۲۷۱۷۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تمرین عجیب و غریب داعش برای جنگ

در فیلم جدیدی که از یکی از کمپ‌های داعش در حوالی افغانستان و پاکستان منتشر شده، متد عجیب و غریب این گروه برای تمرین و آمادگی برای جنگ نشان داده شده است: بازی "جفتگ چارکش" و تشکیل هرم انسانی!

خبرگزاری ایسنا: در فیلم جدیدی که از یکی از کمپ‌های داعش در حوالی افغانستان و پاکستان منتشر شده، متد عجیب و غریب این گروه برای تمرین و آمادگی برای جنگ نشان داده شده است: بازی "جفتگ چارکش" و تشکیل هرم انسانی!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این گروه تروریستی ادعا می‌کند این فیلم در مناطق پاکستان و افغانستان ضبط شده؛ جایی که تروریست‌ها امیدوارند بتوانند با هدف به دست آوردن کنترل در منطقه مأمنی برای خود ایجاد کنند. این فیلم نشان می‌دهد که شبه نظامیان داعش چگونه برای دستیابی به اهدافشان آموزش می‌بینند.

در این فیلم حدود ۲۴ شبه نظامی در لباس‌های آبی خاکستری و سربندهای مشکی منقش به پرچم داعش تمرین‌های سنگینی را در منطقه‌ای پوشیده از علف انجام می‌دهند.

این تمرین‌ها با "بشین پاشوی" هماهنگ شبه نظامیان به همراه سنگ‌های بزرگی روی سینه‌هایشان شروع می‌شود. پس از به صف شدن این شبه نظامیان مردی با استتار سبز رنگ شروع به ضربه زدن به کشاله ران آنها می‌کند.

حوادث پس از این نشان می‌دهد که آموزش تمرین داعشی‌ها چقدر عجیب و غریب است: شبه نظامیان هرم انسانی تشکیل می‌دهند و یکی از آنها شروع به بالا رفتن از این هرم می‌کند.

در تمرین پرش از دیگری، شبه نظامیان بازیی شبیه "جفتگ چارکش" انجام می‌دهند: یکی از آنها از روی دیگر شبه نظامیان خم شده می‌پرد.

به هر حال اما برخی دیگر از تمرین‌ها که در سایر فیلم‌های این گروه بود مانند پریدن از حلقه آتش در این فیلم دیده نمی‌شود. اما تمرین تروریست‌های داعش با سلاح‌های کلاشنیکف در این فیلم دیده می‌شود.

در قسمتی از این فیلم یکی از اعضای این گروه در حالی که سایرین فیلمی رزمی مشاهده می‌کنند سخنرانی سرشار از نفرتی را ارائه می‌دهد.

این فیلم در میان تلاش‌های مداوم داعش برای ورود و گسترش در افغانستان و پاکستان منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج