adexo3
۲۷۰۶۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رایولا: پوگبا در یووه می‌ماند

پوگبا با وجود پیشنهادهای زیادی که دارد در فصل جابجایی زمستانی یوونتوس را ترک نخواهد کرد. احتمال بازگشت زلاتان به میلان وجود ندارد و قیمت فروش سنگربان جوان روسونری در آینده به ۱۷۰ میلیون یورو خواهد رسید.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از توتو اسپورت، مینو رایولا یکی از سرشناس‌ترین و جنجالی‌ترین مدیر برنامه‌ها در فوتبال ایتالیا و اروپا است. او مدیر برنامه بسیاری از ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان است و نقش زیادی در جدایی یا ماندن آنها در یک تیم دارد.

یکی از سرشناس‌ترین بازیکنانی که رایولا مدیر برنامه‌های او است پل پوگبا است. او درباره این ستاره فرانسوی که شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از یوونتوس در فصل جابجایی زمستانی به گوش می‌رسد، گفت: می‌خواهم تاکید کنم که پوگبا در زمستان به هیچ تیمی نخواهد رفت. درست است که او الان پیشنهادهای زیادی دارد اما تا پایان فصل جاری در یوونتوس باقی خواهد ماند.

او ادامه داد: در فصل تابستانی سال قبل پوگبا پیشنهادهای زیادی داشت. من و این بازیکن با هم تصمیم گرفتیم که بهتر از یک فصل دیگر هم در یوونتوس باقی بماند و الان به این قولی که داده‌ایم پایبند هستیم. اصلا نگران آینده نیستیم. دلیلی ندارد که نگران آینده باشیم. فعلا باید به زمان کنونی فکر کنیم. به شما اطمینان می‌دهم که پوگبا در فصل جابجایی زمستانی راهی هیچ تیمی نخواهد شد و در یونتوس می‌ماند اما نمی‌دانم که در تابستان چه اتفاقی خواهد افتاد. پوگبا معمولا به حرف دلش گوش می‌دهد و به دیگر مسائل توجهی نمی‌کند.

یکی دیگر از بازیکنانی که رایولا مدیر برنامه او است زلاتان ابراهیموویچ است. او درباره این بازیکن که شایعه‌های زیادی درباره بازگشتش به میلان به گوش می‌رسد، گفت: در تابستان سال قبل زلاتان از میلان پیشنهاد داشت اما او نمی‌توانست به این تیم برگردد چرا که با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او بعد از فصل جاری بازیکن آزاد محسوب می‌شود اما باز هم بازگشت او به رقابت‌های سری A بعید است چرا که فوتبال ایتالیا مشکلات مالی زیادی دارد. برای یک بازیکن تنها علاقه کافی نیست. او باید به تیمی برود که همه شرایط برای درخشش او مهیا باشد و نمی‌تواند مجانی بازی کند. از هواداران میلان می‌خواهم که امید خود را از دست ندهند چرا که انسان بدون امید مرده است.

رایولا درباره احتمال پیوستن زلاتان به لیگ آمریکا گفت: لیگ آمریکا تنها گزینه زلاتان نیست. بعید می‌دانم که او به این لیگ برود. در نهایت تصمیم گیرنده نهایی خود زلاتان است.

اما این مدیر برنامه سرشناس در پایان سخنان خود اظهار نظر عجیبی درباره دوناروما سنگربان جوان میلان بر زبان آورد و گفت: من دوناروما را با آمادیو مودیگالیانی( هنرمند ایتالیایی قرن ۱۸) مقایسه می‌کنم. او استعدادی خیره کننده دارد و اطمینان دارم که قیمتش در آینده به ۱۷۰ میلیون یورو افزایش خواهد یافت. او جوانی با مهارت‌های بسیار بالا است و آینده‌ای درخشان در انتظارش است.

او ادامه داد: دوناروما کارهای شگفت انگیز و خارق العاده‌ای انجام می‌دهد و به این خاطر است که همه دوستش دارند. او یک قهرمان جوان است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج