۲۷۲۰۹۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مردی که در کنار «ادل» خوشبخت شد

جانتان دیکینز کیست؟ مردی که این روزها در پشت پرده پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی که تمام دنیا رو به خاطر فروش باورنکردنی‌اش متحیر کرده قرار دارد مدیر برنامه‌های ادل است.

مردی که در کنار «ادل» خوشبخت شد

کافه سینما-نوید نیکزاد: جانتان دیکینز کیست؟ مردی که این روزها در پشت پرده پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی که تمام دنیا رو به خاطر فروش باورنکردنی‌اش متحیر کرده قرار دارد مدیر برنامه‌های ادل است.


یه گزارش سرویس موسیقی کافه سینما، او که کمپانی September Management را اداره می‌کند به وسیله نیک هاگت به ادل معرفی شد و نیک شخصی بود که از طرف کمپانی XL با ادل قرارداد امضا کرد و جاناتان قبل از امضای این قرارداد و از سال ۲۰۰۶ کار با ادل را شروع کرد.

او جایزه مدیر موسیقی سال را در مراسم U.K.'s Music Week Awards سال ۲۰۱۲ از دستان ادل دریافت کرد. از دیگر هنرمندانی که با او همکاری می‌کنند می‌توان به جیمی تی و تام وک اشاره کرد. ادل در مصاحبه‌ای گفته بود که از هنگام ملاقات با دیکینز نمی‌خواسته با هیچ مدیر برنامه دیگری کار کند.

به گزارش سرویس موسیقی جهان کافه سینما، خانواده دیکینز سابقه طولانی در صنعت موسیقی دارند. پرسی دیکینز که پدربزرگ جاناتان است و در سن هشتاد سالگی از دنیا رفت در سال ۱۹۵۲ مجله موفق NME را افتتاح کرد. بری دیکینز (پدر جاناتان) یکی از استعدادیابان موفق کمپانی ITB است که با ستارگان بزرگی مثل باب دیلان، نیل یانگ و دایانا راس همکاری کرده بود و جای تعجبی ندارد که خواهر جاناتان (لوسی) که موفق به کشف ادل شد در حال حاضر این کمپانی را اداره می‌کند. راب دیکینز که عموی جاناتان است برای مدتی طولانی مدیر کمپانی وارنر برادرز در انگلستان بود و با گروه The Corrs و انیا قرارداد امضا کرد.

جاناتان مدتی با عمویش در کمپانی WEA همکاری کرد و این همکاری در کمپانی Instant Karma هم ادامه پیدا کرد. اولین ترانه‌ای که به وسیله خواننده زیر نظر جاناتان موفق به کسب جایگاهی در موسیقی انگلستان شد سینگل Daydream in Blue از گروه I Monster بود که در ژوئن سال ۲۰۰۱ به مکان بیستم جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های هفته انگلستان رسید. او دو سال بعد و در سال ۲۰۰۳ با M.I.A. قرار داد امضا کرد و این رپر را تحت حمایت کمپانی XL قرار داد. جاناتان دیکینز در سال ۲۰۰۶ کمپانی September Management را تاسیس کرد و یکی از اولین کسانی که پس از آن تحت پشتیبانی این کمپانی قرار گرفت ادل بود و کمی بعد پل اپورث بزرگ هم به این لیست پیوست.

اکنون و با فروش باورنکردنی آلبوم جدید ادل در سراسر دنیا جاناتان دیکینز می‌تواند به این موفقیت بسیار بزرگ ببالد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج