جاباما
۲۶۹۹۷۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

توهین کفاشیان به کارگران و دفاع از کی‌روش

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل دیگر ما پولی است که کی‌روش به آن عادت کرده است.

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل دیگر ما پولی است که کی‌روش به آن عادت کرده است.

علی کفاشیان در گفت‌وگویی در خصوص جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ابتدا تاریخ ۵ دی ماه را برای برگزاری مجمع عادی مصوب کرد و همچنین تاریخ مجمع انتخاباتی نیز صحبت‌های لازم انجام دادیم ضمن اینکه شاید یک مقدار تغییراتی در اساسنامه ایجاد شود که در این مورد در مجمع عادی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تاریخ مجمع انتخاباتی را در تاریخ ۱۵ اسفند پیشنهاد دادیم که باید ببینیم این موضوع در مجمع عادی مصوب می‌شود یا خیر. در هر صورت سعی می‌کنیم قبل از سال جدید انتخابات را برگزار کنیم. البته قصد ما این است که انتخابات فدراسیون ایران بعد از فیفا باشد. ضمن اینکه ثبت‌نام نامزدها دو ماه قبل آغاز شده و هر فردی که نامزد می‌شود باید ۱۰ امضا از مجمع داشته باشد.

کفاشیان گفت:مهم نیست چه کسی در انتخابات رای می‌آورد بلکه مهم این است که کسی که می‌آید بتواند رای مجمع را بیاورد و همه به آن احترام بگذارند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضورش در هند برای حضور در مراسم بهترین‌های آسیا گفت: فردا به این سفر می‌روم و قبل از انجام مراسم بهترین‌ها باید در جلسه هیأت رئیسه شرکت کنم. ضمن اینکه یکسری از نفرات ایرانی کمیته‌های مختلف AFC نیز از جمله کمیته پزشکی و بازاریابی و چند کمیته دیگر باید در جلسه‌های مربوط به کمیته خود شرکت کنند.

وی در خصوص بهترین‌های آسیا گفت: AFC طوری برنامه‌ریزی کرده که تمام کشورها در مراسم بهترین‌ها سهم داشته باشند و جایزه بگیرند.

کفاشیان در مورد تیم امید گفت:‌ امیدها به کار خود ادامه می‌دهند و قرار است اردویی در ترکیه برگزار کنند. تیم امید پس از از اردوی ترکیه احتمال راهی کیش شده و یکی دو دیدار تدارکاتی را برگزار می‌کند که یکی از این دو دیدار با ویتنام خواهد بود. پس از این اردو تیم امید برای مسابقات انتخابی المپیک آماده خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات مایلی‌کهن در خصوص کی‌روش‌ گفت:‌مایلی‌کهن نباید آن صحبت‌ها را علیه کی‌روش انجام می‌داد. معتقدم فوتبال باید آرامش داشته باشد و بر همین اساس با کاشانی صحبت کردم و دیگر شاهد چنین مصاحبه‌هایی از مایلی‌کهن و سایر اعضای کادر فنی امید نباشیم.

کفاشیان تاکید کرد: کی‌روش قرار است پس از پایان مرخصی خود به ایران آمده و سپس برای نظارت بر عملکرد تیم امید به قطر برود. ضمن اینکه در قرارداد کی‌روش آمده او به تیم امید هم نظارت کند.

وی در مورد اینکه آیا در این مدت امکانات مناسب برای ادامه کار تیم ملی فراهم خواهد شد، گفت: در حال رایزنی با وزارت ورزش هستیم تا ابتدا مشکل زمین چمن کمپ حل شود و قرار است وزارت ورزش در این مورد کمک‌مان کند. البته مشکل دیگر ما پولی است که کی‌روش به آن عادت کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا با توجه به قرارداد کی‌روش این مرخصی‌ها از لحاظ مالی به ضرر فدراسیون فوتبال نیست، گفت: مگر کی‌روش کارگر است و می‌خواهد به کارخانه برود و پیچ و مهره ماشین‌ها را سفت کند که هر روز در ایران باشد. ما با او قرارداد داریم و در مواقعی که باید به ما کمک کند فقط در آن زمان باید حضور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اخه این حرف کفاشیان کجاش توهین به کارگراست!
      اتفاقا این شما هستید که این تیتر خیلی زرد دارین توهین میکنین..

    • Omid

      اقای کفاشیان باید خدمت عرض کنم که همین کارگران هستند که چرخهای صنعت رو دارن میچرخونن تا امثال شما و خانوادتون عورد ناشتا بدین و پسرت با اون ماشین گران قیمتش جولون بده تو خیابونای تهران .
      لطفا ببند اون دهنتو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج