۲۷۰۸۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی به دنبال مقصران بازی ضعیف

استقلال بازی را برد اما این دلیل نمی‌شود که سرمربی استقلال از اشکال‌های بازی تیمش غافل باشد.

ایران ورزشی: استقلال بازی را برد اما این دلیل نمی‌شود که سرمربی استقلال از اشکال‌های بازی تیمش غافل باشد. مظلومی پس از پیروزی مقابل نفت که با درخشش مهدی رحمتی به دست آمد، در پی یافتن دلایل بازی ضعیف برخی بازیکنان است. سرمربی استقلال ایراد را متوجه سه، چهار بازیکن می‌داند. بازیکنانی که به زعم او پایین‌تر از سطح انتظار ظاهر شده‌اند...

پیروزی مقابل نفت تهران شاید به زعم خیلی‌ها سرمربی استقلال را مسرور کرده باشد اما پرویز از عملکرد برخی بازیکنان تیمش به شدت ناراحت است و این موضوع را در تمرین ریکاوری چهارشنبه به گوش آنها رساند. دقایقی که سرمربی استقلال با امید ابراهیمی حرف زد در واقع حول همین محور بود. مظلومی گرچه مانند برخی مربیان تندی کلامی ندارد و آرام و نرم صحبت می‌کند و از چارچوب احترام نیز خارج نمی‌شود اما با یکی دو کلمه می‌تواند اوج ناراحتی‌اش را نمایان کند. او در تمرین چهارشنبه که برای بازی کرده‌هایی همچون ابراهیمی جنبه ریکاوری داشت، پیرامون بازی حرف‌هایی زد.

مظلومی که از نمایش امید در بازی‌های قبل هم راضی نبود به این بازیکن درباره افت نسبی‌اش در قیاس با گذشته حرف‌هایی زد. مظلومی پیش‌تر نیز در آنالیزهای بازی‌های استقلال دریافته بود که امید شرایط مطلوب بازی‌های ابتدای فصل را ندارد و اخیرا تعداد پاس‌های اشتباهش فزونی گرفته است. در همین بازی با نفت تهران امید ابراهیمی یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های خود را ارائه کرد و هرگز نتوانست آن بازیکن آرمانی و دلخواه خط میانی باشد. علاوه بر این بازیکن، بازیکنان دیگری هم بوده‌اند که شرایط فنی مناسبی نداشته‌اند. برای مثال یعقوب کریمی که با آن تکل بی‌مورد حوالی دقیقه ۸۰ از میدان اخراج شد تا زمینه گل تساوی نفت ایجاد شود و استقلال دقایق سختی را پشت سر بگذارد. کریمی نیز در دایره بازیکنانی است که مظلومی هرگز از آنها رضایت ندارد و از عملکردشان راضی نیست اما سجاد شهباززاده نیز جزو بازیکنانی بوده که مظلومی اخیرا از عملکردش دل خوشی ندارد.

سجاد در همین بازی با نفت تهران موقعیت‌های زیادی را از دست داد و اگر به خوبی چارچوب را هدف قرار می‌داد، شاید استقلال در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام کرد. به هر شکل روندی که این بازیکنان پیش گرفته‌اند ممکن است در آینده موجب نیمکت‌نشینی‌های بیشتر شود. گرچه ابراهیمی تاکنون طعم تلخ نیمکت‌نشینی را نچشیده اما ممکن است او هم مانند سجاد و یعقوب گاهی به نیمکت سوق داده شود تا شاید از لحاظ فنی شرایط مطلوبی پیدا کنند. البته جذب بازیکنان جدید و هم‌پست در نیم فصل می‌تواند راهکاری باشد که سرمربی استقلال به آن بی‌توجه نیست و می‌خواهد بازیکنانی را جذب کند که از لحاظ فنی قابلیت جانشینی این بازیکنان را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج