۲۷۱۵۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: آرسنال مقطع بدی را سپری می‌کند

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن با اشاره به اینکه شاگردانش مقطع بدی را سپری می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که تیمش خیلی زود به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر در ارزیابی تساوی یک بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل نوریچ‌سیتی در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس گفت: بازی دشواری بود. ما مقابل نوریچی بازی کردیم که خیلی متمرکز بود و به لحاظ فیزیکی هم در سطح بالایی قرار داشت. آنها خیلی خوب سازمان‌ یافته بودند و با ۱۰ بازیکن در نیمه زمین خود بازی می‌کردند و راه نفوذی کافی را برای ما نگذاشتند. نقطه عطف بازی شاید جایی بود که ما موفق به گلزنی شدیم و پس از آن کمی عقب کشیدیم و اجازه دادیم که بازیکنان نوریچ به خود بیایند. در مجموع به نظرم نوریچ هم شایسته این یک امتیاز بود و به لحاظ مصدومیت عصر بدی برای ما بود.

وی در ادامه در خصوص مصدومیت مهاجمان شیلیایی و اسپانیایی خودش اظهار داشت: سانچس گفت که ضربه‌ای به همسترینگش وارد شده و می‌ترسم که مصدومیت او بدتر از این حرف‌ها باشد. در نیمه اول هم کاسورلا ضربه‌ای به پایش خورد و در جریان بازی وضعیتش بدتر هم شد. البته نمی‌دانستم که زانوی سانتی ضربه خورده یا از ناحیه لیگامنت آسیب دیده است اما در جریان بازی وضعیت او بدتر شد. لورن کاسلینی هم ضربه‌ای به پشت ران پایش خورد، به طوری که اصلاً نمی‌توانست حرکت کند. به هر حال باید وضعیت این بازیکنان‌مان را به دقت مورد ارزیابی قرار دهیم.

سرمربی توپچی‌های لندن در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از این مقطع که کمی عصبی به نظر می‌رسیم، بگذریم. ما مقطع بدی را سپری می‌کنیم و از سه بازی اخیرمان مقابل تیم‌های تاتنهام، وست‌برومویچ و حالا نوریچ تنها دو امتیاز کسب کردیم، ولی با این حال خیلی از صدر جدول فاصله نداریم. اطمینان دارم که به زودی این مقطع را هم پشت‌سر می‌گذاریم. به هر حال فرصت بازگشت به اوج را پیدا خواهیم کرد.

آرسنال در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با منچسترسیتی صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج