۲۶۹۶۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برکناری فرهاد مجیدی از کمیته فنی

بین اسامی نام محمد احسانی نیز جلب نظر می کند. چهره ای که با وجود آنکه سابقه روشنی در فوتبال ندارد، از اعضای موثر کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال در دوره کفاشیان بوده است و معلوم نیست با چه استدلالی این احکام به نام او صادر می شود.

تابناک: بین اسامی نام محمد احسانی نیز جلب نظر می کند. چهره ای که با وجود آنکه سابقه روشنی در فوتبال ندارد، از اعضای موثر کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال در دوره کفاشیان بوده است و معلوم نیست با چه استدلالی این احکام به نام او صادر می شود.

کفاشیان بار دیگر دست به قلم شد و در حالی که دوره ریاستش رو به پایان است و قاعدتا در این برهه مدیران دست به انتصاب نمی رنند، وی امروز مرتضی محصص مدرس مربیگری فوتبال را به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون منصوب کرد.

همچنین طی احکامی جداگانه چهره هایی مثل محمد احسانی، جلال طالبی، فریدون معینی، محمود یاوری و محمد خبیری به عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند و فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال و فوتبال ایران به دلیل عدم شرکت در جلسات از جمع اعضا کنار گذاشته شد.

برکناری فرهاد مجیدی از کمیته فنی

طالبی و یاوری سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارند و خبیری سال ها عضوایرانی کمیته های مختلف ای اف سی بوده است. فریدون معینی نیز که دیگر عضو این کمیته است بازیکن سابق پرسپولیس و مربی سابق فوتبال ایران است. در بین اسامی نام محمد احسانی نیز جلب نظر می کند. چهره ای که با وجود آنکه سابقه روشنی در فوتبال ندارد، از اعضای موثر کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال در دوره کفاشیان بوده است و معلوم نیست با چه استدلالی این احکام به نام او صادر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج