۲۸۱۰۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رویانیان: من مدیرعامل پرسپولیس‌ هستم

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: «من مدیرعامل قانونی پرسپولیس‌ هستم و هر اتفاقی که بیفتد پای من می‌نویسند.»

روزنامه گل: درحالی که زمان ثبت‌نام در انتخابات مجلس به پایان رسیده بود ناگهان محمد رویانیان با توجه و استقبال حاضران وارد شد و به عنوان یکی از کاندیداها در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

رویانیان که حتی هراسی از رد صلاحیت هم ندارد، امیدوار است با توجه به سی و شش سال خدمت به کشورش، تایید صلاحیت شود و بتواند در انتخابات مجلس رای بیاورد.

نکته جالب توجه این است که رویانیان در حالی روی رای و حمایت هواداران پرسپولیس‌ حساب باز کرده که حتی خودش را از حزب رییس جمهور سابق نمی‌داند!

اظهارات رویانیان را در ادامه می خوانید:

* چه شد که در انتخابات مجلس شرکت کردید؟

- چهل و هشت ساعت قبل از انتخابات یکسری از دوستان خوبم، همشهری‌ها و آنهایی که از خدمتگزاران اصیل انقلاب و کشور بودند با من صحبت کردند که در انتخابات مجلس شرکت کنم. با اصرار آنها و دعوت آنها بود که قبول کردم این کار را انجام دهم.

* یعنی خودتان چنین تصمیمی نداشتید؟

- من همیشه خودم را یک سرباز معرفی می‌کنم و می‌دانم که تا زنده هستم باید به این مرز و بوم خدمت کنم. سی و شش سال است که نیت و هدف من همین بوده و الان هم چیزی خارج از این در سرم نیست. برای حضور در انتخابات مجلس تصمیم آنچنانی نداشتم ولی با دعوت دوستان همه چیز فرق کرد و ثبت‌نام کردم.

* هدف‌تان از ثبت‌نام چه بود؟

- هدف که مشخص است... خدمت! برای من فرقی نمی‌کند که پلیس ۱۱۰ را راه بیندازم، به راهنمایی و رانندگی بروم و یا با داعش بجنگم و به جبهه بروم. برای من به عنوان یک سرباز که کشورش را دوست دارد، مهم این است که مطیع رهبرم باشم.

* اما نکته عجیب این است که می‌گویند شما یک ساعت و نیم پس از پایان مهلت ثبت‌نام، این کار را انجام داده‌اید.

- این حرف‌ها نیست... یک مشکل پیش آمده بود که حل شد. همان‌طور که خودتان هم خبر دارید و خوانده‌اید من حتی قصد داشتم آن محل را ترک کنم ولی دوستان نگذاشتند و کار انجام شد.

* بعضی خبرنگاران می‌گفتند که شما همچنان ارتباط خوبی با احمدی‌نژاد دارید و به نوعی همکار ایشان هستید.

- من نمی‌دانم این حرف و حدیث‌ها را از کجا درمی‌آورند و چه نیتی دارند ولی الان حدود دو سال است که نه ایشان را دیده‌ام و نه تماسی داشته‌ام.

* اما شایعه شده که شما حزب ایشان را قبول دارید.

- گفتم که نه تماس داشته‌ام و نه ارتباط... حزب‌شان را هم قبول ندارم!

* حتما می‌دانید که باید تایید صلاحیت شوید... فکر می‌کنید این اتفاق بیفتد؟

- راستش من الان یک پرونده در حد بازپرسی و دادسرا دارم که کارهای مربوط به آن را انجام می‌دهم و در خدمت دوستان هستم. من حتی به اینکه نظام جمهوری اسلامی از من بازخواست هم بکند، افتخار می‌کنم.

* اما اگر رد صلاحیت شوید!

- گفتم که... افتخار می‌کنم که نظام مرا بازخواست کند... اما من مجرم نیستم.

* پس چه هستید؟

- من نوکر مردم هستم... سال‌هاست که نوکری مردم را می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم.

* اگر رد صلاحیت شوید؟

- نمی‌دانم... اگر رد صلاحیت شوم و تایید نشوم هم حرفی نمی‌زنم... هیچ اعتراضی ندارم... اصلا هر چه شورای نگهبان بگوید عشق است.

* فکر می‌کنید چقدر رای بیاورید؟

- ان‌شاءالله که درست می‌شود... هر چه قسمت باشد!

* لطفا راستش را بگویید... حتما یک برنامه‌ای دارید و روی بعضی‌ها حساب باز کرده‌اید.

- (خنده) واقعیتش این است که من همیشه با مردم دوست بودم و آنها می‌دانند که من هر کجا که بوده‌ام خدمت کرده‌ام. چه در پلیس ۱۱۰، چه در راهنمایی و رانندگی و چه در ورزش کار خودم را کرده‌ام و خادم مردم بوده‌ام. راستش خودم فکر می‌کنم می‌توانم رای بیاورم و اگر تایید صلاحیت شوم، می‌توانم کاری انجام دهم. جدا از بحث مردم، من در پرسپولیس‌ هم صادقانه خدمت کرده‌ام. مردم و هواداران پرسپولیس‌ همیشه نسبت به من لطف دارند و هر کجا مرا می‌بینند لطف می‌کنند. من فکر می‌کنم اگر فقط هواداران پرسپولیس‌ هم به من رای بدهند کار تمام است (خنده).

* وضعیت پرسپولیس‌ را این روزها چطور می‌بینید؟

- به نظر من پرسپولیس‌ بهتر شده و تیم روی روال افتاده است. من به این پرسپولیس‌ امیدوارم و فکر می‌کنم اگر پرسپولیس‌ همین روند را ادامه دهد حتما قهرمان می‌شود. این مهم نیست که من در پرسپولیس‌ هستم یا نه... مهم این است که پرسپولیس‌ نتیجه بگیرد و بتواند هواداران را شاد کند. شما شک نکنید که با موفقیت و پیروزی پرسپولیس‌ دل خیلی‌ها شاد می‌شود و مردم انرژی می‌گیرند... این از هر چیزی مهم‌تر است و من از صمیم قلب دوست دارم که پرسپولیس‌ نتیجه بگیرد.

* گفتید که در پرسپولیس‌ کاره‌ای نیستید؟

- فعلا که من کاره‌ای نیستم و حضوری در باشگاه ندارم.

* اما در ثبت شرکت‌ها نام شما به عنوان مدیرعامل قانونی به چشم می‌خورد.

- بله... من قبلا هم در این مورد صحبت کردم و گفتم که با توجه به قانون و بحث ثبت شرکت‌ها، من مدیرعامل قانونی پرسپولیس‌ هستم و هر اتفاقی که بیفتد پای من می‌نویسند ولی در آن زمان کسی توجهی نکرد تا اینکه منابع حقوقی و افراد مطلع در این مورد صحبت کردند. به هر حال من دوست ندارم در حال حاضر در این مورد صحبتی انجام دهم. فعلا پرسپولیس‌ روی غلتک افتاده و اگر من بخواهم در مورد اینجور چیزها صحبت کنم شاید همه چیز به هم بریزد و خدای ناکرده پرسپولیس‌ دچار بحران و حاشیه شود. با توجه به این موضوع فعلا ترجیح می‌دهم که در این مورد سکوت کنم تا به امید خدا هر وقت لازم شد، با نظر مسئولان و صلاحدید آنها در این مورد صحبت کنیم و کار را به سرانجام برسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج