۲۷۰۳۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش به دعوای مظلومی و منصوریان

بهرام افشارزاده می گوید علیرضا منصوریان از سرمایه های استقلال است و حرمت او و دیگر پیشکسوتان استقلال بر تمام ارکان باشگاه واجب است.

خبرآنلاین: بهرام افشارزاده می گوید علیرضا منصوریان از سرمایه های استقلال است و حرمت او و دیگر پیشکسوتان استقلال بر تمام ارکان باشگاه واجب است.

بازی استقلال و نفت در جام حذفی ، مسابقه ای جذاب و پر حادثه شد . این بازی زیبا و نمایش حیرت انگیز مهدی رحمتی در مهار پنالتی ها اما در پایان با حوادث و حاشیه هایی تلخ ، خراب شد. بعد از بازی ، علیرضا منصوریان که در تمام طول بازی سعی کرد روی نیمکت بنشیند و خود را کنترل کند تا در دیدار با تیم محبوب همه سال های فوتبالش ، باعث رنجش هواداران نباشد ، خشمگین بود.

خشمگین از رفتار مجید صالح ، دستیار مظلومی . منصوریان به شدت گلایه کرد از رفتارهای صالح . بهرام افشارزاده مدیر استقلال با اشاره به این اتفاقات تلخ بعد از بازی گفت:«متاسفم که بازی زیبای دو تیم ، در نهایت به اینجا ختم شد. این مسابقه را ما یک رقابت برادرانه درون خانوادگی می دیدیم که به نظرم هر دو تیم با تمام وجود برای ارائه یک بازی زیبا ، تلاش کردند. خب شکر خدا استقلال این بازی را با درخشش مهدی رحمتی برد و جا دارد همین جا من هم مثل همه هواداران ، از کاپیتان خوب تیم مان تشکر کنم برای نمایش فوق العاده اش.»

اما درباره اتفاقات بعد از بازی . او می گوید:« من این اتفاقات را اصلا نمی پسندم. البته با مجید صالح تماس گرفتم و او تاکید داشت درباره خوشحالی بعد از پیروزی یا حرف ها و نصیحت هایی که به بیرانوند داشته ، بدون تعمد بوده و اعتقاد داشت رفتار بدی نکرده اما همانجا به او توضیح دادم که نباید کاری کند که خدای ناکرده برای یکی مثل علیرضا منصوریان دلخوری ایجاد شود. مشی استقلال ، همیشه احترام به همه پیشکسوتان و خانواده اش است. به هر حال ما بروز چنین دلخوری هایی را نمی پسندیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج