adexo3
۲۷۱۸۴۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

شرط جدید اردوغان برای کناره گیری از قدرت

رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه این کشور خواهان قطع روابط با روسیه نیست اعلام کرد اگر خبر خرید نفت از داعش به دست ترکیه درست باشد، از سمت خود استعفا خواهد داد.

خبرگزاری مهر: «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد: اگر خبر خرید نفت از داعش توسط ترکیه درست باشد، از منصب خود استعفا می دهم.

وی افزود: ترکیه از داعش نفت نمی خرد و هرکسی چنین ادعایی را دارد باید اثبات کند. اردوغان در ادامه مدعی شد: ترکیه هیچ ارتباطی با هیچ گروه تروریستی ندارد.

وی در ادامه به بحران به وجود آمده در روابط آنکارا و مسکو اشاره و تصریح کرد: ما از روی احساسات تصمیم نمی گیریم، منتظر هستیم که ببینیم روسیه چه تصمیمی اتخاذ می کند و بعد از آن در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت.

اردوغان افزود: پارلمان ترکیه پس از بررسی تصمیمات روسیه علیه آنکارا، تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد. رئیس جمهوری ترکیه همچنین یادآور شد: ما نمی خواهیم که روابط مستحکم ما با روسیه قطع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو اونقدر مرد نیستی که حتی اگر ثابت شد سیبیلاتو بزنی! بیخود ادعا نکن.

    • بدون نام

      والا روسیه الان دارد واسه ترکیه ناز میکند ومیخواهد از فرصت بوجود امده برای منافع خودش در ترکیه نهایت استفاده را بکند .

    • بدون نام

      اگر اطلاعات کافی از سوریه داشته باشیم متوجه خواهیم شد تصمیم گیری اردوغان کاملا منطقی بود و هرکسی جای او بود هم همین کار را انجام میداد . الان چند میلیون آواره در ترکیه هستند . کردهای سوریه به ناحق سرزمین تل ابیض رو تسخیرکرده اند و میخواهند با وصل به عفرین ارتباط ترکیه را با ترکمنهای سوریه قطع کنند . سه میلیون ترکمنهای سوریه که طی ماه گذشته هدف حمله روسیه بوده اند هم نژادهای ترکیه هستند وترکیه نمی تواند نسبت به آنها بی تفاوت باشد همانگونه که ایران نمی تواند نسبت به شیعیان لبنان بی تفاوت باشد . به خاطر ناامنی سوریه میلیاردها دلار ضرر مالی متوجه ترکیه شده است و......

    • محمد

      ادعای اردوغان درست است چون دولت ترکیه از داعش نفت نمی خرد بلکه عوامل و تجار وابسته به حزب عدالت و توسعه هستند که نفت را میخرند در واقع با پوشش حمایتی ایجاد شده از سوی دستگاه امنیتی ترکیه حزب اردوغان به سود کلانی میرسد و هزینه های حمایت از تروریست ها را تامین میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج