    • علیرضا رحمانی

      امیدوارم کسانی که از سر سادگی دوباره به ...اعتماد کردند .یکبار برای همیشه درس خودشون رو گرفته باشند..بلاخره هرکسی با پایین ترین درصد هوش هم یکروز میفهمید یکایرانی هست نه یک فلسط

    • بدون نام

      کسایی که تو صف پراید 40 میلیونی وایسادن باید هم این بلاها سرشون بیاد-کاش بیشتر از این اذیتشون کنند

    • بدون نام

      هه!

    • بدون نام

      سود این پولی که برای پیش پرداخت از مردم ساده لوح ماشین ندیده گرفتن توی این یه ماه به جیب کی میره بعدشم 9 درصد مالیاتم اضافه کردن برای تشکر از مردم عزیز خودرو دوست . مبارک ثبت نامیا باشه چش حسودای ماشین ندار در بیاد.

    • بدون نام

      سود این پولی که برای پیش پرداخت از مردم ساده لوح ماشین ندیده گرفتن توی این یه ماه به جیب کی میره بعدشم 9 درصد مالیاتم اضافه کردن برای تشکر از مردم عزیز خودرو دوست . مبارک ثبت نامیا باشه چش حسودای ماشین ندار در بیاد.

    • بدون نام

      سود این پولی که برای پیش پرداخت از مردم ساده لوح ماشین ندیده گرفتن توی این یه ماه به جیب کی میره بعدشم 9 درصد مالیاتم اضافه کردن برای تشکر از مردم عزیز خودرو دوست . مبارک ثبت نامیا باشه چش حسودای ماشین ندار در بیاد.

    • Loser

      تمام تولیدات از قبل ثبت نام انبار شده بوووود نه بعد از ثبت نام.مورد بعد گفته از زمان واریز کامل وجه خودرو به خودرو ساز تا یکماه فرصت برای تحویل خودرو!!! یعنی کی اونوقت؟ وقت گل نی؟؟؟خودرو سازا میدونن کسانی که با این ولع برای خرید اقدام میکن میخوان بعد از تحویل خودروشونو تو بازار آزاد بفروشن و سرمایه اندکشونو یک شبه چند برابر کنن.ولی همین سرازیر شدن خودروی صفر تو بازار آزاد به فیمت و ارزش محصولاتشون لطمه میزنه و این اصلا به سود یک بنگاه عظیم افتصادی نیست که خودش کاسب یکه تاز بازاره...

    • ایرانی

      **** خودرو نمی خریم *****

      خودروسازهای داخلی با حمایت های دولت هم نمی توانند دوام بیاورند و به زودی نابود و مضمحل خواهند شد تا درس عبرتی باشد برای بقیه صنایع که نتیجه خون مردم رو توی شیشه کردن و به فنا دادن جان مردم چه نتیجه ای در بر داره!

      به پاریس رفتن با پول بیت المال هم کمکی بهتون نمیکنه!!

      باید غزل خداحافظی رو بخونید!!

      هیچکس هم از وام شما استقبال نکرده و همش دروغی بیش نیست!

      یک عده کم آدم ساده لوح بودن که حالا به شدت پشیمون هستن و درس عبرتی برای بقیه شده!!

      دیگه دوران طلایی بخور بخور شما خودروسازهای داخلی تموم شده!

      معلومه که بدجوری با بانکها به جان هم افتادین و از پول هم خبری نبوده و مردم رو سر کار گذاشتین!!

      چه شیر توشیری شده!

      خخخخخخخخخخ خداحافظ خودروسازهای داخلی!!! بای بای!!!

    • کوکنار

      من که میگم همش دروغ بود...هیچ خریدی در کار نبود...همه این کارا برا القا این بود که مردم رو از تشکیل کمپین سرخورده و ناامید کنن و بگن که شماها کوچیکتر از اونی هستین که علیه ما جبهه گیری کنین....هیچ استقبالی از وام در کار نبود...برا اینکه گند کار در نیاد فوری هم متوقفش کردن...فقط میخواستن این جریان کمپین های مردمی رو زمین بزنن.

    • حسن

      خلایق هر چه لایق

    • امید

      سلام اگر ماشین راتا دوشنبه تحویل ندهند انصراف میدهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج