۲۷۹۶۱۹
۲۷ نظر
۵۰۹۸
۲۷ نظر
۵۰۹۸
پ

تجاوز به زن سرایدار در باغ

آزمایش‌های پزشکی قانونی، سرنوشت پرونده‌ای را که در آن مردی افغان متهم به تجاوز به یک زن شده‌ است، مشخص می‌کند.

روزنامه شرق: آزمایش‌های پزشکی قانونی، سرنوشت پرونده‌ای را که در آن مردی افغان متهم به تجاوز به یک زن شده‌ است، مشخص می‌کند.

دو هفته قبل زنی جوان به همراه شوهرش به کلانتری منطقه‌ای در دماوند مراجعه کرد و مدعی ‌شد مردی به او تجاوز کرده ‌است. این زن در شکایت خود به مأموران گفت: من و شوهرم در باغی زندگی می‌کنیم و سرایدار آن باغ هستیم، چند سال است که در آن باغ زندگی می‌کنیم و تا‌به‌حال هم مشکلی برای ما ایجاد نشده‌‌ بود.

تا اینکه روز حادثه من در باغ تنها بودم و شوهرم برای انجام کاری بیرون رفته‌ بود؛ در محوطه‌ای که به ما تعلق دارد نشسته‌ بودم و داشتم لباس می‌شستم که یکدفعه مردی وارد حیاط شد، او به زور من را به داخل دستشویی و سپس به داخل خانه کشاند. این زن گفت: او به‌شدت من را کتک زد و هرچه دادوفریاد و التماس و خواهش کردم، فایده‌ای نداشت.

آن مرد مرا آزار داد و اذیت کرد. وقتی داشت می‌رفت دوباره من را کتک زد و تهدید کرد اگر به کسی حرفی بزنم یا بخواهم در برابر خواسته‌هایش مقاومت کنم، مرا خواهد کشت. من هم تا زمانی که مرد جوان از خانه‌ام بیرون نرفته ‌بود، حرفی نزدم؛ به محض اینکه از خانه خارج شد با شوهرم تماس گرفتم و خواستم هرچه سریع‌تر بیاید. وقتی آمد، موضوع را برایش تعریف کردم و شوهرم هم با دوستش تماس گرفت و تصمیم گرفتیم با هم به کلانتری برویم و موضوع را گزارش دهیم. وقتی زن جوان مدعی‌ شد به او تجاوز شده ‌است، مأموران از او خواستند درصورتی‌که فرد متجاوز را می‌شناسد به پلیس معرفی کند.

این زن گفت: آن مرد را می‌شناسم، او به‌تازگی به باغی که در همسایگی ماست آمده و در آنجا زندگی می‌کند و آن‌طور که متوجه شدم سرایدار ‌است. ما هیچ ارتباطی با او نداشتیم و من فقط به‌عنوان همسایه این مرد را می‌شناسم. حتی با هم سلام و علیک هم نداریم. با توجه به مطرح‌شدن این موضوع، بازپرس کشیک دستور داد علاوه بر بازداشت مردی که این زن معرفی کرده ‌است پزشکی قانونی هم اقدامات خود را برای مشخص‌شدن موضوع آغاز کند. پلیس برای بازداشت مرد متهم وارد عمل و متوجه شد که این فرد مردی افغان است که چند سال قبل به ایران آمده و از همان‌موقع هم به عنوان کارگر در دماوند مشغول به کار شده ‌است.

این مرد در بازجویی‌ها به عمل خود اعتراف کرد و گفت: من از زن همسایه خوشم می‌آمد، اما چون این زن به من توجهی نمی‌کرد نمی‌توانستم با او ارتباطی برقرار کنم؛ روز حادثه وقتی دیدم شوهرش از خانه خارج شد، در یک موقعیت مناسب وقتی که او حواسش نبود وارد خانه شدم و غافلگیرش کردم و به خانه بردم و به او تعرض کردم.

زن جوان می‌خواست با داد‌و‌فریاد دیگران را خبر کند، اما من اجازه این کار را ندادم و به او گفتم اگر حرفی بزند یا بخواهد با فریادزدن، دیگران را با خبر کند او را خواهم کشت؛ بعد هم از خانه بیرون آمدم. متهم گفت: من از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم و درخواست بخشش دارم، در آن زمان حالت عادی نداشتم.

این درحالی بود که پزشکی قانونی در معاینات اولیه، تعرض به این زن را تأیید و اعلام کرد آثاری روی بدن این زن پیدا کرده ‌است که برای اعلام نظر دقیق باید «دی‌ان‌ای» آثار پیدا‌شده روی بدن زن جوان، با «دی‌ان‌ای» متهم مطابقت داده ‌شود. با توجه به مطرح‌شدن مسئله تجاوز، پرونده رسیدگی به آن به شعبه هشت دادگاه شماره یک کیفری استان تهران فرستاده ‌شد و تحقیق دراین‌باره ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این افغانی ها رو کی می خوان از ایران برن؟ کشورشون داره خوب میشه برای چی موندن ایران؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس عزیز ، برادرای افغانی که ناموسمونو تجاوز میکنن و به حیثیتمون لکه میزارن ثمره دولت مستضعفینه ، اینا برن برادران لبنانی ، عراقی ، یمنی ، نیجریه ای و ... هزاران مستضعف دیگه جاشونو میگیرن ، ایران سی ساله مال ایرانی ها نیست

    • بدون نام

      فقط اعدام ميتونه درس عبرت باشه

    • بدون نام

      این افاغنه دارن یه کاری میکنن که جنبشی علیهشون تو ایران شکل بگیره که یدونشون نتونن ازش فرار کنن

      پاسخ ها

      • مهدی

        بابا چه وضعشه یعنی انقدر بدبخت شدیم این حیف از کلمه ی این کثافت به خودش اجازه داده با ی ایرانی همچین کاری کنه.اعدام کمشه.مسولین این چرا باید به خودش اجازه همچین کاری بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      عبرت لازم نیست اعدام کنین بره جهنم این کثافتو هر کی هم کرد بازم به جهنم وسلام

    • سهند

      تمامی مسولیت این حوادث بر عهده مسولین کشور است و باید از انها پرسید افغانی بدون مجوز و ویزا و هویت یا هر کی غیر افغانی در کشور من چیکار میکند . باید پاسخگو باشند اینهمه بودحه برای مرزبانی و غیره است اینها چگونه از مرزهای کشور وارد میشوند و ازادانه جرم انجام میدهند در کشور من جولان میدهند. تقصیر از افغانی نیست از بی عرضه گی بعضی حضرات است.

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • ایرانی

      چرا دولت این افغانی ها رو بیرون نمی کنه؟

      چرا هیچ مسئولی جوابگو نیست؟

      میدونید روزانه چقدر از جمعیتی که با مترو و اتوبوس جابجا می شوند افغانی ها هستن؟

      همه جا رو اشغال کردن

      خواهشن یه روز به اتوبوس ها و تاکسی ها و جای جای شهر توجه کنید و به عمق فاجعه پی خواهید برد

    • بدون نام

      دیگه خسته شدیم از بس خبر کثافتکاری این لعنتیها رو شنیدیم.پس کی قراره دولت اینا رو بیرون کنه.آگه روزی داعش بخواهد تو ایران خرابکاری کنه اولین کسایی که به داعش میپیوندند همینان

    • ماری

      همشونو بندازین بیرون دیگه چند نفر باید قربانی بشن کی میخان مسولین رسیدگی کنن
      افغانا کم بودن الان عراقیام بهشون اضافه شدن

    • بدون نام

      افغنيه خودش اعتراف كرده اونوقت ميخوان آزمايش dna بگيرن؟؟
      خيلي خنده داره

      پاسخ ها

      • ایرانیم

        اعتراف کردن از نظر قانون کافی نیست بلکه باید برای قاضی اصل موضوع محرز بشه

      • جواد

        اعتراف اگه در شرایط خودش صورت بگیره کافیه و نیازی به هیچ چیز دیگه ای نیست

    • سرباز وطن

      بقول دوستمون افغانیه اعتراف کرده دیگه پزشک قانونی وآزمایش واسه چی
      این افغانیها رو باید باشددت باهاشون برخورد بشه تا دیگه ازین غلطها نکنن
      هرچی جنایت میشه 90درصد افغانین که به ناموس ما ایرانیها تعرض میکنن

    • بدون نام

      اخراج افغانیها از ایران.تا کی باید در ایران بمانند

    • احمد

      باید افغانها و هر تبعه خارجی با مجوز و مدارک لازم به کشور ورود کنند، تا این مشکلات بوجود نیاید، و مسئولین باید پاسخ دهند که چرا جلوی ورود غیر قانونی این افرا دگرفته نمی شود و اقدامات لازم و قانونی انجام نمی شود. این که فکر کنیم عبور از مرزهای کشور آسان و بدون نظارت انجام می شود ساده لویی و حماقت ما را نشان می دهد.

    • مرضیه

      به ملیتش کار ندارم
      طبق شرع مقدس اسلام :
      تجاوزبه عنف=اعدام

    • ناشناس

      در صورت تأیید و مشخص شدن جرم باید به اشد مجازات برسد. نکته: عامل عمل خبیث فرقی نمی کند که افغانی باشد یا ایرانی یا هر ملت دیگری باید مطابق با قوانین دین مبین اسلام با عاملین برخورد شود و در ضمن ماها صهیونیست و آمریکای ها و... را نژاد پرست معرفی می کنیم آیا و اقعا در عمل ماها هم این چنین نیستیم که یک مشت افغانی بی چاره که غالب آنها شیعه هستند و برای منافع کشور در سوریه جانثاری می کنند ولی همینکه یک نانجیبشان عملی خلاف انسانی مرتکب شد حکم اعدام همه شان را صادر می کنیم. بیایید کمی... باشیم.

    • بدون نام

      بازم افغانياي كثيف

    • بدون نام

      کاش افغانی ها این نظر من را میخوندن تا بشون بگم شما که هنوز کشور خودتون جای زندگی نیست اون عده ای از هموطنانتون هم که به المان مهاجرت کردن که اکثرا پس فرستاده شدن افغانستان پس لااقل یه جوری تو ایران زندگی کنید که مردم ایران از اینجا نندازتون بیرون!
      ناموس و شرف که حالیتون نیس لااقل به خاطر خودتون درست زندگی کنید!

    • جان

      افغانی که پایتخت نشین بشه چنین میشه

    • بدون نام

      جالبه ، یه روز به گردشگر فرانسوی که اومده ایران ، تجاوز میکنن ، یه روز دیگه به خانم استاد دانشگاه روی پل هوایی ، یه روز به دختر بچه مدرسه ایی و .... این برادارن افغان چرا اینقدر معضلات جنسی دارن ؟ چرا ازدواج نمیکنن که عواقب هوا و هوسهاشون دامن زن و بچه مردم رو نگیره ؟

    • میثم

      یه ادم حیوان صفت که به ناموس مردم تجاوز میکنه باعث میشه کل افغانیا زیر سوال بره. خوبه حداقل تو تیتر خبرتون ننوشتید تجاوز افغانی به زن سرایدار, دراین صورت حجم اهانتا و کامنتا بیشتر میشد. همه جا ادم و خوب وبد هست متاسفانه تو ایران فقط به چشم یه سربار و اضافی دیده میشن وکوچکترین کاراشون, بزرگ دیده میشه چه برسه به چنین گناه و اتهامی.

    • مجید

      خیلی جالبه افغانی در ایران تجاوز کنه بعد اعتراف کنه و دی ان ای بگیرن ببینند درسته یانه ؟ واقعا که ؟ فقط اعدام در ملا عام و بس ؟

    • حکم خدا

      با سلام.
      آیا زمان حضرت علی (ع) آزمایش دی ان ای بود؟ وقتی گناهکار 4 بار اقرار می کرد حکم خدا بر روی او اجرا می شد. وقتی سرقت یک نفر محرز می شد حکم قطع ید صورت می پذیرفت. حالا چرا که ما با ادعای حکومت اسلامی و حکومت حضرت علی(ع) از اجرای حکم خدا استنکاف می کنیم چرا مصلحت اندیشی را در دین وارد می کنیم ؟؟ می گوییم عربستان کشور بدی است و دینشان درست نیست و لی در همان کشور به محض گرفتن سارق و محرز شدن جرمش ، حکم اجرا می شود. به خدا قسم اگر در حد ادعایمان حکم خدا را رعایت کنیم فساد و جرم کم خواهد شد

    • بی نام

      از محل ما و همسایگی ما خیلی هاشون تو این موج مهاجرت به اروپا رفتند ولی خدایی ما که تو این همه سال ازشون بدی ندیده بودیم
      خدا لعنت کنه هرچه ادم بد و شیطان صفت را که انسانیت رو به چالش میکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج