کد خبر: ۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۴۴۵۴۹
تعداد نظرات: ۴۳۲ نظر
رقابت اصلی در بازار کنسول های بازی، بین پلی استیشن 3 و ایکس باکش 360 است. کدامیک را باید انتخاب کرد؟ پاسخ مشخص است، باید پلی استیشن 3 را انتخاب کنید. چرا؟ دلایلش را بخوانید

برترین مجله اینترنتی ایران

مجله یکشنبه: رقابت اصلی در بازار کنسول های بازی، بین پلی استیشن 3 و ایکس باکش 360 است. حالا اگر می خواهیم یکی را بخریم، کدامیک را باید انتخاب کرد؟ پاسخ مشخص است، باید پلی استیشن 3 را انتخاب کنید. چرا؟ دلایلش را بخوانید:



1- نتورک (شبکه) پلی استیشن مجانی است. اگر می خواهید از شبکه پلی استیشن یا PSN استفاده کنید، نیازی به پرداخت پول نیست اما برای استفاده از شبکه ایکس باکس یا Xbox Live Gold باید سالانه 50 دلار بپردازید. شما اگر بخواهید با پلی استیشن آنلاین بازی کنید 50 دلار از ایکس باکس کمتر پول پرداخت خواهید کرد.

2- پلی استیشن 3 یک بلوری درایو دارد. داشتن درایو بلوری و قابلیت خواندن دیسک های بلوری یک مزیت بزرگ به حساب می آید. کیفیت این دیسک ها خارق العاده و باورنکردنی هستند و کم کم استفاده از آنها رو به رشد است. علاوه بر این، به خاطر حجم بالای دیسک های بلوری، هم پیشرفت های چشمگیری در کیفیت بازی های پلی استیشن نسبت به ایکس باکس 360 وجود دارد و هم دیگر نیاز نیست از جای خود بلند شوید و برای ادامه بازی، دیسک بعدی را وارد دستگاه کنید. در ضمن با پلی استیشن می توانید فیلم های بلوری را هم ببینید.

3- دسته بازی پلی استیشن 3 قابل شارژ است. هیچ چیز بدتر از این نیست که در بحبوحه بازی و یک جنگ سخت، یکدفعه باتری دسته بازی تمام شود. بعد از آن باید ببینید که در بازی جان شما همینجوری از بین می رود و شما نمی توانید کاری کنید. در ایکس باکس 360 شما با مشکل باتری مواجه هستید اما در پلی استیشن 3 هنگام بازی می توانید دسته را به کنسول وصل کنید و با این مشکل روبرو نشوید.



4- کینکت آنطوری که باید و شاید خوب کار نمی کند. نیاز نیست که هنگام خرید ایکس باکس 360 یک دستگاه کینکت هم خریداری کنید اما مایکروسافت با تبلیغاتی که می کند، گویا می خواهد بگوید که کینکت بی نظیر است! اما واقعا اینطور نیست. این دستگاه ضعیف عمل می کند و دقت کافی در شبیه سازی اعمال انسان را ندارد.

5- پلی استیشن ویتا بهترین کنسول دستی سونی است. پلی استیشن ویتا یا PS Vita جدیدترین و بهترین کنسول دستی سونی است که می تواند مستقیما به پلی استیشن 3 وصل شود. اگر از کنسول های دستی خوشتان می آید بهتر است بدانید که مایکروسافت راه زیادی برای ساخت این کنسول ها دارد اما سونی بهترین آنها را ساخته است. ویتا راحت تر به پلی استیشن 3 وصل می شود تا ایکس باکس 360
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴۳۲
NETHERLANDS
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
پاسخ
75
245
این یک طرفداری جانبدارانه از پی اس 3 هست.

اگر کینکت کارایی چندان از نظر شما ندارد چون تازه اول کار است ولی موو سونی تقلیدی از دستگاه wii هست.بلو ری بودن دلیلی بر کیفیت بالای بازی نیست و فقط باعث هزینه بالای این بازی ها میشه.الان توی بازار ایران ایکس باکس حرف اول فروش رو میزنه.به گفته طرفدارای پی اس 3 مدل اسلیم این دستگاه اصلا ظاهر زیبایی نداره.
طراحی دسته پی اس3 دست گیمر رو خسته میکنه،و و و ...
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اگر شک دارید به سایت امازون بروید و ببینید تریلر های XBOX 360 متفاوته یعنی مثلا در بازی اساسینز که برای کینکت امده ادم ها در تریلر همچنان می پرن و پشت به کینکت می شوند که اگر هر دستگاه دیگری بود جواب نمی داد پس نتیجه می گیریم شرکت مایکرو سافت تریلر های دروغی از بازی های ساخته شده می سازد
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
اولا زیبایی به چه درد می خوره دوما عشقشون کشیده دسته هارومثل وی درست کنند سوما من خودیم ایکس باکس360 بازی کردم دسته هاش فرقی باپی اس3 نمی کنه چارما گرافیک پی اس3 خیلی بهتره
نظر احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
آره فقط ایکس باکس :X
نظر ایدین
| CANADA |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
د رست میگی دقیییییییییییییییی قن
CANADA
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
پاسخ
25
43
واقعا الکی یه مطبی نوشتین نکنه واردات ps3 دارین داداش دست مارو هم بگیر
بعضی از بازیها رو xbox بهتر رندر میکنه و ام درباره کینکت باید بگم اگه درست کار نمیکنه یه سری به ufc training بزنید بعد از انجام بازی بگید که کینکت درست کار میکنه یا نه
خداییش دسته ایکس باکس خوش دست تر نیست با توجه به ضعف باتری
من جفتشو دارم و وقتی نگاهشون میکنم xbox جلوی ps3 یه ستمدیده بیشتر به نظر نمیاد با اون در سی دی رام مسخرش
اما یه طرفه قضاوت نکنید
پاسخ ها
نظر علی-mcitp
| NETHERLANDS |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
میگی جفتشو داری ! کدومشو بخرم پس ؟
و اینکه ایکس باکس God Of War هم نداره :(
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
پاسخ
150
141
چه مقایسه جالبی!!!
چقدر منصفانه.
خسته نباشید. پرفروشترین کنسول بازی امریکا رو کشتین رفت.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
پاسخ
127
69
عجب!!!!
آيا گوشام درازه؟!
فك نكنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
61
29
آقا این حرف شما چه معنی میده آخه؟اولا در مورد قیمت بازی سونی نگفتی این یک یه سری به سایت های آمار گیری بزن تو ایران نه الله وکیلی چند نفر با کنسولشون live میشن و آنلاین بازی میکنن با این اینترت های خرابا ین دو بعد داداش فک کنم شما اصلا با کینکت کار نکردی نه نه ما کار کردیم این سه بعدشم داداش هه هه هه اونی که ps vita داره سونی سه نداره اونی که sony 3 داره ps vita نداره این چند؟ من آرین هستم 21ساله دارای دیپلم تشخیص داوری از نمایشگاه e3 هم ps3 و هم xbox و هم ds و هم ps vita دارم
کینکت دارم ولی move ندارم(میگیرم) پس نظری در موردش ندارم

یکم تند نبود اینایی که این بالا گفتی؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
داداش عالی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
105
21
اینو کی مقایسه کرده.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب ادمی بوده......
پاسخ ها
نظر mansor
| UNITED STATES |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
playstation 3 بهتر از ایکس باکس
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
تو راست میگی!!!....
من 2 ماهه دارم تحقیق میکنم xbox بخرم یا ps3 آخرش به این نتیجه رسیدم که بهترین کنسول دنیا فعلا xbox360 تا اینکه xbox 720 یا ps4 بیاد ....دیگه اون موقع قضاوت سخته...نه؟
نظر ایدین
| CANADA |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
اره چه نامردی بوده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پاسخ
185
116
معلوم هست پلی استیشن 3 همه چیزش بهتر از ایکس باکس هستش
پاسخ ها
نظر mansor
| UNITED STATES |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
درسته rast migi
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
باچه دلی این را میگی نامرد
نظر فضولی؟
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اولا ایکس باکس از همه نظر بهتره از نظر گرافیک،خواندن بازی،وصل شدن به اینترنت و ....دوما شما اصلا با کینکت کار کردی که اینجا نظر می دی؟ سوما دسته ایکس باکس خوش دست تره و با باطری شارژی گذاشتن می توان راحت با ان کار کرد.دسته ps3چیه با اون اندازش و شمایلش تو دست ادم گم میشه و کلید های rb,tbو....را نمی توان درست باهاش کار کنی از بس که کوچیک،بد شکل و بد دست.پس برو یک بار دیگه تحقیق کن.
نظر armin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بهترین کنسول فقط اکس باکس . دسته اش هم راحت تره. گرافیکش هم بیشتره . یکم برو تحقیق کن علیرضا جون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
پاسخ
126
69
بهترین‏ ‏مقایسه‏ ‏اس‏ت‏ ‏‏ ‏‏پلی‏ ‏استیشن‏ ‏۳‏ ‏‏ ‏بهتر‏ ‏از‏ ‏ایکس‏ ‏با‏کس‏ ‏۳۶۰‏ ‏است‏ ‏ام‏ا‏‏ ‏در‏ ‏ایران‏ ‏هیچ‏ ‏پلی‏ ‏استیشن‏ ‏۳‏ ‏اصلی‏ ‏وجود‏ ‏ندارد‏ ‏
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
خودت کی هستی الان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاسخ
40
66
چرا می خواید سر مردم رو کلاه بزارید پرفروش ترین کنسول دنیا یعنی یه مزیت هم نداره
AFGHANISTAN
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
پاسخ
23
82
من بنازم داوری ایشون رو.
قیمت بازی ها رو در نظر گرفتین؟
طریقه هک کردن کنسول رو در نظر گرفتین؟
پلی استیشن 3 در تاریخ 11 نوامبر 2006 وارد بازار شده و تا حالا 63.9 میلیون نسخه فروش رفته.
ایکس باکس 360 در تاریخ 12 می 2005 وارد بازار شده و تا حالا 67.2 میلیون نسخه فروش رفته.
با این که پلی استیشن 3 جدیدتره ولی باز هم کیفیت گرافیکی ایکس باکس 360 خیلی بهتره (دیدم، بازی کردم، یک بار نه، دو بار نه، هر روز تو گیم نتم)
خودم شخصا کامپیوتر رو ترجیح میدم چون هم هک بازی هاش بی دردسره و هم کیفیت گرافیکیش از هر دو این کنسول ها بهتره و هم کنترول بازی ها با کامپیوتر راحت تره. (هر کس نظری داره، نظر من این بود.)
اما یادتون باشه هیچ وقت نگین ایکس باکس از پلی استیشن بهتره یا بر عکس!
هر دو این کنسول ها موفق بودن و آفرین دارن.
اما اگه تو ایران میخواین کنسول بخرین ایکس باکس 360 رو پیشنهاد میکنم چون هکش ساده تره.
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
اولا آخه بنده ی خدا چی کار به فروششون داری دوما برو گرافیک UNCHARTED 3 و تریلرthe last of us رو ببین داره به ایکس باکس می گه (جوجه).
نظر AMIR
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
بسیار بسیار عالی
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
تو دیگه کی هستی
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
هه هه هه اینقدر نظر دادین و مقایسه کردین شیطونه میگه هر دو رو بخر!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
12
88
آقا شما اومدي با يه نقد ايكس باكسو كردي تو جيب بقليت پلي استيشن 3 رو تبليغ كردي ايكس باكس لايو خيلي جالب تر و بهتر بازي ريختن تو پلي استيشن 3 خيلي سخت تره ديگه شما واردي ما شاگرديم نبايد اينجوري نقد كني
پاسخ ها
نظر آرمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
داداش اصلا میدونی kinectچیه
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
درسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
18
32
ایکس باکس بهتره اگه باور نمی کنین این لینک رو بخونین.
www.forum.newgen.ir/showthread.php?t=152
پاسخ ها
نظر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
اصلابهتر نيست علكي سر مردم كلاه نظار
نظر عشق ایکس باکس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
ایکس باکس بهتره
از همه نظر مخصوصا دسته هاش و...
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
32
47
تو را خدا اینطوری نگین مردم خندشون میگیره
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
راس میگی یا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
پاسخ
106
132
اقا ما هم ایکس باکس داریم هم پلی3 خدایی ایکس باکس هم از نظر کیفیت و هم از نظر راحتی تو خرید و اوردن بازی از پلی3 بهتر دستهاشم که با خرید شارژر راحت شارژ می شه تمام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
63
115
ما هنوز هیچ کدومو نخریدیم ولی خیلی دوست داریم ایکس باکس بخریم از شما عزیزان میخوایم مارو راهنمایی کنید تا تصمیم بگیریم.
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
معلومه ایکس باکس بخر چون من هر 2 تا شونو امتحان کردم ایکس باکس یه چیز دیگست.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
داداش پلی استیشن3 بخر
نظر payam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
اقا ps3 بخر
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
آقا جون اگه مایه داری و می خوای واسه کنسولت خرج کنی 100% ps3 بخر.
نظر احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
JuSt XboX 360
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
فقط پلی استیشن1
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
داداش ایکس باکس بخر خدایی خوبه ترف رفته بالا منبر اون را ول کن
نظر آقای x
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خودتو اذیت نکن فقط فقط فقط فقط ps4
نظر x man
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط ps4
CANADA
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
69
34
man x box dashtam valy chon mozakharaf bod frokhtam ps3 kharidam az hame lahaz behtare ham az lahaze tasviry va ham gerafiky enhesary hasham ke dige hichy mesle god of war - uncharted-kilzone va 1000 ta dige
پاسخ ها
نظر REZA
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
ایول دداش حرف دل منو زدی همه می دونن پلی 3 همین جوریش حرف نداره وقتی که دیگه hd هم بهش وصل شه دیگه وا ویلا
نظر payam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
aga harfet kamelan doroste ps3 alie-
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
داداش خوشم اومد که مثل خودم طرفدار PS3 هستی حالا برو تریلر the last of us رو ببین افتخار کن از انتخابت.
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
ایکس باکس بهتره چون علاوه بر کیفیتش دسته هاشم بهتر طراحی شده تا ps3
اگه نظر منو میخوای ایکسباکس بخر
نظر پویان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
ببخشید ولی کسی از شما نظر نخواست راستی ps3 همه ی بازی هاش بالای 35 gig ولی xbox 8 gig
نظر ایدین
| CANADA |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
تو رو خدا
نظر مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
ايكس باكس بخر چون بازي هاي ايكس باكس ارزونه ولي پلي3 گرونه
نظر بابک کاظمی
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
91
100
من هم استیشردارم هم ایکس باکس استیشر خیلی بهتره
SWITZERLAND
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
پاسخ
46
27
من ایکس باکس 360 دارم خیلی هم راضی ام.از ps3 بهتره.چون اونم داشتم.حالا داره xbox 720 میاد چه کنم؟میگن فرق انچنانه ای نکرده نظر شما چیه؟
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
به قول خودت ((می گن!!!))
نظر هی هی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
فرقی نداره بزار چند سال دیگه بخر چون چون ماکروسافت همون بازی هایی که روی 720 میزار حتما روی 360 هم میزار پس فرقی نمی
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
درسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
25
17
من پلیستیشن 3 دارم و خیلی هم راضی ام ازش توخیلی از سایتا زده شده که قدر سی پی یو یعنی پردازشگر مرکزی پلی استیشن سه و همچنین رم پلی استیشن 3 بسیار قویتر از ایکس باکس هستش
همچنین از لحاظ گرافیکی در کل پلی 3 قویتر هستش و در نقاط خیلی کمی ایکس باکس قویتره ، پلی استیشن سه بازی هارو باقدرت خیلی بالایی اجرا می کنه این که ایکس باکس از پلی استیشن قویتره یه فکر عامیانه هستش نه یه فکر منطقی .
بله درسته بازی هاش گرونه ولی با 2500 تومان میتونی هربازی رو تو هاردش بریزی درحالی که هاردش میتونه 320 گیگ گنجایش داشته باشه.
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
البته یه چیزی رو جا انداختی که می تونه تمامی بازی هارو از روی هارد (External)اجرا کنه بدون هیچ مشکلی و ظرفیت کل ps3 هم 32ترابایت ساپورت می کنه.
نظر هی هی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
اولا Xbox 360 خیلی بهتر این که به کنار . اگه به گیگ Xbox360 میتونه هاد 560 گیگ هم اجرا کنه من خریدم داخل گناوه پس گیگ رو وسط نکش دادش
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
داداش حالت خرابه این میگه 32000 گیگ تو میگی 560!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
136
117
سگا از جفتشون بهتره پیشنهاد میکنم سگا بخرید
پاسخ ها
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
ای ول سنتی گفتی
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
ایول داداش زدی تو خال.
نظر هی هی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
سگا چیه؟ میکرو بتره هم گرافیکش کمتره و هم ...
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
از چه لهاز میگی
نظر 90
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
خدای برای یه ایرانی همون سگا خوبه برین قیمت
نگاه کنیدکی پولش داره فقط از طریق اختلاص میتونی بخری خخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
پاسخ
12
153
من ایکس باکس ترجیح میدم این مطالبی هم که نوشتید درست نیست من ایکس باکس 360 دارم حافظه اش هم 320 گیگ هستش هم میشه توش بازی ریخت هم شار‍‍ژ دستش زود تموم نمیشه یک وسیله هم امده که می تونه دسته را به کنسول وصل کنه و بین بازی شارژش تموم نشه از نظر کینکت ام عالی این مطالب چرت وپرت چیه که نوشتید.
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
فکر نکنم شنیده باشی اگه شنیده بودی اینطوری قضاوت نمی کردی.اولا هر 1دقیقه شارژ دستگیره ps3 معادل با 1ساعت بازی کردن دوما کل سیستم PS3 می تونه تا 32ترابایت حافظه ساپورت کنه.
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
عزیز جان 32 ترابایت هنوز اومده که این میتونه ساپورتش کنه اخه چرا تو خیال سپری میکنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
پاسخ
49
20
نه360 xpox نهps3 هیچ چی به پای personal computer خودمون نمیرسه.مگه چشه؟الان هر بازی برای اون دوتا کنسول بیاد برای ماکروسافت ویندوز هم میاد.هر چی باشه نمی تونید توی xpox360 یاps3 کار هایی مثل تجربه کردن همه نوع بازی از سگا گرفته تا نسل هشتمی هارو داشته باشین.علاوه بر اون خودون خیلی بهتر از من میدونین تمام بازی های روز دنیا با کامپیوتر برنامه نویسی و پردازش میشن.علاوه بر اون تمام چیز هایی که اونها دارنو میشه برای کامپیوتر هم فراهم کرد دیگه چی از این بهتر؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
پاسخ
5
17
آقاییکه می گید کامپیوتر بهتره ایکس باکس360 و پلی استیشن3 کنسول بازی هستند توبازی معلومه اینابهتن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
پاسخ
15
14
سلام دوستان من الان پلي استيشن 3 دارم ولي از قيمت بازي هاي گرونش كه اونم هر بار بايد براي ريختنش به فروشگاه مراجعه كنم خسته شدم..البته ي سري ميگن خوب ي هارد اكسرنال بگير..بله اين براي قبلا خوب بود نه الان كه قيمتش نزديك ي كنسول بازيه..ديگه اينكه بازي هاي كپي براي اين كنسول دير مياد اصلشم كه ديگه قيمت سي دي هاي بلوري دستتون هست ي بازي اشغال و معموليش حداقل 50هزارتومن پيادت ميكنه.براي همين تصميم گرفتم بفروشمش ي ايكس باكس بگيريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
پاسخ
7
8
سلام دوستان من الان پلي استيشن 3 دارم ولي از قيمت بازي هاي گرونش كه اونم هر بار بايد براي ريختنش به فروشگاه مراجعه كنم خسته شدم..البته ي سري ميگن خوب ي هارد اكسرنال بگير..بله اين براي قبلا خوب بود نه الان كه قيمتش نزديك ي كنسول بازيه..ديگه اينكه بازي هاي كپي براي اين كنسول دير مياد اصلشم كه ديگه قيمت سي دي هاي بلوري دستتون هست ي بازي اشغال و معموليش حداقل 50هزارتومن پيادت ميكنه.براي همين تصميم گرفتم بفروشمش ي ايكس باكس بگيريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
پاسخ
9
5
khobe matlabeton
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
7
15
بابا ایول حرف کدومتونوباور کنیم....
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
خیلی راحت ایکس باکس عالی داداش
نظر سام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
فقط ایکس باکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
54
36
اشتباه میکنید پلی استیشن 3 بهتره
پاسخ ها
نظر نیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
ایکس باکس بخرید اگه خوشتون نیومد اسممو اوض میکنم
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
تروخدا
FRANCE
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
پاسخ
40
35
پلی 3 خیلی بهتره از نظر دسته از نظر کیفیت از نظر کم خراب شدن ولی یک چیز بدی که داره قیمت سی ذیشه که حال ادمو بهم میزنه.
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
اولا مگه مجبوری بولوری بخری دوما مگه هاردش بوقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
20
14
من تا حالا دو تا ایکس باکس سه چراغ کردم و دیروزم پی اس تریم لنزش خراب شد! چقدر بدشانسم(گریه)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
6
7
malppme xbox 360 behtare bazia migan ghadimi tare hich intori nist oon bara model haye core va ina bood alan jadidash omade na dagh mikone na se cherghe mishe
پاسخ ها
نظر شهریار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
مفت نمی ارزد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
526
71
ایکس باکس 360بهتره هماز نظرکیفیت و هم از نظر دسته
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
باید اعتراف کنم که دسته ی XBOX 360 از نظر مقاومت و ضربه ناپذیری از دسته ی PS3 بهتره ولی از نظر قابلیت با XBOX 360 قابل مقایسه نیست چون دسته ی PS3 دارای قابلیت سنسور حرکتیه و قابلیت دومش که منو هم شگفت زده کرده اینه که نتنها L2 و R2 این دسته فشاریه بلکه تمام دکمه هاش دارای این قابلیته مثلا اگر شما یک بازی ماشینی روی PS3 اجرا کنید و در تنظیمات بازی برای حرکت کردن ماشین دکمه ی ضربدر را انتخاب کنید شاهد این عمل خواهی بود که هرچه ضربدر را بیشتر فشار دهید ماشین با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد و اگر هرچه دکمه را کمتر فشار دهید ماشین با سرعت کمتری حرکت خواهد کرد.راستی از نظر کیفیت کنسول هم باید خودتون قضاوت کنین.
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
خوب اومدی باهات موافقم
نظر امین ناصری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
داداش دکمه RT تو ایکس باکس هم دقیقا همین کار رو میکنه . برو امتحان کن بعد بیا عیب بزار رو ایکس باکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
39
44
به نظر من پلی استیشن 3 به صرفه تره
پاسخ ها
نظر ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
خیلی گلی
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
آدم منطقی هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
پاسخ
10
10
faghat ps3 ye sery pol nadaran bekharan lazem nist nazar bedan azizam harchi pol bedy ash mikhory faghat bluray
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
پاسخ
9
31
xbox از همه بهتره مخصوصا با قیمت ارزان سی دی هاش.......
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
من که قبلا جواب شما رو دادم.
نظر ایدین
| CANADA |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
داداش خوبه اینی که داره میگه من جواب دادم بهش بگو لاتی پر نکن تر خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
پاسخ
10
53
من خودم هم xbox دارم هم ps3 ولی به نظر من xbox بهتره راستی مقایستون خیلی یه طرفه بود
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
باید دلیل تو برای این انتخابت می نوشتی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
پاسخ
10
15
يني ايكس باكس هيچيش ازپلي 3 بهتر نيست

امراً ايكس باكس انقدر ازپلي 3بهتره
من دوتاشو دارم پلي3 مفدنمي ارزه
كينكت هم عاليه
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
حقیقت تلخه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
پاسخ
6
12
يني ايكس باكس هيچيش ازپلي 3 بهتر نيست

امراً ايكس باكس انقدر ازپلي 3بهتره
من دوتاشو دارم پلي3 مفدنمي ارزه
كينكت هم عاليه
پاسخ ها
نظر محمد
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
هر كي پلي سه داره ميگه پلي سه خوبه و هر كي ايكس باكس داره ميگه ايكس باكس خوبه..نظر شخصي من ايكس باكس 360 بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
پاسخ
6
13
اقا یا خانوم نویسنده پشت گوش مردم مخملیه؟ ملت سرکار نزارین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
9
4
سلام: اونایی که حرف از xbax یا ps3 زدن اصلا نمیدونن فرقشونو من دوتاشونو دارم بازی x 8gig ولی بازی 3 50 gig 60
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
تو درست جله بندی کن بعد نظر بده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
49
26
من خودم ایکس باکس دارم 360 اسلیم میخام با یه پلی 3 عوضش کنم.خوبه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر lmehdi
| UNITED STATES |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
ps3 بخر خیلی خوبه
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
اگه راجب PS3 سوالی داشتی حتما بپرس تا بهت ثابت کنم که PS3 از همه نظر به XBOX 360 می گه (جوجه).
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
نه عوض نکن حیفه
ایکس باکس بهتره
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
آفرین پسر خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
جلوی ما گوفتی جایی نگی یا
UNITED KINGDOM
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
پاسخ
318
212
من 360 xbox دارم اسلیم راستش این اکس باکس اسلیما سری خراب میشه وگاهی موقات شده که دسگاه در بازی رید میزنه اون ایکس باکس سفیدا از همه ی اکس باکس ها بهتر بود به نظر من در این موقعیت برید ps3بگیرید بهتره تازه توایران جعبشم بسته بندیه مثل اکس باکس نیست که جعبش باز شده باشه
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
منم باهات موافقم.
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
درست می گی داداش کلا ایکس باکس سر راهی.
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
چقدر غلت دیکته ای داری ولی من میگم داری چرت میگی داداش
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
مرسی از راهنمای تون آقا یا خانم آید ین >',>
UNITED KINGDOM
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
پاسخ
16
17
ps3 خوبه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
نظرت باسه خودت مفیده؟
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
باسه خودم یا واسه همه
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
راست میگه سوتی نده
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
پاسخ
2
11
از اول همه پیشنهادرو خوندم که ای کاش نمیخوندم فک کنم هر کی پی اس پی 3داشت اونو تعریف کرد و هر کی ایکس باکس داشت اونو ولی کلن از نظراتون ممنون
POLAND
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
16
14
سلام منکه قبلا ps3 داشتم فروختمو ایکس باکس گرفتم چون هم از نظر ارزونی بازی و گرافیک خوبش بود ک خریدمش خیلی هم راضیم دسته بازیشم واقعا محشره ،دیگه چرا با حرفای الکی سرمردموشیره میمالید
پاسخ ها
نظر کریس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
اولا قیمت بازی PS3 با XBOX 360 هیچ فرقی نداره خوبی بازی های PS3 هم اینه که روی هارده مثل DVD نیستش که خش بیافته دوما مگه مریضن PS3 رو از XBOX 360 گرونتر بفروشن لابد بهتره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
13
7
جونه مادرتون بي قصد و غرض نظر بدين كدومشو بخرم كه پشيمون نشم. نظر خودم بيشتر رو پي اس 3 ولي الان كه نظراتونو خوندم 2 دل شدم. ضمنا اخرين قيمتاشونم اگه ميدونيد بگيد. دمتون گرم
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
ایکس باکس بخر
خیلی بهتر از اونه هم کیفیتش و هم دسته هاش اگه ایکس باکس خریدی تو یاهو منو اد کن
نظر poria
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
سلام دوست عزیز،زیاد به نظرات توجه نکن.اکثرا دارن از روی تعصب نظر میدن و البته یکسری از روی تجربه.من مطلب سایت رو تایید میکنم به جز مورد کینکت.
بنده چند سال هست که گیم نت دارم و با تمام این دستگاه ها کار کردم.توی این چند سال از هر 10مشکل که پیدا کردم با دستگاه ها 8 مشکل به xboxها مربوط میشده!! مشکل درایو،شارژ دسته ها،خش برداشتن سی دی ها،قیمت بالای دسته بازی(ایکس باکس فقط دسته اصلی روش جواب میده که پایین ترین قیمتش 60تومن هستش اما ps3 همه جور گیم پد میخوره،که قیمتشون خیلی خوبه) اما از اون طرف ps3 تنها مشکلی که تا الان داشتم با دیر اومدن بازی های جدید بود که اون هم الان دیگه برطرف شده(قبلا بازی های جدید که برای xbox میومد دسته کم 3ماه طول میکشید تا همون بازی برای ps3 بیاد که الان دیگه این مشکل وجود نداره و سریع بازیها میرسه براش) در مورد درایو و قیمت بازی ها: xbox برای هر بازی باید دی وی دی همون بازی رو بزارید داخل دستگاه تا بتونید بازی کنید(که بدون شک بعد از یه مدت سی دی پر از خش میشه و لنز دستگاه به مرور مشکل پیدا میکنه)و قیمت سی دی ها از 2 تومن شروع میشه تا 10 تومن.اما ps3،تنها یک دی وی دی بلوری میخواد! که از اول خرید داخل دستگاه گذاشته میشه و تمام(قیمت این دی وی دی حدودا 50تومن هستش) و سایر بازی ها روی هارد ریخته میشه و چون بازی از روی هارذ بالا میاد درایو و لنز مشکل پیدا نمیکنه.قیمت هر بازی که میریزن روی هارد از 3تومن شروع میشه تا 10تومن. دسته هاشون هم که بالا گفتم ps3 خیلی بهتره:سبک تر،کوچیکتر،روانتر و نگهداری شارژ بیشتر(ذسته ها رو که باز میکردم برای تعمیر واقعا دسته ps3 تکنولوژیه بالایی داره) اکثر بازیهای ps3 با کیفیت بلوری هستش و کیفیت 1080 و بازیهای xbox با کیفیت 720،خودتون فکر میکنید کدوم کیفیتش بالاتره؟
شاید بگید من هم کاملا دارم از ps3 طرفداری میکنم ولی تمام موارد بالا رو تجربه کردم که میگم.امیدوارم تونسته باشم کمکتون کرده باشم.
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
ایکس باکس بخر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
پاسخ
3
5
عجب
AFGHANISTAN
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
پاسخ
5
13
xbox 360 behtare
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
7
13
3 چراغه یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر روزبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
سلام علی جان سه چراغه یعنی شما وقتی که با کنسولتون بیش از سه ساعت بازی میکنید بجای یک چراغ سبز در کنسول سه چراغ قرمز روشن میشود که با ید شما بشت کنسولتون رو نگاه کنی ببینی برای چه سالیه اگر سال 2009 بود سه چراغه نمیشه اگه 2008 یا2007 بود میشه وبستگی داره کنسولت چی باشه اگه ازنوع ارکد و الیت باشه احتمال سه چراغ شدن در ای کنسول ها بسیار کمه ولی اگه از نوعCOREوPREMIUMبود میشه امید وارم کمکت کرده باشم
نظر ایدین
| CANADA |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
یعنی ایکس باکست رفت به باد
نظر پرسپولیس سرور استقلاله
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
پاسخ
179
24
آخه چرا چرت می گی حتما موو خوبه 4 کیلو با یک چراغ 68 کیلویی بازی های ایکس باکس همون کیفیت بازی های پی اس رو دارن باحجم کمتر وارزون تر (توایران ارزون تره) بعد چه جوری یه شرکت زاپنی بیا پوز بزرگترین تولید کننده ی کامپیوتری روبزنه (مقایسه ی ps3 و xbox 360 250 gb slim with kinect مثل مقایسه ی glx با apple)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
پاسخ
9
4
آقا من ps vita دارم فوق العادس
بهنرن کنسول بازی موجود
فقط سونی
پاسخ ها
نظر مهرشاد
| SWITZERLAND |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
سلام منم میخام ps vita بگیرم خوبه بازی های اند روید رو میشه توش بازی کرد کیفیتش مثل ps3 و xbox هست اگه میشه دوست عزیز اطلا عات بهم بده
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
حتما است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
پاسخ
9
2
کاربران سایت هر سوالی داشتین راجبع Playstation3 وPlaystation VITA داشتین فقط و فقط از کریس بپرسین.
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
سلام.ایکس باکس بازی هاش تو هاردش نصب میشه ایا
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
الان خودتو کدوم ار فامیل های ایکس باکس میدونی راست بگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
7
8
من بدبخت گول این رو خردم وحالا قدر ایکس باکس رو میدونم
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
بنده ی خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
پاسخ
8
9
xbox خيلي بهتره پلي3 بدرد نميخوره
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اگه ایکس باکس بهتره و کیفیتش هم خوبه چرا بازی خدای جنگ نداره دادا؟؟؟
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اگه پی اس 3خوب نیست چرا بازی خدای جنگ 3 برای ایکس باکس 360 ساخته نمی شه دادا ؟؟؟
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اقا ولی شما درست میگی ولی این کسی که داره میگه چرا گاداوار ندارد گیرش روی گاداوار هستس
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
پاسخ
19
5
من هم x box داشتم هم ps3 اصلا قابل مقایسه نیستن.تا حالا گرافیک ایکس باکس رو دیدی؟؟؟مطمعا ام نه اگه دیده بودی این حرف ها رو نمیزدی.
کملا هم بیطرف هستم.
حالا kineckt و move
kineckt بدون هیچ دسته ایه ولی move یه دستهی مزاحم داره
تازه کی میگه عکس العمل move بهتره ؟؟؟؟؟تاحالا بازی های گرافیک بالا رو بازی کردی؟؟؟من 99/9% باحات مخالفم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
میشه توضیح بدی چجوری ممکنه بازی هایی که بر اساس dvd9 به بازار میاد،کیفیتشون میتونه بهتر از بازی های بلوری باشه؟ یا حداقل 2تا بازی xbox اسم ببری که کیفیتشون قابل رقابت با بازیهای ps3 باشه؟
Uncharted 3 رو بازی کردی؟(میتونی تصور کنی یه بازی حجمش 50 گیگ باشه) killzone چطور یا god of war 3؟
تا حالا resident evil رو همزمان روی ps & xbox اجرا کردی؟ کیفیت ps3 کجا و ایکس باکس کجا.
از 12 سیستمی که تو مغازه دارم 3تاشون ایکس باکسه که اونم فقط بخاطره gears of war که نیگه داشتمشون وگرنه اونارو هم با ps3 تعویض میکردم.....خلاصه ه ه ه ه ...این کجا و آن کجا....اگه اینکاره باشی میفهمی چی میگم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
پاسخ
4
6
از پلستیشن 3 چی فکر می کنید برای 10 سال پیشه ربطی به بهتر بودن نداره الان ویندوز همه چی تو دنیا برای ماکروسافته
من جفتشو دارم پی اس تیری سوسکه دربرابر ایکس باکس

سونی 3باید خوابشو ببینه با ایکس باکس رقابت کنه باید بره با موبایل های چینی رقابت کنه
از نظر کیفیت.
کینکتش حرارت بدنو تا 20 متری حس می کنه سونی یه موو اشغالی داره بله
کیفیت اون مثل طبیعی اما سونی سه مثل بازی قارچ خوره
کسایی که ایکس باکس خریدید خوش حال باشید چون قیمت بالا پایین بره بازم قدرت دستشه
بازی های ایکس باکسم بیش تر از پی اس تیری است ایک باکس زندگیه
با تشکر از سایت خوبتون شایان.
پاسخ ها
نظر پوریا
| UNITED STATES |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
هه هه هه...خوشم میاد هیچ کدوم از دوستان ایکس باکس دوست دلیل قانع کننده ندارن و فقط میتونن حرفهای خنده دار بزنن.چون ویندوز همه چی برای ماکروسافته xbox بهتره؟ ps3 بره با گوشی چینی رقابت کنه؟ کیفیتش مثله قارچ خوره؟...هه هه هه،ممنون که موجبات شادی ما را فراهم کردید...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
پاسخ
4
3
من یک pc با مشخصات- رم4گیگ ddr2-گرافیگ انویدیا جی فورس جی تی 630 2گیگ-cpu اینتل کرای3 3.2 گیگاهرتزی میخواستم بدونم به پای x360 میرسه یا نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
پاسخ
3
7
فقط ایکس باکسسسسسسسسسس
عشقه
پاسخ ها
نظر هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
ببخشید فقط پی اس333333333333333333؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
چرا پی اس333333333333333333333 داداش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پاسخ
3
10
ببینید ایکس باکس از نظر کیفت با ps3 مساوی
است اما از نظر دسته و زیبایی خداییش ایکس باکس بهتره کینکت نیز فوق الاده است تا move پس در نتیجه ps3 مفت نمی ارزد دستگاه الکی زاپنی هر هر هر هر ایکس باکس امریکایی را بشم به راستی جنس جنس امریکا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
3
4
بچه ها من می خوام ps3 یا xbox بخرم ولی بعضی ها میگن کیفیت ps3 بالا تره ولی kinect xbox بهتره لطفا اگه میشه منو صادقانه همراهی کنید لطفا با دلیل قانع کننده
پاسخ ها
نظر مهرشاد
| UNITED KINGDOM |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
سلام ببین داداش من خودم ایکس باکس اسلیم دارم با کینکت من با کینکتم بازیه ادیونتورس بازی میکنم ولی در هنگام بازی کردن کینکت بعضی از حرکاتمو نمیگیره اشتباه یه کار دیگه انجام میده بد یهو هنگ میزنه بخدا داداش فکر نکن من PS3 دارم با PS3 بازی کردم من ایکس باکس دارم بخدااااااااا میگم PS3 بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
پاسخ
3
17
همتون ساکت فقط پب اس 3
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پاسخ
4
7
من هر دو تا شون رو بازی کردم پی اس 3 بهتره از هر نظر که بگی اصلا کیفیت پی اس 3 با ایکس باکس قابل مقایسه نیست
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
پاسخ
0
5
ای بابا هر کسی یه نظری داده
آخر من نفهمیدم ps3 بهتره یا ایکس باکس؟؟
منو باش که میخواستم ایکس باکس بخرم
به نظرم همون میکرو بخرم بهتره
پاسخ ها
نظر مهرشاد
| UNITED KINGDOM |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
حد اقل میکرو نخر برو PS2 بخر
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
صد افرین به تو پسر خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
دیگه برادر من ps2 یه چیزیه که همه میشناسنش عشق کردن با فوت بال بازی کردن رو کی به شوما نشون داد ps2 سی دی رو کی به شوما نشون داد شرکت سونی ps2 هنوزم که هنوزه قدیمی نمیشه لذت بازی کردن رو پلی استیشن به شوما آموخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
پاسخ
0
19
آقا شما اگر جیبت پر پوله که بری یک بازی رو 72 هزار تومن پول بدی برو پلی استیشن ژاپنی رو بگیر اما اگر دلت میخواد که خیالت از جیبت جمع باشه برو xbox اصل آمریکارو بگیر.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
4
3
ایکس
FRANCE
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
3
2
تا تونستین xbox رو کوبیدین.تا اونجایی که ما میفهمیم و بحثای فنی رو دیدیم و شنیدیم میگن xbox بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
5
6
دوست داریم ایکس باکس رو میکوبیم بعدشم کی میگه ایکس باکس بهتره پی اس 3 از هر نظر که بگی بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
56
328
ولی خداییش پی اس 3 بهتره. ایکس باکسیا قبول کنین طرفدار پی اس 3 بیشتره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
0
3
سلام به نظرتون پی اس 3 بخرم یا ایکس باکس,از لحاظ گرافیک و پخش سه بعدی بازیو کارایی دیگه کدوم بهتره,موندم سر دوراهی میخوام وقتی خریدم هیچ وقت پشیمون نشم....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
4
3
ببین عزیزم سیدی ps3 دونه ای 100 هزار تومنه با سیدی که 5000 هزار تومنه قابل مقایسه ست دیگه خودت میدونی اما من بهت بگم ps3 fبخری به نفعته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
5
25
ps3
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ps3 خیلی بهتره.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
UNITED KINGDOM
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
3
16
منخودم ایکس باکس با PS3 دارم ولی ایکس باکسم ازیتم میکنه سی پی یوش زعیفه بعض موقع ها توش سی دی میزاری نمیاد کلن یعضی موقه ها هنگی هست تازه کینکتم دارم خوب تشخیس نمیده هی هنگمیزنه بازی ارجینالشم پونصد هزار تومان ولی از PS3 خیلیی رازی هستم فقدم بازیه ارجینال میخرم خیلی از PS3 رازی هستم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
3
3
حالا اصلا ایکس باکس ارکید از پلی 3 بهتره شما هنوز ایکس باکس اسلیم راندیده اید اینشالله رق بلی3را در می اورد با عشق برای طرف داران ایکس باکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
2
6
ps3بهتر ازxboxهست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
پاسخ
1
3
از همه نظر ps3 بهتر چون دسته xbox شارژ تموم می کنه و هم خودش زود داغ می کنه و هم چون آمار سوختگی کنسول ها تو xbox بیشتر است .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
پاسخ
1
64
به نظرم برید تو خیابون بازی کنید بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
پاسخ
0
3
کاملا با تو هم عقیدم افرین به تو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
2
22
سلام من خودم ايكس باكس دارم ميخواهي كرافيك ايكس باكس روببينيد بازيred dead روبازي كنيد ايكس باكس از نظر سخت افزاري قويتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
4
3
اولاً كينكت هرچى باشه از موو كه بهتره دوماًدسته ى ايكس باكس قابل شارژ است
SWITZERLAND
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
5
6
حرف های شما درست است اما کمی به نضر من xbox بهتره چون واقعا گرافیکش با ps3 مو نمیزنه بازی هاش راحت تر گیر میاد 2 دسته ای که اون داره یه چیز دیگست 3 اگه شارز داشته باشی خیلی راحت 5 در مورد ;kinect کی میگه خیلی بده خیلی هم خوبه چون هر کجا باشی دنبالت میکنه خیلی سریع قابلیت گوش کردن داره هنگامی که داری فیلم میبینی میگه xbox stop اون به صورت خودکار وای میسته وووووو در مورد بازی uct3 , lost of us بیشتر فیلم تا بازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
پاسخ
4
8
به نظر من پلی 3 از همه بهتره به دلیل سی پی یو قویش من خودم تو کار خرید و فروشم سی پی یویه هیکس باکس خیلی ضعیفن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
پاسخ
0
4
اقا اگر اجازه بدن دوستان و قضاوت با تعصب نکنن از نظر گیم پلی و قدرت سی پی یو و رندرینگ ps3 کمی از xbox 360 بهتره از نظر سرعت امدن بازی برای xbox سریع تر و داخل امریکا محبوب تره . از لحاظ لوازم جانبی ps3 بهتره چون لوازمش از لوازم جانبیxbox ارزونتره اما در زمینه حافظه کاملا برابرند چون xbox بازیهاش حجم خیلی کمتری دارن در زمینه قیمت بازی ها باید گفت اگه با حمل ونقل دستگاه به فروشگاه یا خرید هارد اکسترنال ندارین ps3 بهتره ولی ps3 مشکل لنز و ایکس باکس مشکل سه چراغ روشن را داره . و یک نکته مهم اینکه اگه شما با Xbox دانلود کنین سیستم شما بن میشه یعنی ماکرو سافت جوری شما را هک میکنه که فقط می تونین سی دی بزارین وبازی کنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
پاسخ
0
5
سلام.يادم مياد پلي1 بازار بازي را داغ كرد.يعني هيچكدوم ما نميتونيم بگيم تا حالا با كنسول به ياد ماندني پلي استيشن بازي نكرديم.اون زمونا تو كلوپ ها همجه جاي ايران فقط پلي 1 و سگا وجود داشت.بعدشم كه پلي2 اومد بازار بازي ها رو متحول كرد.من مدتيه كه از كنسول قديميم پلي2 خسته شدم.حالا ميخواستم پلي3 بخرم اما چنتا از دوستام ايكس باكس خريدن و خيلي تعريف ميكنن ازشم.ميگن بازيهاش ارزونه و كلا خيلي جواد شده بين دوستام.ديگه همه ايكس باكس خريدن.اما من با توجه به اطلاعاتي كه شما دادين مطمئن شدم و ظرف يكي دو هفته ميرم پلي3 ميخرم.خودمم ميدونستم كه هيچ چيز با پلي3 قابل مقايسه نيست.از طرفي من از چيزهاي جواد خوشم نمياد.ايك باكس دست هر افغاني و ايراني هست.100 درصد پلي3 ميخرم.ممنون از اطلاعات دقيق و مفيد سايتتون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پاسخ
3
2
اکثردوستان هیچ کدومشون اصلاعکس هیچ یک ازکنسول هاروهم ندیدن ومیان نظرمیدن دوستان این کارونکنید.صادق باشید.اول تجربه کنیدبعدنظربدبد.من یک ایکس باکس دارم یک ماه کارکردهرکی خریداربود.بگه
پاسخ ها
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
من خریدارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
پاسخ
1
1
عجب دروغهایی نوشته فکر کرده ما خریم....یعنی ایکس باکس دستش شارژ نمیشه؟؟؟دروغ از این بزرگتر؟؟؟نکنه این که ما بازی می کنیم ژلی استیشنثه خبر نداریم؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پاسخ
2
2
in chert O perta chie neveshti?avvalan dasteye xbox be khoobi charge mishe.dovoman kar ba xbox kheili rahat tareh.masalan bazihaye xbox hameja rikhte va shoma mitooni ba gheimati monaseb bekharishoon,vali ps3 bayad dasgato bardari bebari bazi berizi.hamino bas dg az in charandiat ham nanevis
SWITZERLAND
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پاسخ
1
6
من وایمیستم ایکس باکس 720 بیاد ببینم شرکت ماکرو سافت چیکار میکنه
SWITZERLAND
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
پاسخ
222
219
من نظرم عوض شد میرم psp با ps vita میگیرم
پاسخ ها
نظر حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
پلی استیشن3 از همشون بهتره
نظر مهدی از تهران
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
پاسخ
2
3
شما مخواهید کینکت ایکس باکس با مووپی اس 3 بکنی یکی ! پی اس 3 ازههرنظر ازایکس باکس بهتر است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
پاسخ
2
5
کی میتونه مایکرو سافت رو با سونی مقایسه کنه فقط xbox
پاسخ ها
نظر پدرام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
دوست عزیز فعلا که داخل کل جهان از نظر گوشی تبلت لوازم خانه سونی حرف اول رو میزنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
پاسخ
1
4
پلي استيشن ٣ ظاهر زيبايي داره. و درمورد قيمتي بودن سي دي هايش ميتوانيد با يك هارد بازي نصب كنيد و لذت كامل ببريد......
UNITED STATES
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
پاسخ
1
1
man x360 slim daram avalan bazihaye ps3 100 be balas vase hamin dg ehtiaji be pardakht live nadare man too ps3 call of duty bazi kardam vaghean ashghale xbox slim az hamash behtare dastash bikhodi sharj nemikhore
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
پاسخ
7
8
آیا بازیهای ps3بر روی نسل بعدی یعنیps4اجرا میشن؟یا اصلا برای ps4 ساخته می شن؟من قصد خرد ps4رو داشتم اما با توجه به اینکه ممکنه مدت زمان زیادی طول بکشه تا برای این کنسول بازی بسازن ی خورده تردید دارم..بخصوص برای gta Vکه قراره برایps3بیاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
پاسخ
1
3
پلی استیشن 3بهتره هم ازنظر کیفیت و هم از نظردسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
پاسخ
2
1
ایکس باکس از همه بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
پاسخ
4
0
نظرم عوض شد xbox720می خرم
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
اون تا سه سال دیگه هم نمیاد تو بازار
SWITZERLAND
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
پاسخ
1
3
اول به جنش xbox وبعد ps3 نگاه کنید اول ps3 از کار خونه ی سونی وسونی همه ی جنساش خر کاره و خوبو سگ جونه ولی xbox از کار خونه ی ماکرو سافته وماکرو سافت جنساش زیاد خر جون نیست حالا بریم سراغ CD سیدی های ارجینال XBOX در ایران دویستهزار تومان است ولی CD ی پی اس 3 20 . 30. 40 50 . 60 70.. 90 100 هزار تومان است حالا سراغ کیفیت پی اس3 کیفیتش بهتر از ایکس باکس بهتره حالا خودتون مقایسه کنید XBOX بهتره یا PS3 هرچی بو دو نبود گفتم دیگه با خودتون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
پاسخ
1
16
اقا فقط پلی استیشن 3 بخرین...دیوونه نشین برین این همه پول مت بدین ایکس باکس اشغال...واقعا میگم پی اس 3 از نظر کیفیت خدا هست...باز هم یگم عاقلان دانند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
پاسخ
3
1
من سه سال هست که xbox 360 دارم واقعا ازش خیلی رازیم .
NETHERLANDS
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
پاسخ
2
2
من میگم فقط ایکس باکس با کینکتش به خدا هیچ دستگاهی مثل ایکس باکس نمیشه
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
حیچ وقت قسم نخور عزیز باوره مون شد
نظر بردیا تورانداز
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
CANADA
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
پاسخ
13
5
ببین داداشم هیچی بهتر از ایکس باکس وکینکتش نمیشه اخه پلی استیشن3 چیه بابا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
پاسخ
3
111
دمت گرم
تازه ایکس باکس کوفت بازی انحصاری نداره
فقط یه گیرز اف وار که جون عمشون فکر کیکنن به پای گاد اف وار میرسه ایکس باکس اشغاله همینو بس
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
موازب حرف زدنت با ایکس باکس باش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
پاسخ
0
3
منخودم xbox دارم طرفدارشم هستم.ولی باید هر ماه برم updateکنم و این کار رو مخم را میره.تازه چندتا از بازی هاشم واقا مسخرس.. Ps3 بخرم؟
نظر میلاد داودی
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
پاسخ
3
2
من دوتاشن دارم ولی از ایکس باکس360خیلی خیلای رازیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
پاسخ
2
2
من خودم ایک باکس دارم وخیلی خیلی ازش راضی هستم واینم باید بگم که ایکس باکس هم قابلیت متصل شدن به دسگاه را دارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
پاسخ
1
3
باهمتونم فقط .......................................................................................................................p s 3
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
پاسخ
3
2
اخه کی دلش میاد کنسول به این ماهی رو بگه به درد نخور.
من خودم xbox دارم . خیلیم راضی ام.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
پاسخ
3
0
هیچی ایکس باکس نمیشه تازه کینکت داره و بازی هاش خیلی زود تر میان الان اویل 6فقط برای ایکس باکس اومده برو بسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پاسخ
4
1
XBOX بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پاسخ
3
1
XBOX بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پاسخ
44
0
دوستان به نظره من جایه دعوا از محاسن کنسولاتون بگید اینکه دسته Xbx باطری خوره خوبه یا بد؟ اینکه بازی ps3 اورجینالش کم پیدا میشه؟اینکه xbx میگن چراغ قرمز روشن میشه یا میسوزه. و اینکه اینو مطمئنم اگهxbxتو امریکا بیشتر فروخته چون کنسول امریکایی معلومه بیشتر میفروشه.
نظر علی نجارزاده
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
پاسخ
45
1
من خودم جفتشودارم ولی ایکس باکس 360خیلی خیلی خیلی بهتر از پلستیشن 3است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
پاسخ
42
5
پدر بنده فروشنده کنسول های بازی هستن! همه کنسول ها رو پلی کردم و اینو بهتون بگم که اگه این سوال رو 2 سال پیش میپرسیدین کیگفتم ایکس باکس اما الان به جد میگم فقط پلی استی...3 !!!!
میخوام بخوابم حاله توجیهتون رو ندارم ولی ps3 !!! به زودی یه اتفاقات جدیدم در بازار کنسول ایران برای کنسول پی اس 3 میوفته خـــــــــیلــــــــی خـــــــــوبه !!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
پاسخ
46
2
نظر همه ی اقایان به کنار ولی ایکس باکس گیرز افوار ودیداس پیس وکالاف وهیتمن وکریسیس دارداماps3یک گاد اف وارداردایکس باکس بخردوان اقا که گفت دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
پاسخ
5
2
به نظر من xbox360 از ps3 بهتره چون من دارم و از راضی ام و به نظر من هم قیمتش مناسب تره و هم از لحاظ کیفیت و گرافیت با ps3 برابری میکنه حالا با خودتونه هر کدومه که دوسداشتی بخر...............
پاسخ ها
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
از قدیم گفتند هر چه قد پول بدی همون قد اش میخوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
پاسخ
2
5
ولی خداییش قبول کنید ایکس با کس با ps3فرقی نداره ولی ایکس باکس در ایران خریدش بصرفه تره چون بازیهای اون ارزان است مثلا اگه شما بخواهید بازی جی تی ای ای وی رو برای ایکس باکس بخرید باید 7000 تومان بخری ولی برای PS3 باید 100000تومان برداخت کنی ثانیا از نظر کیفیت هیچ فرقی نمیکنن در بعضی از بازیها PS3ودر بعضی از بازیهاXBOX تازه قراره برای این دو کنسول قدرتمند بازی GTAV بیاد همگی بیصبرانه منتظرش هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
پاسخ
1
1
دوستان به نظر شما باقیمت فعلی XBOX slimبگیرم یا تابستون ارزون تر می شه؟؟؟
پاسخ ها
نظر هی هی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
نمیشه چون تابستون مال بازی هست تازه گرون تر هم میشه شاید برای انتخابات ارزون بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
پاسخ
2
0
بالاخره چی کار کنم الان بگیرم یا تابستون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
پاسخ
1
1
من نفهمیدم کنکت یا ایکس یا پلی استشن بگیرم کمک کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
پاسخ
1
2
بابا ps3 از نوع اسلیمش عالیه تازه مووش هم خیلی از بازیارو ساپورت میکنه فرمونش هم که جای خود داره xbox کنسول بدی نیس ولی به پا ps3 نمیرسه اینو دارم واقعا میگم در ضمن گرافیک ps3 بالاتره
TURKEY
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
پاسخ
2
7
دوستان شما تا حالا فکر کردین چه بازی های برای PS3 ست ولی برای XBOX نیست مثلا بازیه گادا وار برای XBOX نیست ایا شما بازی UNCHARTED3 رو بازی کردین وبازیه THE LAST OF US این بازی ها برای XBOX نیست چون XBOX گرافیکش به اینا نمیکشه این بازی ها گرافیکشون خیلی بالاستو فقط کنسول PS3 میتونه این بازی هارو اجرا کنه XBOX زورش نمیرسه و تازه اگه دقت کنین PS3 برای شرکت SONY هست ولی XBOX ماکروسافت در اصل شرکت سونی خر جون وتون تون دسگا میده بیرو راستی اسم اون 2 تا بازی که گفتم UNCHARTED3 وووو THE LAST OF US اگه باور نمیکنین برین تو GOOOGLE سرچ کنین XBOX بخاطره شکلش رو کارتون جالبه گوله تون میزنه شرکت ماکروسافت فقط بلده تبلیق کنه نصف با زی ها برای XBOX نیستو XBOX کیفیتش زعیفه
پاسخ ها
نظر هی هی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
دادش اطلاعات نداری بگو تا بدم بهت اینا خو بازی های انحصاری هستند به xBOX میخوره ولی شرکت سونی نمیزار که xBOX داشته باشه چون می خواهد فقط مال خودش باشه همین. پس تو چقدر ساده ای هستی که فکر میکنیXbox به این عضمتش این بازی ها رو نمیخونه
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
عزیز من شرکت سونی بازی ها انحصاری شو خودش درست میکنه ولی ماکروسافت تنبل اصلا بازی انحصاری درست نمیکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
پاسخ
3
2
ایکس باکس خیلی باهاله
پاسخ ها
نظر محمد هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
مرگ مننننننننننننننننننننننننننننننننننن؟
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
مرگ منننننننننننننننننننننننننننننننن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
پاسخ
24
28
ایکسباکس.بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
پاسخ
4
2
عشق.ایکسباکس
UNITED STATES
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
پاسخ
2
3
سلام
دوست عزیز نمیدونستی بدونم باتری دسته که تموم بشه بازی اتوماتیک میره رو استوب. کینکت هم خوب کاربرو شناسنایی میکنه
TURKEY
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
پاسخ
3
2
برای بعضی بازی ها استوپ میشه ولی کینکتم خوب شناسای نمیکونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
پاسخ
3
3
صد در صد ps3 چون هم از کیفیت هم از امکانات . شاید بازی های ps3 تو ایران زیاد گیر نیاد ولی خیلی بهتر از ایکس باکسه تازه کینکت بعد یک ماه ضعیف و حساس می شه ، ps3 رو تو تلویزیون 3d بازی کن انگار تو دنیای واقعی هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
پاسخ
0
1
پس کدومو بخرم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
پاسخ
0
3
کدومو بخرمممممم سریع
پاسخ ها
نظر هی هی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
Xbox360 بخری بهتر به خدا پشیمون نمیشی
نظر جواد ممبینی
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
پاسخ
3
3
والا من ایکس باکس دارم دست دوم هم گرفتم من اون رو از 7 سالگی تا حالا دارم اما حا لا رفتم ps3 خریدم و ازش بیشتر راضی ام
نظر مهرشاد دوستان ps3 بخرین
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
TURKEY
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
پاسخ
1
2
ps3 ps3 pd3
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
پاسخ
0
3
من هر 2رو داشتم هر کدوم جایگاهی برا خودش داره xbox یکی از ضعف هاش دسته باطری خورش هست که اگه برطرف شه عالی میشه بازی هاشم خوبن ولی ps3 یه چیز دیگس کیفیت بازی ها عالی هستن دسته شارژی هست البته اسلیمش ظاهر خوبی نداره ولی در کل xbox بیشتر تو مخم میره تا ps3.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
پاسخ
2
1
عشق است ایکس باکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پاسخ
1
2
ببينيد شما همه تون از روي تعصب حرف مي زنيد و هركسي رو كه مي خواد كنسول بخره گيج مي كنيد ببينيد دوستان تعداد بازي هاي ايكس باكس بيشتر شايد پي اس ٣بازي هاي انحصاري داشته باشه اما ايكس باكس تعداد بازي هاش بيشتر و هركسي كه كنسول ميخره براي براي بازي ميخره نه براي پزدادن و اگر كه در باره كينكت و موو سوال داريد بهتون بگم موو ٣٨بازي بيشتر نداره ولي
كينكت بيش از ١٤٧تازه كينكت كسي رو كه ببينه شناسايي ميكنه و در دفعات بعد اونو ميشناسه ولي موو تكنولوژي وايي نينتندو است وايكس باكس اسيلم باكينكت و بدون كينكت خيلي سرتر از پي اس٣ است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
پاسخ
0
2
فقط پلی تری . به خاطر اینکه بلوری میخونه وگرافیکش خیلی بالا تره و مووش ام مثل کینکت به دردنخور و علکی نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
پاسخ
1
2
سلام به همه دوستان خوبم
ببخشید دوستان ولی الان پلی ۳ بگیری ارزش بهتری داره چون الان دیگه هک شده و بازیهای هک شده‌ش با قیمتای خیلی خوبی عرضه میشه.
بعد الان ایکس باکس٬ اگه میخوای یه بازی رو بگیری حداقل باید سه تا dvd از اون بازی تهیه کنی تا بتونی یه بازیشو تموم کنی ولی پلی تری اینجور نیست یه بازی رو داخلش کپی کن تا آخرشو میتونی بری بعد اگه هارد داشته باشی میتونی راحت یه بکاپم ازشون بگیری
اینو واسه دوستانی گفتم که همه میگن بازیهای پلی 3 گرونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
پاسخ
3
2
باسلام میخواستم بگم اگرمحدودیت مالی دارین ونمی تونین هردوکنسولوداشته باشین: 100%XBOX
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
پاسخ
1
1
سلام به همه ی دوستان
بچها؟یادتونه وقتی پلی 1 اومد و جای خودشو به نینتندو و سگا داد؟اون زمان نمیدونستید هنوز سی دی چی هست ولی پلی 1 با سی دی آشناتون کرد.هنوزم ک هنوزه اسم پلی 1میاد یاد فوتبال 99 میوفتید
پلی 2 چی؟بازی تیکن،رزیدنت اویل،خدای جنگ...
کدوم سازنده کنسول بود ک همچین گرافیکی رو تولید کنه
ولی بازیا ی مشکل داره اونم اینه ک دیسکش خش میوفته پلی1،پلی2،ایکس باکس
پلی 3 دیسکاش بلوری ضد خش تا 100سال غیر قابل اکسید شدنه؟میگید بازیاش گرونه؟ارزش نداره پول دیسکی رو بدید ک خش بر نمیداره؟اگه میگید نداره و پولشو ندارید برید ایکس باکس بگیرید
درضمن الان ک هک شده سونی میتونید با ۲هزار تومن بازی رو با پچش داخل هادر اینترنال یا اکسترنال کپی کنید
اینم یادتون باشه ک سونی حرف اولو تو صوتی و تصویری میزنه
باتشکر از مدیریت سایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
پاسخ
3
2
فقط ایکسسسسسسسسسسسسس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
پاسخ
0
5
باسلام الان که امتحانات تموم شده میخوام یه کنسول بخرم کل تابستون باهاش صفاکنم خواهشایه راهنمایی کنین یه چیزی بخریم تابستونمون هدرنره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
پاسخ
1
2
paly 3 begir zarar nemikoni
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
پاسخ
2
2
باسلام میخواستم بدونم ایکس باکس ارکیدبهتره یا فت؟
پاسخ ها
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
هیچکدوم.اسلیم بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
پاسخ
1
2
اقای دانشمند!خودم میدونم اسلیم بهتره ولی میخواستم بدونم بین این دوتاکدوم بهترن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
پاسخ
0
3
سلام من XBOXامرو فروختم وچهار سال باهاش کار کردم وقتی که فروختم هیچ مشکلی نداشت اما الا بعد از 8ماه دوباره می خوام کنسول بازی بخرم ونمی دونم چه کنسولی بخرم PS3 اسلیم یاوایسم تاPS4 بیاد توبازار کمممممممممممممممممممممممک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
پاسخ
0
2
سلام به شماali اقا شما کدوم اسلیم رو میگید PS3یا XBOX اسلیم وشما دوست عزیز ALI اقا من خودم XBOX ارکید داشتم واصلا هم خراب نشد حالا که فروختم ازاون موقع 8ماه میگزره و میخوام دوباره کنسول بازی بگیرم و در مورد PS3 اسلیم شنیدم کنسول جموجور تریه نسبت به قت اگر بودجت می میرسه برو PS3 اسلیم بگیر موفق باشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
پاسخ
4
2
کی گفته که کینکت درست کار نمی کنه ایکس باکس360 بهترینه درزمن همینی ک ادیتش کنی جدیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
پاسخ
2
4
برای ps3 بازی های جدیدی می یاد.ps3 خیلی خیلی از ایکس باکس بهتره وهمین طور اگر یک عمر بگذرد ps3از مد نمی افتد
پاسخ ها
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
یعنی براx360بازی جدیدنمیاد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
پاسخ
12
4
اگر ایکس باکس بخری انگار پولت را آتیش زدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
پاسخ
1
3
باسلام اقاساسان شماکه میگیدبا2000 تومان میشه هربازی روتوهاردریخت میخواستم بهتون بگم من تودزفولم وبرای هرباربازی ریختن بایدکنسولو پست کنم به یه اشناتوتهران تاببره برام بازی بریزه وپستش کنه که کمش یه هفته طول میکشه براهمین تصمیم گرفتم psموبفروشم وایکس باکس بگیرم بازیهاشم شکرخداهمه جاریخته.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
پاسخ
2
3
100در صد ایکس باکس بهتره برای این که کیفیت بازیاش بیشتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
پاسخ
2
2
باسلام،یه سوال داشتم ،میخواستم بگم اگه ایکس باکسمونو هرماه اپدیت نکنیم بازم بازیهارو روش اجرامیشه ؟یابایدهرماه اپدیتش کنیم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
پاسخ
1
2
noob jan لازم نیست کنسول تو بفرستی ی هارد اکسترنال بگیر بفرست تازه اگه ورژن دستگاه 3.55 باشه میتونی بازیای کپی بخری واسش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
پاسخ
2
2
من خودم هم ps3داشتم هم xbox360ولی کیفیت و کارایی و کینیت xboxخیلی بهتر و کاربردی تر از ps3است.به نظر میاد شما این مطالب رو کاملا بدون اطلاع نوشتی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
پاسخ
3
3
به نظر من از همه نظر بلاتره xbox360
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
پاسخ
1
2
چی ایکس باکس بهتره بگید ما هم بدونیم؟
بازی ک رو دی وی دی 4.6 گیگه گرافیکش بالاتره یا بازی ک تو دیسک بلوری 50 گیگیه؟
میگید کینکت؟درسته قبول دارم کینکت ایکس باکس بالا تره
ولی بازم ب پلی 3 نمیرسه
حالام ک پلی 4 اومده شرکت سونی گفته ما ی پلی استیشن دیگه خلق کردیم بازم ایکس باکس وان ب پلی 4 نمیرسه
پاسخ ها
نظر اکس باکس ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
دیویدی اکس باکس 9 گیگه . و بعضی از بازیا 4 دیویدی هستن .
نظر اسپارتاکوس
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
پاسخ
0
2
ســـــــــــلام دوستان
من از میکرو شروع کردم و بهps2ختم شدم و احساس کردم بازی کردن دیگببسه برای من و همه میگفتن خجالت بکش درحال حاضر۱۹سالمه و۳سال هست ک بازی نکردم اما باز دلم هوای بازی کردن کرده...
و بین ایکس باکس وps3موندم بدجور۲دلم...
اگر راهنماییه برادرانه بکنین ممنون میشم
نظر اسپارتاکوس
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
پاسخ
0
1
ســـــــــــلام دوستان
من از میکرو شروع کردم و بهps2ختم شدم و احساس کردم بازی کردن دیگببسه برای من و همه میگفتن خجالت بکش درحال حاضر۱۹سالمه و۳سال هست ک بازی نکردم اما باز دلم هوای بازی کردن کرده...
و بین ایکس باکس وps3موندم بدجور۲دلم...
اگر راهنماییه برادرانه بکنین ممنون میشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
پاسخ
1
4
منم می خواستم یکی بگیرم پس پلی استیشن 3میگیرم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
1
2
اصلاهم اينطورى نيست برين خودتان رامسخره كنىد اتفاقا هم پلي استيشن٣ بهتراست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
4
1
اصلاهم اينطورى نيست برين خودتان رامسخره كنىد اتفاقا هم پلي استيشن٣ بهتراست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
پاسخ
2
3
من تصمیم خودم رو گرفتم ایکس باکس می خرم

به کسانی هم که 2 دل هستند پیشنهاد می کنم به حرف قلبشون اعتماد کنن و اون کنسولی رو که دوست دارن داشته باشن رو بخرن و به حرف دیگران توجه نکنند
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
پاسخ
1
4
خدای معلومه هیچی نمیفهمی اخه داداشی دسته ایکس باکس از نیم ساعت قبل بهت میگه که شارز دسته داره تموم میشه دسته شروع به چشمک زدن میکنه بعد کینکت خیلی دقیق کار میکنه اول امتحان کن با موو مقایسه کن بعد بگو بعدشم اینو که دیگه همه میدونن دسته ایکس باکس چه قدر محکم و خوش دست هست طوری که تو تا حالا شنیدی که یکی بگه دستم خراب شده مگه زربه خیلی شدید ببینه اما دسته ps3 بعد از مدتی(6ماه الی 1 سال بسگی به کارکرد) همینجوری خراب میشه یا باید تعمیر کنی یا بری بخری از لحاظ گرافیک هم که دیگه معلومه قیمت بازی هم بر عهده خود شما
پاسخ ها
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
افرین به امیدخان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
پاسخ
0
1
باسلام من میخوام یه ایکس باکس بخرم امانمیدونم موقع خرید بایدبه چه چیزهایی توجه کنم یامثلا وسایل جانبی وضروری ایکس باکس چیاهستن؟خواهش میکنم جواب بدین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
پاسخ
3
8
فقت ایکس باکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
پاسخ
2
6
من هر دوتاش دارم Xbox برتری های بیشتری داره
نظر سینا حاجی زاده
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
پاسخ
1
5
من خودم ایکس باکس دارم خیلی عالیه کیفیت بالای داره ولی حیف خدای جنگ نداره
UNITED STATES
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
0
22
همه توجه ایکس باکس خوبه ولی cpu ضضعیفی داره و ps3 م خوبه چون cpu قوی داره . اون هایی که میخوان ps3 بخرن دمشون گرم و تا 20 سال آینده کنسول آن ها دوام میاره ولی اون هایی که میخوان xbox بخرن بدونن ورشکسته شدند . ممکنه قیمت ps3 گران باشد ولی ارزشش را دارد یا بازی های ps3 یگن گرونه درست ولی هک کردن که اینجا کشک نیست تازه میگن نمیشه آنلاین بازی کرد کی تو ایران با این وضعیت اینترنت میتونه آنلاین بازی کنه . طرفداران xbox قبول دارید یا نه ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پاسخ
8
2
آقا جان وقتی چشم دارید و میتونید ببینید که بازیهای پلی تری مبهوت کننده تر از ایکس باکسن چرا انکار می کنید واقع بین باشید . بازیهای انحصاری پلی تری کلا تمام بازیهای ایکس باکس و له می کنن چه از نظر موضوع و چه گرافیک مهمترین بخش بازی هم گرافیکشه وقتی میبینید گرافیک بازیهای پلی تری خیره کننده است مگه دیوانه ایم ایکس باکس بخریم البته به شرایط مالی هم بستگی داره من خودم ایکس باکس داشتم و از بازیهاش اصلا لذت نمی بردم تا دیدم بازیهای خدای جنگ و انچارتت و آخرین نفر از ما واقعا خیره کننده ان و ادم کیف می کنه بازی کنه در ضمن پلی 3 هم حافظه خالی داره لازم نیست خدا تومن پول بازی بدید اینارو گفتم که واقعیت قبول کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
19
4
بابا معلومه پلی 3 بهتره هرکدوم از بازیهای انحصاریش اندازه چهل تا بازی ایکس باکس می ارزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
16
1
اصلا بازی های xbox چی داره . یک بازی gears of war داره فقط انحصاری درسته ؟ هر بازی که برای xbox بیاد برای PS3 هم میاد دیگه.
پس وقت خود را حدر ندید و PS3 بخرید ؟ تمام.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
1
1
من می گم ایکس باکس بهتره پلی 3اصلاخوب نیست تازه شرکت سونی فقت خودش مخاهد خدای جنگ را داشته باشد.ایکس باکس بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
1
12
توروبخدا مردم سرکار نزاریدایکس باکس خیلی بهتره هم از گرافیگ هم از سرعت و... واینکه من هم پلی 3دارم هم ایکس باکس پلی 3هم اصل ایککس باکس خیلی بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
پاسخ
0
1
ترو خدا تصمیم بگیرین موندم کدومو بگیرم کدوم کیفیتش بهتره بلخره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
پاسخ
0
53
فقط xbox360کیفت عالی کینیت خیلی دقیق وبازی هاش تو ایرانبهتر وارد میشود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
پاسخ
8
1
اقا من خیلی تحقیق کردم. ایکس باکس و دسته بازیش ظاهرش زیباتره اما کیفیت پی اس 3 رو نداره.ایکس باکس خیلی دنگ و فنگ داره. آپدیتش کن. جبی تکش کن. تازه خود جی تک چند حاله. هزینشم زیاده.من میخواستم یه دستگاه داشته باشم بی دردسر. آخر هم رفتم پی اس 3 خریدم. با هارد 500.بازیهای اورجینالش گرونه. اما مگه آدم مریضه که بره سی دی اورجینال بخره. یه پی اس 3 کپی خور میخری...هربازی خواستی 5 تومن میگیرن میرزن تو هاردت. بازی ها هم از روی هارد اجرا میشه . لنزتم سالم میمونه.وزنش 5 کیلو...باور میکنید؟؟؟البته اسلیم نیستا...دستگاه ننه بابا داریه.وقتی دستگاه رو میذارید رو میز یه ابهتی داره که آدم کیف میکنه. زورشنمیاد اینهمه هزینه کرده.سیستم صدا و گرافیک و کیفیت راحتی کار با دستشم که دیگه حرف نداره.خلاصه اینکه ما خریدیم و راضیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
پاسخ
11
15
من هم ایکس باکس و کینکت داشتم هم پی اس 3 و موو و بهتون تضمین میکنم پی اس 3 و موو بهترین به چند دلیل:
1-اگه یه هارد اکسترنال بخری میتونی با 2500 تومن بازی پی اس 3 بریزی توش بدون دردسر،ولی بازی ایکس باکس 5000 تومنه.
2-گرافیک پی اس 3 بالاتره.
3-بازی های انحصاری پی اس تری فوق العاده اند و تعدادشون خیلی بیشتره.
4-پی اس موو از کینکت خیلی بهتره چون دردسرش کمتره،فضای کمتری میخواد و بازی هاش باحال تره.
5-دستگیرش سبکتر و کوچیکتره و تو دست راحته.
6-پخش کننده ی فوق العاده ای برای بلوری هست.
7-کنسول خوشگلتریه و...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
پاسخ
4
3
360بهتره چون کلا همه چیزش ازps3سر تره اما قبول دارم ps3 توو انحساری ها بهتره ممنونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
پاسخ
3
1
نه بابا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پاسخ
3
5
عیول داداشش دمت گرم فقط پلی 3 بازی هاش رقیب نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پاسخ
8
11
PS3 بهتر چون بازی های احساریش بیشتر و کیفیت بازی هاش از XBOX بهتر و دسته ی PS3 از دسته ی XBOX بهتره چون باتری قلمی نمیخوره موو PS3کینکت XBOX بهتره چون اگه از جلوی کینکت بری اونور دیگر شما را نمشناسد ولی اگر از جلوی دوربین مو برید اونور باازم میتوانید بازی کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
پاسخ
3
27
ایکس بکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
پاسخ
0
1
سلام
من موندم پی اس 3 بخرم یا ایکس باکس ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
پاسخ
2
52
من ایکس باکس دارم خیلییییییی ازش رازیم.بخدا از همه نظر بی نظیره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
پاسخ
1
53
داداش گلم ایکس باکس بگیر.من خودمم 1 ماهه که خریدم به خدا حرف نداره.بگیر پشیمون نمیشی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
پاسخ
2
3
داداش پلی استیشن 3 بگیر چون ایکس باکس بازیهاش دیر یا زود دلتو میزنه ولی قول میدم بازی انحصاری های پلی 3 تا عمر داری دلتو نمیزنه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
پاسخ
2
2
ببینید اگر می خواهید زیاد بازی کنید پلی 3 بگیرید
اگر می خواهید به اندازه بازی کنید ایکس باکس 360
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
پاسخ
0
1
ببینید اگر می خواهید زیاد بازی کنید پلی 3 بگیرید
اگر می خواهید به اندازه بازی کنید ایکس باکس 360
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
پاسخ
2
0
بحث نکنید/ زوره ایکس باکس 360 بهتر از پلی 3 هست...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
پاسخ
0
1
سلام من 7 روزه که Xbox360 خریدم ولی نمیدونم چرا زیاد خوشم نیومده به نظر شما نگهش دارم یا عوضش کنم ps3 بگیرم؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
پاسخ
1
0
دوست عزیزی که نوشته ایکس باکس خریده اما خوشش نیومده...ایکس باکس از ابتدا که اومد حرف اولو می زد مخصوصا توو قیمت بازیاش که مثلا 3500 بازی ایکس باکس بود 80هزار تومان یا 110 هزار تومان یک عدد بازی پی اس بود،الان دیگه ps3 رو هم هک کردن و دیگه نیازی به خریدن بازی های گرون نداره،اگه نمیخوای آنلاین بازی کنی که البته بعید میدونم با هک کردن ps3 هم بتونی آنلاین بازی کنی اما ایکس باکس یه دنیای دیگس...مخصوصا اگه جیتگش کنی که دیگه معرکه میشه یعنی دیگه نیازی به DVD , DVD rom دیگه نیست،یه هارد 1 یا 2 ترابایت با فت32 میزنی به دستگاه و تا می تونی بازی دانلود میکنیو میریزی توو هارد و قشنگتر از همه اینکه میتونی بازی های Arcade رو مجانی بازی کنی،اینا تجربه شخصی خودمه،الان یه هارد 750 گیگ دارم که 217 تا بازی ARCADE دارم و 120 تا بازی اصلی....ایکس باکس عالیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
پاسخ
1
0
S DADA DAMET GARM KAMARE XBOX BADBAKHTU SHEKONDI AZIZE MAN PS3 KOJA XBOX 360 KOJA MARDOM GONA DARAN BEZARIN XBOX BEKHARAN HALESHU BEBARAN PS3 GHALEB NAKON PESAR KHUB
نظر آرین دانش نیا
| درباره پلی استیشن 3 بخریم یا ایکس باکس 360؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
پاسخ
4
1
ps3 آشغاله من خریدم برای بازی باهش دهن هرکی بخره سرویسه چون با خودش ببره برای بازی ریختن خلاسه آشغاله ایکس باکس خیلی بهتره خریدش اشته باهه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
پاسخ
0
46
بابا بس کنیددیگه چرا هی میگید این خوبه اون خوبه من هردوکنسول رو دارم هرکدوم هم مزایا ومعایب خودشون رو دارن هرکی هرکنسولی رو که داره خب معلومه دیگه ازش تعریف میکنه ومیزنه توسر اون یکی کنسول پس لطفا نظر بیخود ندین باید هردو کنسول روداشته باشید وسلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
پاسخ
2
0
من دوسال پیش یه ایکس باکس گرفتم واقعا هم باهاش حال کردم وازش راضی بودم بعد رفتم یه ps3 گرفتم که ای کاش نمی گرفتم به خاطر چنتا بازی انحصاری ps3 خریدم خلاصه همش دردسره دوستان این حرفم ازروی تجربه بود ازمن میشنوین ps3 نگیرین دیگه انتخاب با خودتونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پاسخ
24
0
حرف من گوش کنید من خودم دو سه سال که ایکس باکس 360 دارم ps3 اصلا به درد نمیخوره
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
دقیقن
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ایدین دقیقن نهو دقیقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پاسخ
4
21
با سلام خدمت دوستان طرفداران PS3
من دوتا بازی اسم میبرم واین دوتا بازی کل ایکس باکسو کینکتو بازیهای انحصاریشو می ارزه بازی GOD OF WARوUNCHARTEDاول اینارو برن بازی کنن بعد راجع به ایکس باکس نظر بدن .حالا هرکی بامن موافقه بگه درود بر PS3
پاسخ ها
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
درود بر پی اس3
نظر پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
درود بر PS3
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
دروووود بر PS3
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
پاسخ
7
0
هههههههههه چه بیکارایی هستین شماها
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
میشه دخالت نکنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
پاسخ
28
11
میدونم ایکس باکس گرفتین و ازش هم راضی نیستین ولی دارین خودتونو گول میزنین ولی بعضی از آقایان ایکس باکس دار متاسفانه روشون نمیشه بگن آخه ایکس باکس چی داره که بهش دل بستین خلاصه واسه خودتون میگم وقت خودتونو پای ایکس باکس هدر ندین یه ps3 بگیرین راحت من خودم قبلا ایکس باکس داشتم ولی فروختمش پس بهتره شماهم یه ps3 بگیرید
پاسخ ها
نظر پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
*********کاملا درسته**********
TURKEY
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
2
3
راس میگه تازشم دیگه لازم نی هی برین آبدیت LT2 LT3 کنین این همه پول ماکروسافت کار دیگه بلد نیست تنها کارش اینه که پول بگیره اخرشم جنس آجز تهویل میده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
پاسخ
2
9
خاک تو سرماکروسافت بلد نیست دوتا بازی انحصاری درستو حسابی بسازه به نظرمن ایکس باکس واسه بچه ها ساخته شده پس فقط ps3
پاسخ ها
نظر مهرشاد
| TURKEY |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
معلومه ایکس باکس برا بچه ها درست شده بازی انحصاری خشن توش نیست اصلان بازی انحساری نداره ایکس باکس پی اس 3 900 سال برات امر میکنه با کلی بازی های قشنگ و انحصاری دل چسب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
پاسخ
18
2
من ايكس باكس دارم تازگي هم ps 3 خريدم ايكس باكس خيلي خيييييييييلي بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پاسخ
2
1
آقا به جای اینهمه دعوا یکی هم عیبها و مزایای xbox360رو بنویسه یکی هم مال Ps3رو بچه ها خودشون تصمیم بگیرن الان من خودم گیج موندم اه اه اه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
پاسخ
5
3
ی سوال دارم
میشه بگید چی ایکس باکس بهتره؟همش فقط دارید میگید ایکس باکس خوبه
خوب بگید چه چیزیش بهتره ما هم بدونیم
میگیم پلی3 بهتره میگیمم چ چیزاییشم بهتره
راستی ایکس باکس بازی مازیو داره؟
بچه جون برو ایکس باکستو بازی کن:D
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
پاسخ
3
3
من ps3دارم و خيلي راضيم چون ازنظرگرافيكي و دسته بازي كيفيت بالايي دارد و به شما هم توصيه ميكنم ps3 بخرين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
پاسخ
10
1
من ایکس باکس دارم وهم کینکت خداییش بازی های اختصاصیش بهتره ودگه کینکت هم بینظیره جلوی بازی فوتبالش واستا برقص دقیقا عین کاری که میکنی رو انجام میده کی گفته کینکت بده تو اگه بخای موو بخری اصلا حال نمیده بازی هاش هم بسیار کمه واگر بخای باهاش بوکس بازی کن باید 4 تا دسته داشت باشی برای دونفرش که حدود 80 تومن برات در میاد
پاسخ ها
نظر xAlix
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شما هم گیر دادی به کینکت...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پاسخ
0
0
کی میدونه قیمت اکس باکس چنده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به نظر من بیخیالش شو دوهزار نمی ارزه! میشه وسیله اضافی تو اتاقت! سونی 3 بگیر تا عمر داری حالشو ببر
نظر ایدین
| CANADA |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
یک میلیون و چهار صد باکینکت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
پاسخ
0
0
بد
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
منضورت از نیابد چیه افی نیا ترخدا
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
پاسخ
5
1
اقا من هيچكدوم از اين دستگاهارو نداشتم.من خودم شخصا از ايكس باكي خوشم مياد اما با تحقيقاتي كه من انجام دادم پلي 3 بهتر.{من خودم ايكس باكسو ترجيح ميدم}
پاسخ ها
نظر ایدین
| CANADA |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
خوب بخر دیگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
پاسخ
0
0
i
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
پاسخ
2
2
من ایمان هستم و 13 سالمه من راستش ایکس باکس دارم ولی ازش راضی نیستم قبل از اینکه ایکس باکس بخرم پول هردو شون رو داشتم ولی به خودم تلقین می کردم که ایکس باکس بهتره اما این طور نبود وقتی دستگاه رو خریدم ازش تا مدتی راضی بودم تا جایی که عمر باتری هاش تاریخ مصرف داره عمرش سریع تموم شد و من با مشکل تموم شدن شارژ باتری قلمی مواجه شدم .من خدا قسم می خورم که من اصلا زیاد بازی نمی کردم تا دستگاه من مشکل خاموش روشن شدن پیدا کرد و بعد صدا خوردن و بعد چرخش dvd در هنگام باز شدن در دستگاه بعد از یک ماه تعمیر مکافات اوردم خونه تنها یک هفته استفاه کردم که الان بازی رو می زارم داخلش اصلا بازی رو نمی خونه دیگه خسته شدم می خوام دستگاه خودمو بفروشم و پلی استشن بخرم .
طبق تحقیقاتی که کردم خب یه برتری هایی ایکس باکس داره مثلا اینکه دسته های خوش دست تری داره یا بازی هاشو همه جا می شه گیر اورد یا اینکه بازی ها رو سریع تر از ps3 بالا میاره و در اخر کینکت ان احتیاج به کنترل نداره و محدودیت کمتری بازی های حرکتیش داره اما ps3 میشه سبک بودن دسته های دستگاه پرداش گر قدرتمند تر از ایکس باکس ps3 اصلا صدا نمی خوره البته در سری های اسلیم و سوپر اسلیم یا انلاین رایگان و شما اگر پول کافی ندارید می توانید با خرید یک دستگاه تبدیل دسته ps2 را به ps3 متصل کنید البته شما بازی ها را از هارد اکسترنال در داخل دستگاه نصب کنید البته من پشتیبانی این دستگاه را از بلوری ری در ایران نکته مزیت نمی دانم چون در ایران قیمت خیلی بالایی دارد این dvd از پنجاه گیگ پشتیبانی می کند وانهایی که در کار کپی هستند باید حجم بازی را کم کنند و در یک dvd 9 گیگ جا دهند ولی بازی ایکس باکس اورجینال هم در dvd9 رایت می شود امار خرابی های ایکس باکس 75 درصد بیشتر ps3 بوده است
CANADA
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
پاسخ
1
3
بابااین جوری نگید ایکس باکس خیلی خیلی بهتره تا سونی3 خدایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
پاسخ
1
2
اي بابااااااا.دعوا سر چيه؟ به جان خودم فقط سگا رو عشقه حيف كه ديگه كارخونش توليد نداره حيف.خداييش پي اس 1 هم عاليه نه بالا اومدن بازيش طول ميكشيد نه اين دنگو فنگا رو داشت.گرافيك بازياشم خوب بود. البته كارخونه ها هم بايد پول در بيارن ديگه نه؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
پاسخ
1
1
من با کریس موافقم ومیگم اگه می خواهین ایکس باکس بخرید یخورده روش پول بزارین و برینps3بخرین .خیلی باهال تره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
پاسخ
1
1
من ایکس باکس 360 اسلیم دارم و ده روزه که خریدم از دستم افتاد بعد الن در اجرای بازی و روشن شدن مشکلی نداره ولی دیسک های که میزارمو نمیخونه تورو خدا کمکم کنید!!!!!!
CANADA
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
پاسخ
3
1
داداش تا صبح بگو من میگم ایکس باکس اگر دسگا شناس باشی میگی ایکس باکس داداش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
پاسخ
3
1
من فوتبالو از همه ی این چرتو پرتا ترجیح میدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
پاسخ
2
2
فقط پلی پلی و پلی...
من تا حالا چند بار پلی رو توی کلوپی بازی کردم
خداییش اخرت کنسول بود از دسته(البته دسته ایکس باحالتره و خوشگل تر)تا بازی های انحصاری ...
ایکس هم بازی کردم اونم فقط یه بار یونم pes2013کیفیتش نسبت به pesپلی کمتره
من میخوام پلی بگیرم چون هم کپی خور اومده براش وهم حال بازی کردنو به ادم میده...
من تا قبل از خرید این کنسول میرم کلوپی بازی می کنم...
ایکس رو نخر اگه عاشق گیمی
UNITED STATES
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پاسخ
2
1
ایکس باکس بهترین خیلی خوبه این چرت پرتا رو ننویسید مردم خندشون می گیره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
پاسخ
2
1
يك gamer واقعى xbox بگيره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
پاسخ
2
1
يك gamer واقعى xbox بگيره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
پاسخ
1
1
Chertopert neveshte ghooole ino nakhor in baba xbox kheili keifiat bala va ziba va khosh dast hast va nega to vaghti fahmidi kinect ro chejoori minivisam bad harf bezan baba oon masmasako ke dari nabayd ke Chertopert begi taze ye ha ke besiar Sade hast ke bedune par dakhte pool mishe vasl shod live va dar morede daste hicham zood tamoom nemishe va mituni sim begiri mese ps3 nist ke badesham gereftano xbox mese gereftane iphone hast va kheili obahat dare va kheili ham ps3 zeshte shabihe oskolast
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
پاسخ
0
4
اگه زیاد اهل بازی کردن نیستید xboxبراتون بهتره... ولی اگه زیاد علاقه به بازی کردن دارید PS3 خیلی عالیه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
پاسخ
0
3
ولی در کل هر کدوم ویژگی‌های خاص خودشونو دارن که به خودشون می نازن (وگرنه سگا و میکرو و PS3 و xbox با همشون میشه بازی کرد) ولی باید بدونیم چی بدردمون می خوره.یکی هست که با بازی با سگا هم راضیه ولی یکی هست که با بازی های PS3 و xbox هم زیاد حال نمیکنهمگه همین طور نیست؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
پاسخ
1
1
ولی خدایش از نظر قدرت پی اس خیلی بهتره و هنوز هیچ کس نتونسته از تمام قدرت پی اس 3 استفاده کنه یعنی چی؟
یعنی هنوز این بازی ها گرافیکشون پایینه(در حالی که ایکس باکس از تمام قدرت کنسولش داره استفاده میکنه) شما فکر کنید چه بازی های جالبی در آینده برای پی اس 3 بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و یک نکته‌ی خیلی مهم دیگه که مایکروسافت قراره خودش شبیه ساز کنسول ایکس باکس رو واسه PC بسازه و کسایی که ایکس باکس خریدن ضرر میکنن.
وجالبتر اینکه هکران حتماً شبیه ساز رو واسه PS3 می سازن و یعنی کسی که PS3 خریده با یک تیر 2 نشون رو زده.(ولی اگه خواستید پی اس 3 بخرید یه جنس عالی شو بخرید در آینده ضرر نمی‌کنید. تازه سیستم عامل لینوکس روش نصب میشه و شاید در آینده ویندوز 7 , xp و... )
UNITED STATES
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
پاسخ
0
1
xbox 360 slim ممکنه سه چراغه شه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
احتمالش خیلی خیلی پایینه.(حتی نزدیک به 0 است)
بستگی داره چطور باهاش رفتار کنی اگه 12 ساعته باهاش بازی کنی بعد از مدتی خراب میشه مثل همه‌ی وسایل برقی‌های دیگه.(جنست نباید دسته 2 باشه,اگر هم هست باید اطلاعات کامل ازش داشته باشی)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
پاسخ
0
2
به نظر من پلیستشن4 از همشون بهتر از لحاز گرافیک
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خب تو خیلی زرنگی...
الآن دیگه کنسولی بالا دست پلی استیشن4 نیست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
پاسخ