۲۶۹۷۹۲
۵۲۲۵
۵۲۲۵
پ

آیا حجامت درمان موهای زائد است؟

حجامت اصطلاحا به روشی ازخونگیری اطلاق می شودکه جهت درمان بعضی ازبیماریها بکار می رود ودارای سابقه تاریخی هفت هزارساله می باشد.

خبرگزاری ایسنا: پس ازمعاینه و اخذ شرح حال ازبیمارموضعی که برای حجامت تعیین شده است ضدعفونی گشته سپس بالیوان حجامت که بصورت یکبارمصرف ساخته شده به مدت چنددقیقه بادکش می شود بعدازایجادانبساط چندخراش سطحی ایجادمی گردد آنگاه به تناسب وضعیت جسمی.

بالینی وعروقی بیماردرسه الی پنج مرحله ازوی خون گرفته می شود.این عملیات مجموعادرمدت حدود ۲۰ دقیقه انجام می شود که خون گرفنه شده حداکثر به ۵۰تا۷۰ سی سی بالغ می گردد.

آیا حجامت درمان موهای زائد است؟

حجامت برای پوست مفید است یا مضر؟

پزشکان متخصص پوست وقتی با تقاضای بیمار برای انجام حجامت روبرو می‌شوند، آن‌ها را به سمت انجام حجامت سوق می‌دهند. اگر بیماری از طریق طب مدرن درمان نشود، پزشکان از طب سنتی مانند حجامت استفاده می‌کنند.

حجامت در درمان موهای زائد چانه موثر است؟

حجامت زیر چانه برای درمان موهای زائد چندان تاثیری ندارد، اما چون بیماران از روند درمان طب مدرن جواب نمی‌گیرند به حجامت در این ناحیه تمایل نشان می‌دهند. این در حالی است که حجامت تنها تا حدودی موی زائد در این ناحیه را کم می‌کند.

بیمارانی داشته‌ام که حجامت به همراه درمان دارویی انجام می‌دهند که در این صورت بهتر نتیجه گرفته‌اند، اما به ‌صورت کلی قدم اول درمان موی زائد در ناحیه چانه حجامت نیست.

آیا حجامت درمان موهای زائد است؟

حجامت درمان موقت بوده و اصلی نیست. حجامت به تمیزی پوست کمک می‌کند و در صورتی‌ که پزشک متخصص پوست نتواند با دارو بیماری را درمان کند، در کنار تجویز دارو به او حجامت را هم پیشنها می‌کند.

حجامت باید چندبار انجام شود؟

تنها یک‌بار انجام حجامت نتیجه نمی‌دهد و لازم است به‌طور مداوم اجرایی شود.حجامت جزو درمان‌های اصولی پوست محسوب نمی‌شود و به علت قدمت آن برخی از پزشکان تمایل به انجام چنین نوع درمان‌هایی دارند.

حجامت درمان تمام دردها است؟

آیا حجامت درمان موهای زائد است؟

این متخصص پوست با بیان اینکه عده‌ای از پزشکان با یادگیری روش حجامت و طب سوزنی سعی دارند تمام بیماری‌ها را درمان کنند، چنین پزشکانی معتقدند که هیچ بیماری‌ای وجود ندارد که با حجامت درمان نشود و به همین منظور به درمان اکثر بیماری‌ها می‌پردازند و البته جواب خوبی هم نمی‌گیرند.

حجامت بهتر است یا طب سوزنی؟

حجامت در طب مدرن جایی ندارد، اما با اقبال مردم همراه است، با این وجود از میان طب سوزنی و حجامت، حجامت مفیدتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج