جاباما
۲۷۴۳۰
۲۳ نظر
۵۰۲۸
۲۳ نظر
۵۰۲۸
پ

فروتن و خواهران ضیغمی در «چارسو»!

فیلم چهارسو نخستین فیلم سینمایی ایرانی است که با دوربین «۵D-Canon» فیلمبرداری شده است. علاوه بر محمدرضا فروتن خواهران ضیغمی، نیوشا و روشا در این فیلم بازی می کنند.

فروتن و خواهران ضیغمی در «چارسو»!

تماشا: محمدرضا فروتن، بازیگر شناخته شده و ستاره دهه هفتاد سینما، این روزها فیلم «چارسو» به کارگردانی فرهاد نجفی را در اکران دارد. «چارسو» آخرین ساخته سینمایی این کارگردان جوان است.

فروتن در این فیلم نقش مردی به نام فرهاد کیان را بازی می کند که روزی از خواب بیدار شده و متوجه می شود در خانه خود نیست و در جایی زندانی شده است و در حال پیدا کردن راهی برای فرار، چیزهای عجیبی یادش می آید. این فیلم دومین ساخته فرهاد نجفی بعد از فیلم سینمایی اکشن «حرکت اول» است.

نجفی که این روزها مشغول پیش تولید سومین فیلمش با نام «کبریت» است درباره فیلم اجتماعی «چارسو» گفت: «من سینمای اکشن و پرتحرک را خیلی دوست دارم ولی بیشتر به خاطر علاقه زیاد به تکنیک در فیلم اولم، «حرکت اول»، سراغ این ژانر رفتم و دوست داشتم این سبک کار را تجربه کنم ولی این دلیل نمی شود که همیشه بخواهم اکشن کار کنم. من دوست دارم ژانرهای مختلف را امتحان کنم. فیلم «چارسو» بر اساس دغدغه های شخصی من نسبت به جامعه مان شکل گرفته است. متاسفانه این روزها برخی مسائل انسانی در جامعه کمرنگ شده. از همین رو به نظرم آمد یادآوری این موضوع الان می تواند برای جامعه مهم باشد. ما تمام تلاشمان را کردیم که فیلم از لحاظ تکنیکی و ساخت و نوع روایت، کاری متفاوت و جذاب برای مخاطب باشد.»

فروتن و خواهران ضیغمی در «چارسو»!

فیلمنامه دومین ساخته سینمایی فرهاد نجفی را خودش و حمید سلیمی نوشته اند. «چارسو» قرار بود در جشنواره فجر گذشته حاضر باشد اما با توجه به حجم بالای جلوه های ویژه رایانه ای و آماده نشدن نسخه نهایی فیلم از جشنواره انصراف داد.

این فیلم نخستین فیلم سینمایی ایرانی است که با دوربین «۵D-Canon» فیلمبرداری شده است. گفته می شود این فیلم در زمره آثار متفاوت سال های اخیر سینمای ایران است. علاوه بر محمدرضا فروتن خواهران ضیغمی، نیوشا و روشا در این فیلم بازی می کنند.

نیوشا ضیغمی: نمی خواهم کار روشا با برچسب خواهر نیوشا ضیغمی باشد

نیوشا ضیغمی که بخشی از سرمایه فیلم را عهده دار شده، درباره اکران شدن این فیلم و البته بازی خواهرش، روشا در آن می گوید: «این فیلم تجربه دوم تولید سینمایی در دفتر خودمان بود که بخشی از آن را تامین کردیم اما این مسئله اصلا ارتباطی به حضور خواهرم در «چارسو» ندارد چون او انتخاب کارگردان بود.»

ضیغمی ادامه می دهد: «روشا در این فیلم هم بازیگر است و هم طراح لباس و نقشی کوتاه اما محوری دارد. من از اینکه پا در عرصه بازیگری گذاشته، برایش خوشحالم اما بارها گفته ام که نمی خواهم اگر کاری انجام می دهد با برچسب خواهر نیوشا ضیغمی باشد. دوست دارم بر اساس توانایی خودش باشد. با اینکه به عنوان کار جدی اول به او سخت گذشت اما بعد از اینکه نتیجه کار را دیدم واقعا برایش خوشحال شدم و آینده روشنی برایش می بینم.»

نیوشا ضیغمی درباره بازی خود در این فیلم سینمایی هم می گوید: «این فیلم درباره زندگی مرد تاجر موفقی با بازی محمدرضا فروتن است که من نقش همسرش را بازی می کنم و از اینکه با یک کارگردان جوان و با انگیزه همکاری کردم، بسیار خوشحالم. من تا به حال جلوی دوربین کارگردان های پخته و پیشکسوت زیادی بودم اما رفتن مقابل دوربین فرهاد نجفی به عنوان جوانی که خیلی در کارنامه کارگردانی اش اسم ندارد برایم تجربه جالب و شیرینی بود.»


روشا ضیغمی: همکاری با نیوشا برایم افتخار است

فروتن و خواهران ضیغمی در «چارسو»!

از طرف دیگر روشا ضیغمی درباره اولین کار سینمایی جدی خود می گوید: «نقش من در این فیلم کم اما محوری است و در کل از نقش های این مدلی بیشتر خوشم می آید. به نظر من اینکه کسی نقش طولانی داشته باشد اما تاثیرگذاری اش کم باشد، خیلی قشنگ نیست و کیفیت برایم مهمتر است.»

او درباره همکاری با خواهرش می گوید: »برای من اولین تجربه بازی و همکاری ام با نیوشا واقعا باعث افتخار است. نیوشا هم در کار و هم در زندگی همیشه مثل مادر پشت من بوده و خیلی بیشتر از دلسوزی هایی که خواهرهای بزرگتر دارند، به من محبت کرده. من از اینکه نام او در کارم باشد واقعا افتخار می کنم اما چیزی که برایم بیشتر اهمیت دارد این است که آنقدر تلاش کنم تا مردم مرا نه به واسطه خواهرم نیوشا بلکه خودم را با مهارت هایم بشناسند. من اگر ۱۰۰۰۰ بار دیگر هم پیش بیاید باز هم دوست دارم با نیوشا همکاری کنم و این همیشه مرا خوشحال می کند.» او همچنین در مورد این پروژه می گوید: «گروه، همه دوست داشتنی بودند و کار با فرهاد نجفی خیلی تجربه خوبی بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیلین

      از این روشا بدم میاد با این صورت عمل کرده تابلوش

    • سميرا

      خالي بندي!انتخاب كارگردان بود..
      خواهر منم اگه بازيگر بود الان من 10 تا فيلم بازي كرده بودم
      دوتا صورت عملي!!!!!!!!!

    • بدون نام

      روشا..... نیوشا
      روشا.......نیوشا
      روشا.........نیوشا
      خیلی مهمن؟؟ یا خیلی خوب بازی میکنن؟؟؟

    • بدون نام

      زیباترین بازیگر زن ایرانیست.

      پاسخ ها

      • sama

        aree manam agar 20 ta amal kmikardam zibatariin zane pelastiki boodam

      • بدون نام

        مهم اینه که زیباست, اگه اینطوریه که همه آقایان هم به شما میگویند منم اگه آمپول هرمون بزنم زیباترین هیکل رو پیدا میکنم

      • علیرضا

        در بازیگری چیزهای مهمتر از زیبایی هم وجود داره.همه چیز که زیبایی نیست.

    • sash

      asaln azash khosham nemiaad faghat efecte sorateshoo moqe bazi mibiinam ah ah

    • سارا

      باشه!
      تو هیچ نقشی تو انتخابش نداشتی!
      پس چرا خواهر منو نمی یان انتخاب کنن واسه بازی؟

    • kimya

      نیوشا و روشا از فامیل های نزدیک من هستند اما من از اونا خوشم نمیاد

    • دنیا

      قیافش حرف نداره.......

    • reza

      hame chiye cinama shode famil baziyo ghiyafe dige bazigare khub roya shode, bashe niyosha khanum shoma hich dekhalati nadashti ma goshamun derzae

    • nastaran

      azash motanaferam un hame amal o arayesh mikone baz shabihe hichi nemishe ba un shohare sib zaminisham hame ja aks migire xejalatam xub chiziye inhame bazigare xub darim hichkudum az in xaz baziya nadaran

    • سیمین

      گل بود به سبزه نیز آراسته شد!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • برف

        خوب اومدی، دمت گرم آبجی. :))

    • golnaz

      che ba amal che bi amal,mohem ine ke dar hale hazer niusharo nemidunam vali roshado khtare vaqean zibayie. khoshkele dg ,hala shoma hasuditun mishe un dg masalash jodast.

    • بدون نام

      هه هه هه!!!!!!!!
      نیوشا کی هست که برچسب هم داشته باشه!!

    • الی

      عزیزان چرا خودتونو به خاطر این چیزا ناراحت نکنین این بی چاره ها هم حق دارن بلاخره باید از یه جایی پول در بیارند حالا بیاین همه با هم دعا کنیم که این یکی مثل گلی جون عقده هالیوودی نباشه

    • نازنین

      بابا برای سرگرم کردنمون خوبن دیگه چرا اینقدر سخت می گیرید

    • Nadia

      نمیدونم شما بچه ها چجور قیافه ای دارید. من خودم زیاد حسش نمیکنم ولی دیگران بهم میگن خیلی شبیه نیوشام البته لبام شبیه لبای واقعیشه تو فیلم اینجا...ایران پروتز لباش خوابیدس قیافشو خیلی دوس دارم ولی به نظرم دیگه در اون حد نیس که شما میگید زیبا تر از اون خیلی زیاده من اینجور قیافه ها رو دوس دارم شاید چون تو مایه های خودم ولی زیبا ترین نیست

    • alireza

      اگه خوشکل نیستن پس واسه چی اومدین نگاهشون می کنین؟

    • بدون نام

      خوشکله ولی بازیگرای مشهور دنیا خوشکل نیستن ولی ستاره های سینمای دنیا هستن مشکل ما اینه که عقده خود کم بینی داریم فقط برای زشتی یا زیبایی بازیگرامون نطر میدیم برای بازیگر اول بازی و بعد اخلاق و بعد صداقت و بعد زیبایی مهمه

    • be to che

      age manam arayesham konan khoshgel misham

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج