۲۷۹۳۰
۱۰۳ نظر
۵۰۶۹
۱۰۳ نظر
۵۰۶۹
پ

ستارگان متولد ماه تیر

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

چقدر ستاره​های متولد تیر را می​شناسید؟ آیا آنچه در مورد متولدین تیر می​دانید در خصوصیت​های اخلاقی این ستاره​ها نیز صدق می​کند؟


شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

برترین ها: چقدر ستاره​های متولد تیر را می​شناسید؟ آیا آنچه در مورد متولدین تیر می​دانید در خصوصیت​های اخلاقی این ستاره​ها نیز صدق می​کند؟

نیوشا ضیغمی: هدفمند، شجاع، با محبت


شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

۱۸تیر ۱۳۵۹ (۸ جولای ۱۹۸۰)

انسانی قدرشناس و بامحبت است و اگر كسی لطفی به او كند، حتما آن را جبران خواهد كرد:

نیوشا ضیغمی موفقیت و جایگاهش به عنوان بازیگر در سینمای ایران را مدیون آقایان جعفری جوزانی و محمدعلی سجادی می‌داند.


به تقدیر و سرنوشت معتقد است:

ضیغمی می‌گوید: «برای شروع بازیگری به كانون می‌رفتم ولی بازیگری برایم خیلی جدی نبود. شفاف‌تر بگویم تلاش آنچنانی برای بازیگر شدن در آن زمان نكردم و این خواست خدا بود كه وارد این حرفه شدم.»

زندگی شخصی را از زندگی شغلی‌اش جدا می‌داند و هر دو را با هم پیش می‌برد:

نیوشا ضیغمی: من فكر می‌‌كنم كار و پیشرفت یك زن در جامعه هیچ ربطی به موفقیتش در زندگی شخصی و خصوصی‌اش ندارد. خانمی می‌تواند در جامعه موفق باشد كه زندگی شخصی موفق و سالمی داشته باشد.


اعتمادبه‌نفسش قابل تحسین است:

نیوشا ضیغمی علت موفقیتش را در ایمان داشتن به كارهایی كه می‌خواسته انجام دهد می‌داند و اینكه همیشه باور داشته، كاری كه می‌خواهد به سرانجام برساند برایش مهم است و آن را باید انجام دهد. كارم را دنبال می‌كنم و سختی‌ها نمی‌تواند مانع من باشد، چون از شكست نمی‌ترسم پس حتما به نتیجه می‌رسم.»

اعتقادات برایش بسیار ارزشمند است:

نیوشا ضیغمی در سال ۹۰ به مناسبت هفته دفاع مقدس به گلزار شهدای یزد رفت.

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

پول و ثروت بی‌ارزش‌ترین ملاك‌ها در زندگی‌اش است:

هیچ‌كدام از فعالیت‌های ضیغمی طبق گفته خودش جنبه مالی برای او نداشته و صرفا به دنبال علایقش بوده.

به دنبال زندگی ایده‌آل است:

ضیغمی می‌گوید: اگر فرد به این نتیجه برسد كه هدفش از زندگی چیست و برای چه چیزی زندگی می‌كند و برای خودش آن را مشخص كند، زمانی كه به اولین هدف رسید زیربنایی می‌شود. برای رسیدن او به دومین هدف و... به این ترتیب به ایده‌آلش در زندگی نزدیك می‌شود.

حامی خانواده و اطرافیانش است:

نیوشا ضیغمی در مصاحبه‌ای اعلام كرده: «به عنوان یك خواهر بزرگ‌تر، آینده روشا (خواهر نیوشا) برای من بسیار پراهمیت است. رابطه من و روشا نه خواهرانه است و نه مادرانه، یك رابطه دوستانه است با حس مادرانه و خواهرانه. از اینكه روشا وارد حرفه سینما شده خیلی خوشحالم. من تا به حال بی‌ربط از روشا حمایت نكرده‌ام.»

دوست دارد در هر كاری دستی داشته باشد:

نیوشا ضیغمی علاوه بر بازیگری مدتی است كه وارد كار سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سینمایی شده كه اگر این كار را ادامه دهد طولی نخواهد كشید كه نام او به فهرست تهیه‌كنندگان اضافه می‌شود. علاوه بر اینها، او یك موسسه زیبایی به نام «آدونیس» تاسیس كرده است كه مختص بانوان است. جالب‌تر اینكه نیوشا ضیغمی فارغ‌التحصیل روانشناسی كودك از دانشگاه شهید بهشتی است و جالب‌تر اینكه دیپلم معماری هم دارد.


سام درخشانی ؛ بدشانس، مقتدر، دمدمی مزاج

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

۲۱ تیر ۱۳۵۳ (۱۱جولای ۱۹۷۳)

نكته‌سنج است و عقایدی والا دارد:

سام درخشانی معتقد است دهه چهارم زندگی یك هنرمند، اوج شكوفایی و بلوغ هنری اوست و بیشتر افرادی كه در دهه دوم و سوم زندگی خود مطرح شدند بعد از این دوره دچار حاشیه می‌شوند و در كل كنار می‌روند.

با مردم روابطی ملایم و موزون دارد و رفیق‌باز است:

سام درخشانی دوران نوجوانی‌اش را بین چهارراه ولیعصر(عج) و كالج گذرانده و در این محله هم به دنیا آمده است. درخشانی درباره دوران نوجوانی‌اش اینچنین می‌گوید: از زمانی كه یادم می‌آید دنبال دوست بوده‌ام. اول با بچه‌های محله و بعد هم چند نفر گروهی تشكیل ‌دادیم كه یك شكل لباس می‌پوشیدند و یك مدل كفش می‌خریدند و من هم مثل همان جوان‌ها بودم.

هیچ‌وقت یادگیری و آموزش را كنار نمی‌گذارد و همیشه تشنه آموزش است:

سام درخشانی خود را از آن دست بازیگرانی می‌داند كه از اجتماعات و محیط پیرامونش خیلی تاثیر می‌گیرد: «خیی وقت‌ها در زندگی روزانه‌ام می‌ایستم تا یك محیط یا اتفاق را از نزدیك ببینم و این دیدن را در بازی‌ام به كار می‌گیریم، من بازیگری را تجربه كردن یك زنگی واقعی می‌بینم.»

به شانس و تقدیر خیلی اعتقاد دارد:

درخشانی، هنگامی كه هنوز معروف نشده بود خود را بدشانس می‌دانست وقتی از او در این‌باره سؤال شد چنین پاسخ داد: «شاید زمانی من این را گفته باشم كه بدشانس هستم ولی مسلما ناشی از بی‌تجربگی و نرسیدن به بلوغ فكری باشد. الان كه اینجا هستم به این دانش رسیده‌ام كه چه خوب شد آن اتفاق در آن زمان برایم پیش نیامد و حالا احساس می‌كنم چقدر خوش‌شانس هستم.»

تاثیرگذار است:

سام درخشانی خودش را فرد تاثیرگذاری معرفی می‌كند كه در هر جمعی كه قرار می‌گیرد دیگران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و می‌گوید: در دوره نوجوانی اگر گروهی داشتیم، رئیس گروه من بودم.

سلیقه‌اش دائم در حال تغییر است:

درخشانی در دوره‌ای از زندگی‌اش نه اهل خواندن كتاب هنری بوده و نه به هنر فكر می‌كرده و همچنین علاقه زیادی هم به خلبانی داشته است و همیشه لباس خلبانی می‌پوشیده تا اینكه رفته‌رفته به تئاتر علاقه پیدا كرده و در دبیرستان به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در منطقه شناخته شده است. او مدتی است که یک عطرفروشی تاسیس کرده است.

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

در حوزه‌ای كه فعالیت می‌كند دوست دارد بهترین باشد و برای رسیدن به آن نیز خیلی تلاش می‌كند:

سام درخشانی دوست دارد مردم او را به عنوان یك بازیگر خوب بشناسند و افرادی كه او را می‌شناسند به دلیل چهره‌، بازی یا حاشیه‌هایش او را به یاد نیاورند.

تشكیل زندگی مشترك برای این شخص مهم و حیاتی است این اتفاق می‌تواند موفقیت‌هایش را بیشتر كند:

سام درخشانی خیلی بچه‌ها را دوست دارد و طبق گفته‌های خودش ۵-۴ سالی است كه آمادگی ازدواج كردن را دارد اما موقعیتش پیش نیامده است.

شنونده خوبی است و با تمركز به گفته‌های اطرافیانش توجه می‌كند:

سام درخشانی خودش را یكی از بهترین افراد برای درددل كردن می‌داند و می‌گوید:«اگر می‌خواهید درددل كنید پیش من بیایید.»


تام هنكس؛ مهربان، منضبط و مستقل

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی


19 تیر 1336 (9 جولای 1956 )

ا گر حرفه‌ا‌ش را از روی علاقه‌اش پیدا كند، ثروت بزرگی را پیش‌رو دارد:

دستمزد هنكس برای هر كدام از فیلم‌های اخیرش، 20 میلیون دلار بوده است. بازی او در نقش دوست‌داشتنی فارست گامپ، 70 میلیون دلار درآمد برایش به همراه داشت. درآمد ناخالص هنكس برای 31 فیلمی كه بازی كرده، چیزی حدود 3 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود كه از این لحاظ در بین هنرمندان، مقام اول را داراست. همچنین تام تا به حال برنده 2 جایزه اسكار برای بازیگر نقش اول مرد در فیلم‌های «فارست گامپ» و «فیلادلفیا» بوده.

فردی مهربان،‌ خوش‌مشرب و دوست‌داشتنی است:

از تماشاگران فیلم‌های هنكس گرفته تا ستارگان سینمای ایالات متحده، همگی او را دوست دارند. بسیاری از این ستاره‌ها از جمله ویل اسمیت او را الگو قرار می‌دهند و دوست دارند یك زندگی حرفه‌ای مانند او داشته باشند.

تغییرات و تنوع زیاد در زندگی برای این شخص مخرب خواهد بود:

تام هنكس در كتاب خاطراتش از دوران كودكی خود می‌نویسد: تغییر پشت تغییر، همیشه مجبور بودم طبق عادات و سلیقه نامادری‌هایم زندگی كنم، زیرا پدرم 3 بار ازدواج كرد و همسرانش را طلاق می‌داد و با مادر من هم نتوانست بیش از 3 سال زندگی كند. بنابراین از یك سالگی طعم نامهربانی‌های پدر، احساس و رفتار را عوض كرده.

علاقه‌مند به نجوم و حتی به داستان‌های علمی- تخیلی است:

فیلم مستند «ویرانی فوق‌العاده» كه تام هنكس به عنوان تهیه‌كننده، فیلمنامه‌نویس و قصه‌گو در آن فعالیت كرده است از تجربیات سفر انسان به كره ماه حكایت می‌كند. در این فیلم، هنكس با روشی جدید و منحصربه‌فرد تماشاگران را به كره ماه می‌برد و همچنین برای تهیه‌ این فیلم، تام دست به دامن ناسا شده است.

این شخص خواهان استقلال در زندگی است و دوست ندارد زیر سلطه كسی باشد:

تام هنكس بازیگری را از دوران دبیرستان با تئاتر مدرسه‌ای آغاز كرد. رفتار مودبانه و موقرش توجه هر تماشاچی را به سوی خود می‌كشاند. او می‌خواست هرچه زودتر از میان خانواده از هم پاشیده‌اش دور شود و استقلال خود را به دست آورد. از این رو تصمیم گرفت وارد دانشگاه شود و زندگی دانشجویی مستقلی را برای خود دست و پا كند.

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

از نظم و انضباط خاصی برخوردار است:

تام هنكس در گفت‌وگویی كه با اپرا وینفری داشت گفت: هیچ رمز و راز ویژه و بزرگی در ارتباط با من وجود ندارد. شاید برخی از كارهایی كه انجام می‌دهم به چشم بعضی‌ها عجیب و غریب بیاید و توجهات را به سمت خود جلب كند. اما در كل زمانی كه مشغول كار هستم، انضباط را رعایت می‌كنم و نسبت به آنچه انجام می‌دهم دقیق هستم و عشق و علاقه خاصی به آن دارم و همه تلاشم این است كه كار هنری‌ام را با خلاقیت انجام دهم.

زندگی شخصی‌اش برایش حائز اهمیت است:

تا به امروز هیچ روزنامه‌نگاری نتوانسته وارد خانه هنكس شود و هیچ عكاسی، عكسی از مكانی كه او در ان زندگی می‌كند نگرفته و هیچ وقت خانواده‌اش را در معرض نمایش نگذاشته است. در صورتی كه از جمله هنرمندانی است كه بیشترین همكاری و همراهی را با اهالی مطبوعات و رسانه‌های گروهی دارد.


هریسون فورد : بد اخلاق تودار و سازگار

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

۲۲ تیر ۱۳۲۲ (۱۲ جولای ۱۹۴۲ )

این شخص در زندگی مقام خوبی به دست می‌آورد و در شغلش توفیق كسب می‌كند:

هریسون فورد در عرصه بازیگری رشد بسیار بالایی داشته و دارد. به طوری كه در این زمینه نفر دوم در سینمای تجاری هم است. او از چهره‌های قدیمی سینمای تجاری است كه چندی پیش جایزه افتخاری «سزار» فرانسه را دریافت كرد. همچنین در شصت‌وچهارمین جشنواره فیلم «لوكارنو» جایزه یوزپلنگ افتخاری یك عمر دستاورد سینمایی به هریسن فورد اعطا شد.

پرحرف نیست اما تودار است و دوست ندارد اطرافیانش از احساساتش مطلع شوند:

هریسون در كودكی بسیار خجالتی بوده و همیشه احساس می‌كرد با بقیه بچه‌ها فرق دارد. در مدرسه قوی‌ترها به او زور می‌گفتند و او هیچ وقت از خودش دفاع نمی‌كرد هرچند كه از درون از درد می‌سوخت و خشمی كه سال‌ها در او ماند. ولی همیشه سیاست گاندی را پیش می‌گرفت و صبر پیشه می‌كرد.

بداخلاق، مأیوس و بی‌اعتماد است:

هریسون در سال‌های دبیرستان گوشه‌گیر بود و در ورزش اصلا خوب كار نمی‌كرد و نمره‌هایش همیشه در سطح پایین بود. والدینش هیچ امیدی به موفقیت او در آینده نداشتند. از تنها چیزی كه كمی لذت می‌برد كار در رادیو بود. صدای او اولین صدایی بود كه از رادیو داخلی دبیرستان پخش شد.

اگر به كاری كه انجام می‌دهد علاقه نداشته باشد، بدترین فرد برای آن كار می‌شود و هر لحظه ممكن است سلامتش را از دست بدهد:

هریسون پس از ورود به دانشگاه رشته ادبیات انگلیسی را ادامه داد كه خیلی از آن متنفر بود در همین روزها بود كه كم‌كم علائم افسردگی در او نمایان شد. مدت‌ها همیشه در حال خواب بود و برایش سخت بود بلند شود. این حالت ۳ سال طول كشید در این ۳ سال كاری انجام نمی‌داد و بیشتر كلاس‌هایش را هم شركت نمی‌كرد.

آرزوهایش را دنبال می‌كند و آنها را جدی می‌گیرد:

وقتی فورد با آرزوهای بسیار كه در سر داشت به قصد شركت در كلاس‌های بازیگری روانه ایالات‌متحده شد، تصادف سختی كرد كه منجر به یك جراحت روی چانه‌اش شد و هنوز جای آن روی صورتش باقی مانده است. از فورد حتی از این خط جراحت نیز برای پیش‌برد آرزوهایش و همچنین ایفای نقش‌هایش به او كمك كرده است.


در مسائل مادی موفق است و می‌خواهد سریع پولدار شود:

حضور او در چند فیلم از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما و این نكته كه پول‌سازترین بازیگر دهه 1980 بوده است همگی می‌توانند برای اثبات این ادعا كافی باشند. هریسون ثروتمندترین سوپراستار است. فیلم‌های او نزدیك به 6 میلیارد دلار فروش داشته و درباره جنگ ستارگان و ایندیانا جونز، از این هم بیشتر بوده است. فورد حتی در 60سالگی هم برای هر عكسش 25 میلیون دلار دریافت می‌كند، اگر از نظر مالی این هنرمند مدنظر داشته باشیم، می‌بینیم كه در تاریخ سینما برترین است.

شخصیت شناسی نیوشا ضیغمی و سام درخشانی

طبیعت او سازگار است و دوست ندارد بادیگران مخالفت كند:

هریسون در مسیر پرفراز و نشیب ستاره شدن بارها مورد انتقاد از سوی تهیه‌كنندگان، كارگردانان و حتی منتقدان قرار گرفت اما بسیار منطقی به گفته‌های آنان گوش داد و سعی در به كار بردن آنها در جهت سازنده‌ای برای حرفه بازیگری‌اش استفاده كرده و در نهایت منجر به ستاره شدن او شد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pacific ocean

      منم تیر ماهیم، بیست و نهم تیر.

      پاسخ ها

      • shahab

        منم بیست ونهم تیر هستم

      • شهاب

        داش شهاب منم هم شهابم هم 29 تیر
        چه باحال

      • pacific ocean

        آقا شهاب پیشاپیش تولدمون مبارک...
        ایشالا صد ساله بشیم!!!

      • شهاب

        pacific ocean جان تولد شما هم مبارک باشه ایشالله
        shahab خان شما هم همینطور

      • ریحانه

        من 17

    • بدون نام

      والا منم اگه شوهرم مث نیوشا ضیغمی پولدار بود هرگز به فکر ثروت نبودم

      پاسخ ها

      • سپیدار

        گل گفتی

    • مائده

      من تولد یکم تیر بود..
      روز اول تابستون به دنیا اومدم..
      هرچند گذشته ولی، تولدم مبارک!!!!!!!!!! (سنگ پای قزوین!)

    • شکیبا

      پرویز پرستویی-بهاره افشاری -النازشاکردوست-حامدکمیلی-پوریاپورسرخ-فاطمه گودرزی-نسرین مقالنو-هم متولد تیر هستن

      پاسخ ها

      • 111

        خب ک چی؟؟؟؟؟؟؟

    • امیتریس

      اااا مثه اینکه یادشون رفته اسمه منو تو لیستشون بنویسن.
      خودم میگم من متولد 10 تیرم.
      تولدم مبارک.تولد همه تیرماهی ها مبارک

    • بدون نام

      با این که تیرماه متولد شدم و عاشق این ماه هستم و لی باید اعتراف کنم از تمام این افراد تیرماهی معرفی شده به خصوص ....بیزارم

      پاسخ ها

      • محمد 2

        تو دختري هه هه هه

      • مهسا

        منم تیر ماهی ام ولی اصلا از تیرا خوشم نمی یاد خیلی گنده اخلاقشون :))))))))))))))

    • شیدا

      منم متولد تیرم، 20 تیر
      همه تیر ماهی ها رو دوست دارم...

      پاسخ ها

      • مهدی

        بیشتر حس کردم خود رای هستین =

    • امير

      نيوشا جان: توي ناز و نعمت بزرگ شدي باباي بيچارت يه عمر جون كنده حالا تو داري استفاده ميكني!
      هروقت طعم بي پولي رو چشيدي و از جلوي يه مغازه رد شدي نتونستي جنس توي مغازه رو بخري يا (باري مسافرت و تفريح) جايي ميخواستي بري بدليل بي پولي نتونستي اونجا بري؛اونوقت بيا دوباره به اين سوال جواب بده كه : آيا پول برات اهميت و ارزش داره يا نداره؟!

      پاسخ ها

      • پریسا

        عزیز گل گفتی دمت گرم

    • mahbub

      سلا م چرابهنام صفوی رونذاشتیدکه مثل خودم متولد15تیربود امسال هم 15تیر روزخیلی خوبی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        man k aaaassssshhhhheeeeeghhheeeessshhhhhaaaammmmm!!!!

    • FERESHTEH

      منم تولدم 5تیر بود
      تولد همه ی تیر ماهیای گل مبارک

      پاسخ ها

      • hamid

        tavalode shoma ham mobarak azizam
        manam 27 tir hastam

      • ریحانه

        من 17 تیر

    • hamid

      salam bacheha
      tavalode manam 27 tir bood
      hamatoono doost daram

    • samane

      manam tavalodam 11 tire tavalode hamatoon mobarak

      پاسخ ها

      • سحر

        منم 9 تیر........................

      • بدون نام

        EEEEE???? man 11 bahmanam!!!!

    • jasos

      منم تولدم 16 تیر بود
      یه سبد آرزوهای قشنگ تقدیم تمام تیر ماهیای عزیز

    • samin

      تیمنم تولدم 21تیر بود تولد همه ی تیریا مبارک

      پاسخ ها

      • فاطی

        البته اینجا اشتباه شده تولد سام درخشانی 31 تیر 54 هست

    • بدون نام

      تیر ماهی یعنی مهربون دمدمه مزاج مغرور جذاب!!!
      منم 26 تیر ماه هستم تولده منم مبارک.!:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا اعتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد به نفس

      • ریحانه

        حقیقت نا شناس

    • بدون نام

      تیر ماهی یعنی مهربون دمدمه مزاج مغرور جذاب!!!
      منم 26 تیر ماه هستم تولده منم مبارک.!:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        aslan ham tir mahi ha hamchin khosoosiati ro nadaran..chera az khodet migi? mehraboon,saket,gahi bad akhlagh....ina khosoosiatetoone..na jazzab o maghroor...he...

    • سید علی رضا

      اینها رو ول کن تام کروز - مایک تایسون - ژولیس سزار - دیانا - و از همه مهمتر زیدان
      از نظر من تیر ماهی یعنی عاشق - پولدار خوش شانس وکمی مغرور زود هم دلش میشکنه منم اول تیر هستم

    • asal

      منم 4 تیر ساعت 1 بعداز ظهر به دنیا اومدم ...همه ی بچه های تیر رو دوست دارم ....

    • kami

      چه قدر خودتونو تحویل میگیرید اگه مث من فروردینی بودید پس چی میکردید
      خیلی اعتماد به نفس دارین

      پاسخ ها

      • Sadaf

        hamino begu agh kami!!!! bahmanam kheyli khube!!!! farvardinam hamin tor!!!

      • kami

        آره صدف خانم بهمن هم ماه خیلی خوبیه
        حداقل بیا ما دوتا همدیگرو تحویل بگیریم

      • Sadaf

        hamin!!!! baghia ro vel kon!!!

      • kami

        کاملا موافقتم شدید

      • Sadaf

        :))))))

    • محمد 2

      به من چه

      پاسخ ها

      • ریحانه

        چی به تو چه
        شما توی قسمت فال روزانه که اینجور کامنت بد نمیذارین واقعا که

    • نرگس

      منم 1 تیرم -همه ی تیرماهیا رو دوس دارم

    • نرگس

      سلام دوستان.
      اساسا آدما دو دسته ان.
      اونایکه اردیبهشت دنیا اومدن و اوناییکه دوست داشتن اردیبهشت دنیا بیان.

      پاسخ ها

      • vandy

        ino ghablan shahab hoseyni to filme super star nagofte bod?
        albate dar morede mordad mahia

      • فاطمه

        بدجور با حرفت حتل کردم مرسی

      • بدون نام

        اره گلم مثل من.عاشق اریبهشتم

      • مهسا

        من تیریم ولی اردیبهشتیا معرکه ااااااااااااااااااااااااااااان!!!!
        البته پسراش! برادرم اردیبهشت اخلاقشون عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه :x

      • بهاره 2

        منم ارديبهشتيم . حرف ندارن

    • khatere

      اه یکی نبود 7تیر باشه مث خودم.
      نبووووووووووووود..

    • بدون نام

      تیر ماهی های خسیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاااااااااااااااااا، البته پسراشون چون دختراشونو ک من دیدم ذست ودل باز بودن.

      • P.P

        درست صحبت کن

    • ملیحه

      فقط بهمنی ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهههههههههههههههههههههه حالم بهم خورد

      • بهار

        ای کوفت و اااااه بی ادب یه خورده فرهنگ داشته باش من به تمام هم وطنام ارادت دارم چه فروردینی چه اسفندی یه خورده ادب بد نیست یعنی چی اههههههههه

    • غزل

      اوووووووووووووووووه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه فقط ابانی

    • لیلا

      نیوشا که تحلیل شخصیت لازم نداره.تابلوه لوس،از خودراضی ،جیغ جیغو ،عاشق لوازم آرایش و پروتز.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره گلکم

    • ستار

      فقط خودم که ماه تولدم با علی ضیا یکیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهان علی ضیا منظورت همون منقار کلاغی دیگه اه با اون دماغش بدبخت اون دختری ک زن این ضیا میشه!!!!!!!!!!!

      • امین

        واسه توهین ناشناس(پایین) به آقای ضیا متاسفم.هرکس با نوع حرف زدنش شخصیتشو نشون میده

    • مهندس

      نیوشا ضیغمی اعتقادات براش ارزشمنده؟؟؟؟؟؟؟
      خانم بازیگر اگه واقعا آدم معتقدی هستی به جای اینکه بری گلزار شهدا، کمتر آرایش کن!

      پاسخ ها

      • دکتر

        دمت گرم مهندس

    • پریسا110

      از خود راضی ان این تیر ماهی ها.....

      پاسخ ها

      • سار

        تو هم اگه عرضه داری باش

    • غزاله

      اصلا از این نیوشا بدم میاد.
      فکر میکنه خیلی قشنگه............................

    • د بی د

      وای که من چقدر از نیوشا بدم میاد خیلی بدم میاد اصلا وصف کردنی نیست
      اصلا متنو نگاه نکردم فقط خواستم بدونم فقط خودمم که از اون بدم میاد یا نه

    • MINA

      عاشق نیوشا ضیغمی هستم براش آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم همیشه تو کاراش بدرخشه.دووووووووووست دارم.

    • sadaf

      اه اه اه چقد شماها بی کارید _ ی چیز باحال یا اموزنده بذارید یا اگر شخصیت شناسی میکنید از ادمای اسپیشل یاخاص یا دانشمندا بذارید_ میان از بازیگرا می ذارن اونم کیا !!!!! نیوشا _ سام ! واقعا که

    • آرام

      این چیزی که نوشتی با عرض معذرت اسمش شخصیت شناسی نیستا
      فقط فکرهای خودتونه که از هر کس اون نیمه ای که دوست داشتی رو دیدی

    • قناری

      وااااااااااااااای همتون انگار تو عهد قرقر میرزا زندگی میکنید !!!تیر ماه این جوری... بهمن.... آذر..... مهم اینه که ذات آدم خراب نباشه حالا هر ماهی که هست

      پاسخ ها

      • رویا

        آفرین قناری جون...

    • رویا

      آفرین قناری جون

    • یه خوشحال

      خوب مگه چیه منم مردادم هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
      :)

    • علیرضا

      دم مهندس و دکتر گرم

    • فرزان

      منم 10 تیر به دنیا اومدم
      معمولا تیر ماهی ها خیلی آدمای خوبی هستن خصوص دخترا که دیگه حرف ندارن :-)

    • فرهاد

      نیوشا ضعیف ترین بازیگر زن تاریخ سینماست اگه باورتون نمیشه cd شب پر ستاره رو ببینید تا راحتتر قضاوت کنیدکاش تیر ماهی ها حداقل این یکی رو معرفی نمی کردن اونم اول از همه حیف تام هنکس نیست!!!

    • فاطی گلی

      هرخانومی حجابش رو رعایت کنه زیباتر میشه همینطور خانوم ضیغمی

    • مهر

      دنیا فقط افراد متولد مهر.عشقن،باحالن و...................................

    • nazi

      manam shahrivaram

    • REYHANE

      MANAM TIRI HASTAM KHEYLI HASASO EHSASY HASTAM MAMANAMO HAM KHEYLI DUS DARAMMMMMMMMMMMMM

    • بدون نام

      kasi az sam khabar nadare?????

    • mohammad

      شماها همتون حرفای خاله زنکی میگید شما چیکار به کار دیگران دارید که ایا طرف متولد چه ماهی یا تیر یه چیزی دیگه ای باشه! شماها هم از سر بیکاری میاید اینجا حرفای اصلا" ارزشش و نداره همش صحبت میکنید ! بس کنید به جای این کارا برید کارای مهمتر

    • بدون نام

      میلادی ضیغمی رو اشتباه زدید . متولد جولای 1980 میشه نه 1979 .

    • دختر ایرونی

      من با اینکه خودم متولد دی هستم علاوه بر ماه دی از شهریور هم خوشم میاد . ادمای خاص و. دلنشینی به نظر میرسن . اکثر افراد معروف هم شهریوریند !

    • بهاره 2

      اگه ميخواي براي هميشه تولده زنت يا نامزدت يا دوستت رو يادت بمونه كافيه فقط يكبار اونو فراموش كني...

    • بدون نام

      منم 24 تیرم دمه همه تیرماهیا گرم

    • aysan

      manam 12 tiram bacheha kheiliam bahaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiim

    • نازنین

      نیوشا ضیغمی خانواده معمولی رشد کرده شوهرش پولداره پدرش یک دبیر سادست

    • arezu

      baba tir miro vel konin dame khodam garm k dey tavalodame

    • مرضیه

      slm
      namzadam 20 tir donya omade mikham bedonam chetor shakhsiyati dare.
      albate khane darish ke harf nadare

    • sunny

      از تیر ماهی ها بدم میاد ولی نیوشا رو دوس دارم.اه اه مردای اردیبهشت که رو اعصابن حسود ترین ادمای رو زمینن.فقط اذر و عشق است جذاب و مقتدر و مهربون هر چند که زبون تندی دارن.

    • مریم

      ایا از سام درخشانی خوشت میاد

    • سوگند

      منم متولد تییییییییییییییییییییییییدم "18تیر"

    • سپنتا

      من از تیرماهی ها بدم میاد ولی برعکس از سام درخشان خوشم میاد

    • سپنتا

      من از نیوشا جون بیش از حد دیگه خوشم میاد

    • سپنتا

      نیوشا جون یه کمی لوسو جیغجیغو هس اما دوس داشتنیه

    • عشق من ساممممم

      دنیای من سام فداش بشم.داداشی یه عکس خوشگلتوباکت ابی که اوای باران میپوشی تادانلودکنم.فداااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج