۲۷۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تيموريان: هيچ مذاكره‌اي با تراكتورسازي نكردم

هافبك جديد تيم الخريطيات قطر مي‌گويد تنها براي انجام كارهاي مالياتي در باشگاه تراكتورسازي حاضر شده و هيچ مذاكره‌اي با اين باشگاه نداشته است.

ایسنا: هافبك جديد تيم الخريطيات قطر مي‌گويد تنها براي انجام كارهاي مالياتي در باشگاه تراكتورسازي حاضر شده و هيچ مذاكره‌اي با اين باشگاه نداشته است.

آندرانيك تيموريان درباره شايعه حضورش در تراكتورسازي كه امروز در يكي از روزنامه‌ها مطرح شده بود، اظهار كرد: حضور من در تبريز به خاطر مذاكره با باشگاه تراكتورسازي نبود. بلكه من پيگير كارهاي مالياتي‌ام هستم كه به زمان حضور من در اين باشگاه باز مي‌گردد.

وي ادامه داد: به خاطر مشكلاتي كه وجود داشت كارم چند روزي در تبريز طول كشيد و مجبور شدم براي پيگيري كارهايم دو بار به تبريز بيايم. روز گذشته هم وقتي به باشگاه تراكتورسازي رفتم تنها براي حل اين مشكل رفته بودم و اصلا جعفري را نديدم كه بخواهم با او صحبت كنم. تنها با بقيه مسئولان باشگاه حرف زدم تا مشكلي براي خروج از كشور نداشته باشم.

تيموريان با انتقاد از رسانه‌هايي كه شايعه مذاكره او با تراكتورسازي را مطرح كرده بودند، گفت: من با تراكتورسازي هيچ مذاكره‌اي نداشتم و از طريق وكيلم اين اخبار كذب را پيگيري خواهم كرد. اين افراد مي‌‌خواهند من را روبروي هواداران استقلال قرار دهند و اين طور وانمود كنند كه من مي‌خواهم تيم سابقم را دور بزنم، اما مطمئن باشيد اگر روزي به فوتبال ايران بازگردم به استقلال خواهم رفت نه تيم ديگري. متاسفانه نمي‌دانم اين نقل قول‌ها چگونه بدون اين كه من صحبتي كرده باشم و بدون هيچ منبعي در بعضي روزنامه‌‌ها چاپ مي‌شود. وقتي اين موضوع را شنيدم شوكه شدم و برخي از هواداران استقلال هم با من تماس گرفتند و درباره حضورم در تراكتورسازي پرسيدند، در حالي كه اين موضوع اصلا صحت ندارد. مطمئن باشيد از اين رسانه‌اي كه چنين خبر كذبي منتشر كرده شكايت خواهم كرد. آنها نمي‌توانند بدون سند و مدرك چنين اخبار كذبي را منتشر كنند.

وي افزود: با اين حال اين را هم بايد بگويم كخ من روزهاي خوبي را در تراكتورسازي داشتم و محبت مردم خونگرم تبريز و هواداران اين تيم را هم هيچ وقت فراموش نمي‌كنم. آنها در زمان حضورم در تبريز دوران بسيار خوب و خوشي را برايم رقم زدند.

بازيكن فصل گذشته استقلال با اشاره به اين كه روز سه‌شنبه به تمرين‌هاي تيمش در قطر اضافه مي‌شود، گفت: منتظر اين بودم كه كارهاي مالياتي‌ام انجام شود و به اردوي تيم بپيوندم. فتح‌الله‌زاده در جريان ريز كارهاي من هست و مي‌داند كه با الخريطيات قرارداد بستم. ضمن اين كه چهارشنبه به همراه تيم به اردوي در آلمان خواهيم رفت. الخريطيات بازيكنان خوبي را اين فصل جذب كرده و اميدوارم نتيجه‌ خوبي در ليگ قطر به دست بياوريم.

تيموريان همچنين درباره استقلال گفت: مطمئنم كه استقلال به راه خودش ادامه مي‌دهد. آنها بازيكنان خوبي به خدمت گرفته‌اند و در خط هافبك هم مهره‌هاي خوبي دارند. كيانوش رحمتي به خوبي جاي من را پر مي‌كند و مطمئنم خط هافبك استقلال بهتر از قبل خواهد شد. خيلي دوست داشتم در استقلال بمانم و با قلعه نويي كار كنم اما به خاطر دلايلي كه قبلا به آنها اشاره كرده بودم اين اتفاق رخ نداد. با اين حال استقلال تيم خيلي خوبي بسته است. من هميشه پيگير اخبار اين تيم هستم و معتقدم استقلال مي‌تواند در اين فصل باز هم در كورس قهرماني باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج