۲۷۲۰۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورمزیار: استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد

کارشناس فوتبال ایران گفت: استقلال در بازی‌های خانگی با استرس بازی می‌کند و همین عامل از دست دادن امتیاز مقابل سایپا شد.

آنا: صادق ورمزیار در مورد بازی روز گذشته استقلال مقابل سایپا گفت:« استقلال در این فصل نتایج خوبی کسب کرد، اما یک نکته مهم در بازی‌های این فصل آبی‌پوشان وجود دارد و آن استرس در بازی‌های خانگی است. استقلال در دیدارهای خانگی محتاط تر بازی می‌کند و همین عامل باعث می شود تا نتواند روند حرکتی خودش را به نمایش بگذارد.»

وی ادامه داد:« در چند بازی اخیر شاهد بودیم که در دقایق پایانی استقلال گل می‌خورد و این نشان‌دهنده آن است که به علت فشار زیاد تمرکز بازیکنان از بین می رود. بازیکنان باید تمرکز خودشان را حفظ کنند و بدانند که فوتبال ۹۰ دقیقه است و تا لحظه آخر باید در خدمت تیم باشند.»

ورمزیار در مورد وضع خط حمله استقلال و عدم گلزنی شهباززاده در هفته‌های اخیر بیان داشت:« سیستم فعلی استقلال بازی مستقیم است و زمانی که یک تیم از این روش در بازی استفاده می‌کند باید از یک مهاجم بلندقد در نوک خط حمله استفاده کند تا فضا را برای گلزنی مهاجم دیگر مهیا کند. اکنون شهباززاده نقش پاسور را در استقلال اجرا می کند و کمتر در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد. استقلال نیاز به یک هافبک طراح دارد که بتواند، مهاجمان را تغذیه کند. این وظیفه را کرار در استقلال بر عهده داشت و از روزی که او در استقلال بازی نکرد عدم گلزنی شهباززاده شروع شد. استقلال در نیم فصل دوم باید جای کرار یک هافبک طراح جذب کند تا مشکلش حل شود.»

مربی سابق استقلال در خصوص وضع این تیم در نیم‌فصل دوم و شانس قهرمانی آبی‌پوشان افزود:« در نیم فصل اول استقلال به صورت تک بعدی بازی کرد و تیمی که بخواهد از یک روش استفاده کند، در ادامه کار موفق نمی‌شود. کادر فنی تیم باید درنظر داشته باشند که تیم‌های دیگر هم بازی استقلال را آنالیز می کنند و اگر بخواهند با این روش در نیم فصل دوم ادامه دهند، هیچ شانسی برای قهرمانی ندارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج