۲۷۳۲۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازداشت ۳ مظنون قتل یک مرد در تهرانپارس

پرونده قتل مرد میانسالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، با باز‌شدن پای ۳ متهم به این پرونده، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: پرونده قتل مرد میانسالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، با باز‌شدن پای ۳ متهم به این پرونده، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

ساعت ۲۱:۱۰ یازدهم آذر ماه امسال خبر مرگ مشکوک مرد میانسالی در خیابان ۱۷۸ تهرانپارس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به محل این گزارش اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل اعلام این خبر، زن جوانی با مراجعه به آنها گفت: من همسر این مرد فوت کرده هستم، ساعتی پیش شوهرم که اعتیاد به مواد مخدر داشت، با چاقو اقدام به خودزنی کرد و به خودش آسیب رساند، من نیز بعد از اینکه دیدیم او زخمی شده است با اورژانس تماس گرفتم، اما به دلیل خونریزی شدید وی، از دست مأموران اورژانس نیز کاری بر نیامد.

بعد از بررسی‌های اولیه جسد این مرد میانسال؛ مأموران متوجه آثار ضرب و شتم، خراشیدگی و جراحتهایی روی بدن این فرد شدند و با اطمینان از اینکه این مرد میانسال به قتل رسیده است، خبر وقوع قتل به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

با حضور محسن مدیر روستا؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع این قتل، زن جوان بازداشت شد و با دستگیر شدنش حرفهای تازه‌ای را به زبان آورد و به بازپرس جنایی تهران گفت: ساعت ۷ بعدازظهر بعد از اینکه شوهرم از خواب بلند شد، شیشه مصرف کرد و بعد از مصرف شیشه به من فحاشی کرد، من هم که خیلی ترسیده بودم در خانه را قفل کردم و با استفاده از چاقویی قصد ترساندن او را داشتم، در یک لحظه، سگی که در منزل نگهداری می‌کنیم، روی پای شوهرم پرید، همسرم لیز خورد و دیگر‌ یادم نمی‌آید که من چاقو را به او زدم یا بعد از لیز خوردن همسرم، چاقو نزدیک قلبش فرو رفته است.

در بررسی‌های بیشتر از این ساختمان پسر جوانی که در پاگرد بالایی منزل مقتول مخفی شده بود، دستگیر شد و بعد از دستگیری به بازپرس جنایی تهران گفت: ۲ سال و نیم از آشنایی من با این خانم می‌گذرد و مقتول را نمی‌شناسم، بعد از مجروح شدن مقتول این زن با من تماس گرفت و من هم خودم را به اینجا رساندم.

در صحنه وقوع این قتل، مادر این دختر جوان نیز حضور داشت و وی نیز درباره قتل این مرد میانسال، به بازپرس جنایی تهران گفت: ساعت ۳ و نیم بعد از ظهر به منزل دخترم آمدم که برایش شله‌زرد بپزم و زمانیکه اینجا رسیدم متوجه دعوای شوهردخترم با او شدم، همسر‌دخترم مدام به دخترم فحاشی می‌کرد و زمانیکه که بین آنها دعوا شد من قصد جدا کردنشان را داشتم و دیگر متوجه نشدم که چاقو چطور به بدن همسر دخترم اصابت کرده است.

پس از اظهارات مادر این دختر، وی نیز بازداشت شد و هر سه متهم این پرونده به دلیل اظهارات متناقضشان و برای مشخص شدن جزئیات این قتل، با دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج