۲۷۵۸۵
۱۲۹ نظر
۵۰۶۴
۱۲۹ نظر
۵۰۶۴
پ

از بنز تا فراری با سیاوش خیرابی

پشت فرمان می نشیند و آرام رانندگی می کند.قوانین را رعایت می کند.زیاد اهل تغیر لاین و گاز دادن نیست.به ماشینش احترام می گذارد و هوایش را دارد.

از بنز تا فراری با سیاوش خیرابی



برترین ها: پشت فرمان می نشیند و آرام رانندگی می کند.قوانین را رعایت می کند.زیاد اهل تغیر لاین و گاز دادن نیست.به ماشینش احترام می گذارد و هوایش را دارد.وقتی بحث ماشین بازی به میان می آید از پرایدش می گوید که اولین ماشینی بود که بعد از دریافت گواهینامه خرید. عاشقانه آن پراید نقره ای مدل 83 را دوست داشت.این روزها بنز و فراری و سورنتو هم سوار می شود ولی دلش هنوز با همان پراید است و می گوید روزگار با ان ماشین خوش تر بود .خاطراتش را با آن ماشین به یاد می آورد و تاکید می کند که تمام لحظه هایی که پشت آن می نشست بهترین روزهای عمرش بود.

از بنز تا فراری با سیاوش خیرابی

رانندگی را روی پای پدرم یاد گرفتم

رانندگی رو روی پای پدرم یاد گرفتم.نشستم روی پاهایش و فرمان را به دست گرفتم.همان اول راه خاموش کردم.اخر کسی نبود بگوید بچه چرا نمی روی پی اتاری بازیت.نمی دانید چقدر عاشق رانندگی بودم.آن روزها دلم می خواست پدرم را از فرمان ماشین دور کنم و خودم به تنهایی پشت رل بنشینم اما هر کلکی که می زدم نمی شد. بعد ها که دیگر بزرگ شدم و بحث گواهینامه شد با رنجروور رانندگی را یاد گرفتم.دیگر می توانستم به بهانه تمرین خودم پشت فرمان بنشینم.سال ۸۴ بود که موفق شدم گواهینامه بگیرم.دو بار آیین نامه را رد شدم.سر حق تقدم که می شد مشکل پیدا می کردم.نمی دانم چرا ، اما نمی دانستم تقدم با کدام ماشین است.فکر نکنید امروز مشکل دارم.آن روزها مشکل داشتم.


پراید عزیزم

اولین ماشینی که خریدم یک پراید نقره ای مدل 83 بود، خوب به یاد دارم سال 84 با پنج میلیون خریدارش شدم.اولین ماشینی بود که خودم خریدم .نه اینکه ماشین های دیگرم را خودم نخریدم اما چون آن روزها بچه بودم و پول آنچنانی نداشتم برایم خیلی عزیز بود.به خاطر همین اگر امروز هم بپرسید کدام ماشینت را بیشتر دوست داری می گویم همان پرایدی را که سال 84 خریدم.آنقدر با آن خوش می گذراندم که نگو و نپرس.بهترین مسافرت های عمرم را با آن رفتم.چه شمال هایی که با هم نرفتیم.کلی به سر و رویش می رسیدم.از واکس لاستیک بگیر تا ضبط و باند و ...راستش را بخواهید به سایر ماشین هایم انقدر که به این ماشین رسیدم توجه نداشتم.


بدترین تصادف عمرم

بدترین تصادفی که داشتم هم با همین پراید عزیز تر از جانم بود.تصادف سختی بود.در محله سعادت آباد یک کوچه بود که رفت و آمد در آن سخت بود تا به خودم آمدم دیدم با یک ماشین دیگر شاخ به شاخ شدم .نصف ماشین جمع شد.یک هفته پس از تصادف من آن کوچه را یک طرفه کردند.انقدر دلم سوخت که نگو .انگار دلشان می‌خواست ماشین من جمع شود و بعد طرحی برای آن کوچه بریزند.کلی دلم گرفت زمانی که دیدم ماشینم له شد و هیچ کاری از دستم بر نمی آمد.


از بنز تا فراری با سیاوش خیرابی

من و ماشین بازی هایم

تا اواخرسال ۸۴ آن ماشین پراید را داشتم .خواستم برای سال جدید ماشین جدید بگیرم.یک پژو ۲۰۶ تیپ دو خریدم.رنگ اش سفارشی بود .طوسی متالیک.به یاد دارم آن روزها با ۱۴ میلیون خریدم.تو دوزی اش چرم بود و به دلم انقدر نشست که هوایش را داشتم اما نه به اندازه پراید نقره ای ام.دیگر ماشین عوض نکردم تا اینکه سر کار پژمان بازغی اصرار کرد که ماشین ام را باید عوض کنم.با بازغی رفتیم و یک سورنتو قهوه ای خریدم.این قضیه برای ۲ سال پیش بود .زمان پخش فاصله ها هم یک فراری زرد آوردم .درست تابستان دو سال پیش بود.شاید خودم زیاد دنبال اینکه ماشینم را عوض کنم نبودم اما دوستانم می گفتند چون دیگر چهره ات مشهور شده، باید ماشین خوب سوار شوی. به هر حال من که ماشین باز نبودم افتادم روی دور ماشین بازی.به فکرم رسید که یک ماشین خیلی خوب گذر موقت بیاورم.در هر حال من بنز را دوست دارم‌.ماشین بسیار قوی است.


از بنز تا فراری با سیاوش خیرابی

نظیرش را ندیده بودم

به یاد دارم عید بود، روز اول عید.می خواستم دوستم را برسانم که از اتوبان نیایش رفتم.تصادفی دیدم که تا حالا نظیرش را ندیده بودم.یک ماشینی پنچر می کند.در حال پنچر گیری بود که دو ماشین کورس می گذارند. ناخواسته کنترل فرمان از دستشان در می رود و با پسر جوانی که در حال پنچرگیری بود تصادف می کنند.پسر پرت شد و فوت کرد.یک بار هم یک موتری از ماشین من سبقت گرفت و رفت.چند لحظه بعد تیکه های مغز آن را روی آسفالت دیدم .تصادف زیاد دیدم اما این دو مورد هیچ وقت از یادم نمی رود. رانندگی ها خوب شده است.مردم قوانین را رعایت می کنند .تا چند سال پیش فرهنگ رانندگی ها خیلی پایین بود.مردم همدیگر را آزار میدادند.زمانی که در جاده میراندن از هم سبقت های خطرناک می گرفتند.در اتوبان ها با هم کل کل می کردند، اما امروز خیلی بهتر شده است.در جاده ها سبقت گرفته نمی شود، در خیابان و اتوبان با هم کل کل نمی کنند، آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند.همیشه کمر بند ها بسته است.حالا چند سال پیش را به یاد آورید! پلیس باید جریمه می کرد تا کمربند ها بسته شود.نمی دانم کمربند ها برای چه کسی می بستند؟خودشان یا اینکه جریمه نشوند.


از بنز تا فراری با سیاوش خیرابی

فنی ماشین

اصولا فنی ماشینم را خوب می شناسم.در حدی که اگر خراب شد بدانم مشکل از کجا است.اما پایم را در کفش مکانیک ها نمی کنم.فقط در حدی که باطری به باطری کنم.البته تا حالا ماشین هایی که داشتم در جاده و خیابان رهایم نکرده اند.زیاد مشکلی با فنی ماشین هایم نداشتم.آخرین باری که ماشینم خراب شد در محدوده پونک بود که ماشین خاموش کرد .آن هم به خاطر باطری ماشین بود.





از بنز تا فراری با سیاوش خیرابی


با اتوبان ها مشکل دارم

تا حرف می شود می گویند ترافیک به خاطر ماشین های تک سر نشین است.مگر فقط در ایران تک سرنشین داریم؟ این همه در کشور های دیگر ماشین های تک سر نشین در حال تردد هستند.مشکل اصلی خیابان ها و اتوبان های ما است و فرهنگ رانندگی خودمان.اتوبان های ما جوابگوی این حجم ماشین نیست. مهندسی اتوبان ها مشکل دارد و باید رسیدگی شود.یک لاین چمران اختصاص داده شده به اتوبوس .کمی که عمیق تر نگاه کنیم می بینیم چمرانی که بی لاین اختصاصی اتوبوس نمی توانست جوابگوی آن همه تردد باشد، حالا فکرش را کنید حجم ماشین ها بالا رفته و لاین ها هم کم شده و البته فرهنگ رانندگی هم که جای خود دارد! حالا ترافیک باید شدید باشد یا نه؟ چراغ قرمز سر پل مدیریت (شهر بازی) را برداشتند و سر پارک وی پر ترافیک می شود.چرایی این عملکرد ها را نمی فهمم.اگر آن زمان به خاطر تصادفات بیش از حد در آن کوچه سعادت آباد کوچه را یک طرفه می کردند ماشین من له نمی شد.اما انقدر عملکرد ها دیر می شود که خطرات جانی و مالی پیش می آورد.


معاینه فنی لازم

عاشق این معاینه فنی هستم.امروز دیگر اکثر ماشین ها جدید هستند و دود نمی کنند و چه خوب می شود اگر ماشین های قدیمی جمع شود و با تسهیلات ویژه با ماشین جدید جایگزین شوند. باید نگاهی به اتوبوس ها و کامیون ها داشت. بیشتر این ماشین ها دود می کنند.کمتر ماشینی پیدا می شود که دود کند و هوا را آلوده کند.اما تا دلتان بخواهد اتوبوس و مینی بوس و کامیون دود می کند.یک روز شیشه ماشینم پایین بود و کامیونی از کنار ماشین من رد شد، چنان دودی کرد ماشین من را مه سیاه فرا گرفت و دیگر هیچ جا را نمی دیدم. وقتی رسیدم سر فیلم برداری نیما شاهرخ شاهی گفت سیاوش بوی دود می دهی! به هر حال معاینه فنی لازم هر ماشینی است. رو به مسئولان «مخصوصا کامیون ها و اتوبوس ها و مینی بوس ها...»


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبرز

      داغوووووووووووووووون

    • شیوا

      خوشم نمیاومد ازش الان دیگه بدتر. که چی مثلاً لباس عوض کرده هی با ماشینش عکس انداخته؟؟؟
      اینها نشانه کمبود و فقر فرهنگیه.
      متاسفم برات.

      پاسخ ها

      • پندار

        موافقم ++++++++

      • lili

        دقیقا

      • iojio

        زدین تو خال

      • پرستو

        ببخشید شیوا جان اول خودتو با این ماشین ها تصور کن ببعد بگو...

      • سعید

        خیلی با هات موافقم .

      • مهدی

        شیوا جان چرا این مصاحبه اینقدر برات گرون تموم شد؟خوشتیپه عکس می گیره.تورو مجبور نکردن این مصاحبه بخونی.دارندگی و برازندگی.

      • نگین

        دیوانه

    • بدون نام

      اینم دلش به پراید عزیز و ایناش خوشه..ما دلمون به چی خوش باشه!!!

    • محسن

      سایت برترین ها واست متاسفم مصاحبه از افراد مبتکر و مخترع و جامعه علمی پخش کنید نه این تیپ افراد در ضمن تازگی ها کامنت هایی که به نفعت نیست حذفش میکنی...

    • امین

      شیوا خانوم شما ضعف و کمبود داری که چون نمیتونی ماشین مدل بالا داشته باشی این کامنت ها رو میذاری.دوست داره با مالش پز بیاد.به منو شما چه ؟؟؟منم میتونم پز میام !!! شمام میتونی بکن !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب آخه چرا برای ما پز میاد بره برای کس و کارش پز بیاد. آخه آدمی که کمبود نداشته باشه که show off نمیکنه

      • پرستو

        ++++++++++++++

      • الي

        داره دلشم ميخواد عكس بندازه! شيوا جان كسي محبورت نكرده بود مصاحبه رو بخوني

    • azin

      chi maskhare, yani chi be nazare dustam mashinamo avaz kardam!!!yani age esrare una nabud hamun perido dasht!!!

    • على

      اين كيه ؟ اين يارو ماشين خريده عكسشو فرستاده براى سايت شما ، شما هم باهاش مصاحبه كردين؟ منم ميتونم عكس بفرستم؟ ما هم يه سمند داريم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی لایک

      • زهره

        اين تيكرو خيلي باحال اومدي، ولي جوونه بزارين حالشو بكنه

      • باران

        علی جان اولن که این اقاسیاوش خیرابی بازیگر محبوب ومردمی اگه نمیدونستی الان بدون دومن که دوست داره باماشینش عکس بگیره خیلی ازبازیگرااین کاررومیکنن بعدشم که به جای حسودی بیاین ازاینا حمایت کنیم تابه موفقیت های بیشتری برسن

    • عاشق وطن

      چه فرقی میکنه این آقا چی سوار میشه با چند تا هنرمند و تحصیلکرده و نخبه صحبت کنید که جوونای ما یک کم به فکر دانش باشن نه تجملات کاذب. یادتون باشه ما در زمان بحرانیم باید تلاش و صرفه جویی را مد نظر قرار بدیم!

      پاسخ ها

      • امید

        علی جان قربون دستت منم یه ماشین ثبت نام کردم اومد از چندتا زاویه با یه کمد لباس بغلش (دیگه زحمت تعویض لباس نداشته باشم) عکس میگیرم میفرستم...

    • Hooria

      بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میشه بگین فراری رو با چه (ر) ای مینویسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • kami

      خب بابا فهمیدیم ماشین مدل بالا داری
      مــــــــــــــــــســـــــــــــــخـــــــــــــــــــــره

    • یک شهرونداندیمشکی

      حالا هم دوستات بگن ماشینت رو عوض کن باید عوض کنی دقیقا نشون دادی از خودت اختیار نداری

    • سحر 1

      خوبه دوتا سریال بازی کرده خودشو معروف می دونه اگه ستاره سینما بود چه می گفت ؟؟؟

      پاسخ ها

      • عسل

        سیاوش اوایل سلطان روتینهای شبانه بود الانم دست کمی از ستاره ی سینما نداره.

    • پويا

      حسادت ميكنين . اخه اين ادم خودش لگنه .حسودى نداره .خود من يه ماشين دارم كه تو خواب نديده.

      پاسخ ها

      • عسل

        الان خواستی بگی منم ماشین مدل بالا دارم؟؟؟

      • نگین

        درست حرف بزن

    • مرسده

      خوب چرا هی میگه من با اون پرایدم خوشحال تر بودن خوب نگهش می داشت سوار همونم می شد چرا بعضی ها اینجورین بالا شهرمی رن میگه اون موقعی که پایین شهر بودیم بهتر بود میرن خارج از کشور میگن هوای وطن!! میوهاشو مردمش یه چیز دیگن ماشین گرون میخرن می گن پیکانم بهتر بود!!! من با شیوا موافقم اینا همش بر میگرده به فقر فرهنگی و کمبوداشون++++++++++++++++ واسه شیوا جونم

      پاسخ ها

      • مهدی

        مرسده جان از شما خواستن که نظر بدین نخواستن که انشاء بنویسی.

      • بدون نام

        شماها ی دسته ادم حسودین ..... چون خودتون هیچ وقت ب اونجاها نمی رسید...ک انون رسیدههههههههه

    • مینا

      چه قدر با مزه بود !به خصوص قسمت اخرش بیچاره نیما شارهرخ شاهی

    • فاطمه

      مبارکش باشه ماشین شیک و زیباییه .انشااللله چرخاش براش بچرخه

    • افسونه

      بله دیگه سینما و تلویزیون ما پر شده از این افراد با پول بازیگر میشن بعد به چیزایی که دارن پز میدن بابا فه میدیم که توهم بچه مایه داری ...........
      واقعا برای سینما و تلویزیون کشور خودمون متاسفم
      با این بازیگران تازه به دوران رسیده

    • هستی

      من از آدمایی که کلاااااااااااس میذارن نفرت دارم اگرم داره واسه خودش داره.ایییییییییییییییییییییییییش.

    • خاطره

      اوه اوه چه خز!قبلنا بهتر بودیا نکن این کاراروووووووووووووووووووو

    • رزبانو

      مگه خودش خواسته كه لباس عوض كنه و با ماشين عكس بگيره مجله كه ميخواسته واسه مجله عكس بگيره گفته چيكار كنه....بعدم اگه اول صفحه رو نگاه كنيد ميبينيد كه اين مصاحبه از مجله ي تخت گاز گرفته شده كه يه مجله در مورد ماشينه پس موضوع فقط ماشين بوده نه واسه خودنمايي
      كاش قبل از اينكه شخصيت كسي رو خورد كنيد يه كم تامل كنيد خانم شيوا

      پاسخ ها

      • پرستو

        گل گفتی
        +++++++++++++++++++++++++++++

      • مهدی

        خیلی باحالی رزبانو زدی به تیپ و تار همشون. حق با رزبانو جونه.

      • باران

        ایول عزیزم گل گفتی چشم همه ی حسودارومثل شیواخانوم و...رودراوردی

      • باران

        ایول

    • ملیحه

      مشهور؟!چرا خودشو مشهور میدونه؟به جای ماشین عکس گرفتن و... بیاد بره کلاس فن بیان بره!س و ش بد میزنه.

      پاسخ ها

      • mahdie

        واقعا که متاسفم برات!!

      • پرستو

        خجالت بکش ملیحه. مسخره نکن.
        - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -

      • مهدی

        ملیحه جان فکر کنم خودت اصلا صحبت کردن بلد نباشی که در مورد دیگران اینطور نظر میدی.

      • هلیا

        دقیقا افرین من عاشق حرفتم بی چاره کمبود داره

      • باران

        واقعا متاسفم که ادمایی حسود مثل تووبقیه توی این مملکت ازبازیگرای جوون طرفداری کنن به هشون حسودی میکنن

      • سشذش

        اول خودت برو یاد بگیر بعد به دیگران توصیه کن بی ادب

    • sana

      ماشیش که خیلی هم مدل بالا نیست...!!!

      پاسخ ها

      • vahid.shz

        aslan endafe majale khili zaief bod az lahaze hame mataleb .

    • arad

      منم با نظر شیوا جون موافقم این ادم دچار فقر فرهنگی هستش اصلاً کمبود داره مگه چی زیر پاشه که اینجور پززز میده
      خوبه لامبرگینی یا بوگاتی نداره
      من خودم یه فلوکس قورباقه ای دارم مدل 52 با صدتا از این ماشینا عوض نمیکنم

    • بدون نام

      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy

    • کیانا

      برترین ها... ازت بعید بود

    • mahdie

      خیلی ممنون از سایت بهترینها
      متاسفانه یه سری چشم اینو ندارند که موفقیت سیاوش خیرابی رو ببینند
      اما متنو که خوندم فکر کنم یه اشتباهی بود تو قسمت من و ماشین بازیهایم فکر کنم باید به جای فاصله ها نوشته میشد 3،5،2 آخه تو سریال 3،5،2 بود که فراری زرد آورده بود
      مــــــــــــــــمــــــــــــــنــــــــــــــــون خیـــــــــــــــــــلــــــــــــــی خـــــــــــــــــــــوب بـــــــــــــــــــــــود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +++++++++++++++++++++++++

    • دالاس

      معلومه از یه چیزی خیلی ناراحته که هی داره دسته عینکشو گاز میگیره .

    • نیما

      با این ژستهاش میگم بد نبود میرفت دور میدان آزادی چند تا عکس مینداخت که برج هم توش معلوم باشه . خیلی با کلاس تر میشد نه؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • طرفدار سیاوش

        ببخشیدا اما به خاطر بی فهمی شماها دسته عینکشو گاز میگیره عالی بود برترین هابا اینکه اولین بار بود سایتتو میخوندم ایول

    • شیدا

      در جواب امین باید بگم نکنه تو خود سیاوش خیرابی هستی که اینجوری ازش حمایت میکنی، واقعاً دیگه آدم حسابی پیدا نمی شه که با خیرابی مصاحبه میکنین...

      پاسخ ها

      • مهدی

        شیدا اگه تو آدم حسابی هستی این سری بیایم با تو مصاحبه کنیم؟

    • بدون نام

      بابا این تفلکا واسه تبلیغات شرکت خودروساز این کارا ور میکنن پول دریارن. وگر نه کی واسش مهمه ک ماشین این چی هست چی نیست.تازه خودشو مشهوووووووووووورم میگیره.
      همیشه پسرم تو کارت باید تواضع داشته باشی گنده تر از تو ب خودشون اجازه نمیدن بگن مشهوریم

    • رستو

      می بینم که خیلی ها چشم دیدن ماشین هاشو ندارن. اقای خیرابی تا می تونی ماشین عوض کن. خوش باش داداش

    • nika

      akhe in hame pool chikaresh konan?
      miran mashin gerooooooooooooon mikharan.

    • نسیم

      بابا چیکارش دارین بدبختو ! دلش به ماشینش خوشه! بذارین عکس بگیره .

    • شکیبا

      کاش حرفم چاپ میشد اییییییییییییییییی کاش

    • منصور

      آقا ماشینتون خیلی شیکه و مدل بالا
      اما
      متاسفم اصالت به ماشین نیست
      کمی هم بفهم

    • mahmood

      منم سال 87 یک پراید بژ خریدم خیلی هم دوسش دارم ماشین باحالیه البته هنوزم دارمش

    • roya

      اه اه اه اه اه متنفرم از این اخبارا که همش فلان بازیگر،فوتبالیست،خواننده فلان غذا رو خورده یا فلان ماشین رو داره یا فلان کارو کرده.بابا اینا هم آدمن به خدا،چرا ماها مثل این ندید بدیدا گندشون می کنیم؟؟؟؟؟؟؟ اااااااه

    • نفت

      این چه وضعی است بعد از 24 ساعت که نظرت چاپ میشه کل مطلب برداشته میشه.نکن باباجان سیا جان سیامون کردی بگو تحقیق کردم این ماشین کارایی داره نه اینکه مثل هندیها ماشینو بغل کنی باعث خنده شی

    • hengameh

      be nazare man ham har kasi dashte bashe in kar ro mikone dar zemn zahmat keshideh noshe janesh

    • سیمین

      با نظر رزبانو موافقم !
      تازه به نظرم ما ملت ایرانی فقط بلدیم از این و اون ایراد بگیریم !
      آقا اصلا این کارش بد و زشت و هر چی که شما میگید !
      شما چرا اینقدر خودتونو دارید خفه میکنید !!!!!!
      و توهین میکنید !
      شماهایی که این حرفا رو میزنید بیشتر دچارفقر فرهنگی هستید !

    • عسل

      واقعا که من واسه همتون متاسفم.چرا انقد دلتون میخواد درمورد زندگی مردم نظر بدین؟سیاوش فقر فرهنگی داره یا شما؟

    • مجید سوزوکی

      کمبود شدید داشته این خیرابی ماشین باز

    • khatere

      با نظر سیمین شدیدا موافقم.بابا یکم خجالت بکشید ادم که انقد تنگ نظرو بدبخت نمیشه.رزبانو درست گفته این عکسا واسه یه مجله س که مربوط به ماشینه.

    • آمیتریس

      این که ماشینش کیا بود؟!نه بنز بود نه فراری

    • fatemeh

      CHESH NAKHORI YE MOGHE BA OOON GHIAFAT

    • شایان

      مینا منم باهات موافقم.بی چاره نیما و سیاوش بابا حالا این بیچاره هم کاری نکرده ها فقط کمی کمبوده که ایشالله زن بگیره حل میشه

    • ROMIN

      برو بابا من کلا یه فیلم هم از این ندیدم بعد واسه ما کلاس میذاره با اون فیلم های مسخرتون

    • niloufar

      |:

    • نفت

      خداییش خاطره جان هر کدام از ما اقا سیاوش را تو خیابان ببینیم میپریم و میگوییم اقا چاکرم مخلصم به به چه ماشینی بابا با مرام اجازه بده یک عکس با چرخ ماشینت بندازیم بعد هم که دور شدیم بزور بخودمون میگیم اه اه چقدر من چاپلوسم.

    • جرج کلونی

      خب نمیشه منکر شد که خوش تیپ نیست اما مگه خوش تیپ تو ایران ما کم هست و یا ماشینهای مدل بالا کم هست که کیا در برابرش همون کیاست ( البت پراید کیا ) آما آما هنرش که متاسفانه بازی در سریالهای در پیت ایرانی کاری نیست که برت پیت تو فیلماش انجام میده . امید به این که از کلیشه رها بشن.

    • آرش

      خدایا روا مدار که گدا............

    • Elhammmmm

      حالا ماشین داره که داره به ما چه مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا منم پرشه داره و مامانمBMW

      پاسخ ها

      • فرشید

        دروغ...........................!!!!!!!!!

    • sajad68

      با اینکه زیاد کلاس میذاره ولی ازش خوشم میاد خوشتیپه ولی به پای من نمیرسه!

      پاسخ ها

      • آرمان

        به پای ما پسر شاهین شهری که نمیرسی

    • گیتی

      به نظر من خیرابی اصلا بازیگر قابلی نیست

    • Meljkq

      فکر می کنه خیلی با کلاسه

      پاسخ ها

      • نگین

        پس چی

    • bahare

      khobe hala mashinesh kiae.....
      age bmw bod chikar mikard

    • یک شهرونداندیمشکی

      خانم elhammmmmپورشه نه پرشه

    • شيما

      فك كنم ابن عينكىش ازش بگيريم نتونه عكس بندازه

    • ناشناس

      چون فاصله طبقاتی خیلی زیاده
      بچه ها حق دارن ناراحت بشن
      این مصاحبه وقتی لذت بخش بود که سطح پایین ترین خانواده هم لااقل یه پراید داشته باشه.

    • elaheh

      بابا آخه شما چیکار دارین؟؟؟؟؟ داره واسه خودش داره مبارکش باشه واسش زحمت کشیده با پول بابای شما که نخریده تازه خیلی هم بامزه اس آخه اگه شما داشتین کسی این حرفا رو می گفت ناراحت نمی شدین بسه دیگه

      پاسخ ها

      • ایدا

        راست میگه الهه.بهتر نیست تو زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنیم.ماروجی به زندگی خصوصی بقیه..................................................

    • نیلوفر

      akhe k chi!mage oghde dari!ey baba...

    • پري

      براي كسايي ك بيخودي قضاوت ميكنند متاسفم ..پولي ك باش ماشين گرفته پول زحمت خودشه و حقشه ارث بابا هاتونو ك نخورده

    • anishtan

      من با نظر نا شناس موا فقم تقصیر سیاوش جون که نیست طبقه ی اجتماعی اجازه ی دوستی و نزدیکشدن ادم ها رو نمیده البته انتقادم به دوستام اینه که این همه ادم های ندید بدید تو خارج دارن گند میزنن که اتفاقا بیشترشون هنرمندن اونوقت شما ها گیر دادین به این بیچاره من خودم عاشق سیاوشم و باید بگم خیلی باحال وخوشگل و خوش تیپه البته اگه به این محکوم نشم که دارم یک طرفه میرم به قاضی...

    • عسل

      اون هایی که نظرات منفی در مورد بازیگرها مینویسن معلومه که خودشون کمبود دارن به خدا زشت این حرف ها خجالت بکشین اتفاقا هم ماشینش خوشگله هم خودش حرکی مخالف ......

    • ندا

      پول داره خریده اخه به شما چه

    • بدون نام

      به نظر من خود سیاوش خیرابی خوبه چی کار به ماشینش دارین

    • ashena

      Cheqad hasuuud.
      Man tarfdareesh nistam vali be adamaye hasud va oqdei ke ya chera jaye un nistam.
      Kharide ke mobarakesh bashe
      Barikala be orzash
      Age xodetun jash budid dahane melato service mikardid.

    • عسل

      یه ادم خوشگل و خوش تیپ پیدا کردی هی بهش گیر میدی

    • samin

      عسل جون واقعا گل گفتی پسر به این خوشگلی تازه دوتا فیلم هم بازی نکرده 1 دلنوازان 2 ترانه مادری3 آوای باران4 یکی برای همه 5 تلخون6 واقعا شیوا خانم من برای تو متاسفم که خودت پول نداری ماشین بخری به سیاوش جون میگی پز میده آخه به تو چه اینوبدون سیاوش هم ازتوبدش میاد عقده ای واقعا شیوا برات متاسفم بی سلیقه من یکی از طرفدارهای سیاوش خیرابی هستم

    • سعيد

      اين تا حالا دستي هم كشيده؟

    • فاطی

      عالی بودعشق من واقععاااااااحرف نداشت اینام که گفتن مسخرست اسگن دیگه چیکارکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • باران

      سیاوش جون ماعاشقتیم همیشه هم ازت حمایت میکنیم نظراین حسودانمیتونه نظرماروراجع توعوض کنه عکساهم همه عالی بودن بازم بیشترازین عکسابگیر

    • بهاره

      خوشتیب بود خوشتیب تر شد

    • رضوان

      سلام خيلي زيبايي

      پاسخ ها

      • صدف

        موافقم

    • saba

      بازیگر موردعلاقه ی من است وخیلی دوسش دارم امیدوارم موفق باشه وکور بشه چشم حسود

    • حسین خیرابی

      ادب رعایت شه

      شما تلاش کنید بازیگر شید

    • ریحان

      سلام خوبید ماشین سیاوش خیرابی رو خیلی دوست دارم من.دوست دارم از این ماشینا داشته باشم

    • م م م

      بازیگر خوبی است

    • مینا

      واقعا براتون متاسفم دیگه درباره ی هنرمندبه این عزیزی این طور حرف نزنید اگه ازش خوشتون نمیاد خوب چرا توی سایتی میاید که مال اونه.ایشون برای تک تک کاراشون زحمت کشیدن تا به اینجا رسیدن .لطفااحترام خودتونو بگیرید.

    • پگاه

      منم باهاتون موافقم مينا جون.هر كسي يه نظري داره...كسايي كه از آقاي خيرابي خوششون نمياد نبايد به اين جا ميومدن و مصاحبه ي ايشونو ميخوندند حتما براتون مهم بوده كه اومديد اينجا و مو به موي اين مصاحبه رو خونديد...

    • مینا

      ممنونم پگاه جون که نظرم رو تاید کردی مطمنم که این فقط نظر منو شما نیست بیشتر طرفدار های ایشون همین نظرو دارن.انشاالله که موفقیت های آقای خیرابی هرروز بیشترو بیشتر بشه وبرنده ی سیمرغ بلورین بشن این یکی از بزرگترین آرزوهای من واسه بهترین هنرمندم هست .

    • اناهیتا

      چه پرایدسواربشی چه فراری ماعاشقتیم

    • زهرا

      خیلی ناراحت

    • نفس

      به شما چه کی دوست داره چی بگیره وچی سوار شه اسن سیاوش جان هرچی دوست داری سوار شو

    • نازنین

      عالی بود

    • عاشق دش سیا

      به نظرمن که داش سیا جونم خیلی هم باحاله
      شما هایی که حسودیتون میشه ، مخصوصا شما شیدا خانوم برو یه ذره به دور و اطرافت نگاه کن و چشمای کورتو باز کن تا ببینی فقط سیاوش جونم نیست که از این عکسا میزاره بلکه کسای دیگه ای هم هستن که از این کارا میکنن تازه صد پله بدتر
      اگه تو رو این کارا حاسی چرا به بقیه سلبریتی ها از این چرت و پرتا نمیگی
      خب معلومه چون فقط بلدی به داش سیا گیر بدی چون بهش حسودیت میشه

    • سمی

      عاشقتمسیاوش جون

      پاسخ ها

      • ترمه

        واقعا

    • شیوا

      سیاوش جان خیلی از بازی هات خوشم میاد خوشتیب هم هستی شیک پوش هم هستی اما نمیدونم چرا لقمه های گنده تر از دهنت بر می داری آخه توو سورنتو یا بنز یا فراری

    • ترمه

      من نمیدونم چرا هر وقت سیاوش جان رو تو خیابون میبینم به گداها کمک نمیکنه خیلی خیلی خسیسی یکم از اون پولاتو هم به اونا بده دیگه چی میشه آخه

    • منیژه

      ترمه خانم و شیوا خانم به شما هیچ ربطی نداره لطفا تو زندگی مردم دخالت نکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج