۲۷۴۲۳
۱ نظر
۵۱۰۰
۱ نظر
۵۱۰۰
پ

تله‌ كابين گنجنامه همدان در آستانه تعطيلی

تله‌كابين گنجنامه همدان كه در چند سال اخير كمك شاياني به صنعت گردشگري همدان داشته است، هم اينك به دليل عدم درآمدزايي برحسب استانداردهاي تعريف شده در قبال هزينه‌ها و امكانات مهيا شده، در آستانه تعطيلي قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: تله‌كابين گنجنامه همدان كه در چند سال اخير كمك شاياني به صنعت گردشگري همدان داشته است، هم اينك به دليل عدم درآمدزايي برحسب استانداردهاي تعريف شده در قبال هزينه‌ها و امكانات مهيا شده، در آستانه تعطيلي قرار دارد.

به گفته مديران اجرايي اين دهكده فرهنگي، تفريحي، ورزشي برخي دستگاه‌هاي اجرايي همدان در صدور مجوزها بويژه در بخش تبليغات سنگ‌اندازي مي‌كنند و يكي از پروژه هاي مهم تبليغاتي دهكده كه نصب تابلوهاي تبليغاتي از مسير فرودگاه تا ميدان گنجنامه بود نيز با مشكل صدور مجوز اجرايي مواجه شده است.

اين دهكده فرهنگي، تفريحي، ورزشي كه توانسته به عنوان يك برند گردشگري، همدان را در سطح بين‌المللي مطرح كند، به دليل عدم برخورداري مناسب در سيستم تبليغاتي هم اكنون با درآمد ناچيز در قبال هزينه‌هاي ميلياردي صرف شده در فازهاي مختلف پروژه مواجه است. شرايط نامناسب مالي مديران اين پروژه عظيم گردشگري تا حدي است كه هيأت مديره تصميم به فروش سورتمه نصب شده در دهكده به يكي از استان‌هاي كشور را دارد.

تله‌ كابين گنجنامه همدان در آستانه تعطيلی

اين سورتمه كه با هزينه ميلياردي و توسط يك شركت خارجي نصب شده است و مورد استقبال خوب جوانان همداني است به دليل بدهي‌ها و عدم درآمدزايي مناسب پروژه در آستانه فروش به يكي از استان‌هاي مطرح گردشگري كشور است.

هم اينك بيش از ۲۲ ميليارد تومان صرف احداث بخش‌‌هاي مختلف اين دهكده شده است كه براساس طراحي صورت گرفته، بيش از ۱۲۰ طرح در آن اجرايي و احداث خواهد شد.

اين دهكده كه به گفته كارشناسان گردشگري، اعتبار ويژه‌اي به توسعه اين صنعت در همدان بخشيده است، هم اينك در نوار زيان‌دهي قرار گرفته و باید مسوولان اجرايي استان تا قبل از تعطيلي آن اقدام لازم را انجام دهد.

رييس هيأت مديره دهكده تفريحي، فرهنگي، ورزشي گنجنامه در اين باره گفت: براي خدمت به همشهري‌ها اقدام به احداث اين پروژ عظيم كردم و اگر قرار باشد اين چنين برخوردهاي سرد و بي‌توجهي برخي مسوولان را شاهد باشم، ترجيح مي‌دهم كه ديگر ادامه ندهم.

"سعيد ترابيان" افزود: براي احداث اين دهكده ماه‌ها و سال‌ها دوندگي كرده‌ام و برخي از دستگاه‌هاي اجرايي به جاي اينكه حامي ما باشند، شرايط را برايمان سخت مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: هم اينك بزرگترين و مجهزترين سورتمه خاورميانه و ديگر امكانات بي‌نظير كه در هيچ جاي كشورمان نيست را در اين دهكده راه‌اندازي كرده‌ايم و نبايد در ادامه روند ساخت طرح‌هاي جديد، با بي‌مهري برخي مسوولان مواجه باشيم.

وي با اشاره به اينكه ميلياردها تومان تسهيلات و آورده شخصي صرف ساخت اين دهكده شده است، بيان کرد: مسوولان قبل از جذب سرمايه‌داران جديد، ابتدا بايد براي حفظ سرمايه‌داران قبلي تلاش كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      کارمندان و بهره برداران مجموعه دهکده هم مورد بی مهری شدید مدیر عامل شرکت تله کابین گنجنامه قرار گرفته اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج