۲۸۱۹۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهترین های لیگ در لیست مظلومی

باید دید که در نهایت استقلالی‌ها موفق می‌شوند از میان صادقی و نویدکیا یکی را به خدمت بگیرند چرا که این دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند و بعید است که مظلومی توأمان بخواهد از هر دو بازیکن بهره بگیرد.

ایران ورزشی: پرویز مظلومی روی جذب بهترین‌های لیگ تاکید دارد. هر چند که افشارزاده در قامت مدیرعامل باشگاه استقلال رفت و آمد‌ها را تایید و تکذیب نمی‌کند اما فعالیت‌ها در پس پرده ادامه دارد و مذاکرات در حال انجام است. به زودی اتفاق‌های تازه‌ای در استقلال خواهد افتاد. البته باید در نظر داشت که مهدی مومنی هم جذب شده است.

تمام خبرها و شایعات نقل و انتقالاتی استقلال، حول ۳ بازیکن مطرح می‌چرخد. یارگیران باشگاه استقلال بر اساس لیستی که از مظلومی دریافت کرده‌اند به دنبال جذب بازیکن جدید هستند.

یکی از این بازیکنان رسول نویدکیا است؛ هافبک میانی تیم سپاهان اصفهان. در همین راستا مذاکراتی میان باشگاه استقلال و باشگاه سپاهان انجام شده و دوطرف پیشنهاد‌های خود را در این راستا اعلام کرده‌اند. استقلالی‌ها به همتایان سپاهانی خود گفته‌اند که اگر رسول را بدهند، حاضرند علیرضا رمضانی را به آنها بدهند؛ پیشنهادی که مشخص نیست با موافقت مدیران این باشگاه مواجه شود.

سپاهانی‌ها که در جذب و دفع بازیکنان به شدت حساس هستند، شاید در قبال رسول که بازیکن بسیار مطرحی هم هست و در پست هافبک بازیساز جزو ارزشمندترین‌ها محسوب می‌شود، بازیکن دیگری را از استقلال طلب کنند. شاید هم سپاهانی‌ها روی رمضانی نظر مثبت داشته باشند و در نهایت این جابه‌جایی میان دو باشگاه انجام شود.

دیگر بازیکنی که در لیست خرید مظلومی قرار دارد، اکبر صادقی است. این بازیکن هم در پست هافبک بازیساز به میدان می‌رود. صادقی با رجب‌زاده و حدادی‌فر هم‌پست است و همین مساله باعث شده بازی‌های چندانی در ترکیب تیمش انجام ندهد. صادقی در بازی آخر ذوب‌آهن نیمکت‌نشین بود که این نشان می‌داد یحیی گل‌محمدی علاقه چندانی به بازی گرفتن از این بازیکن ندارد.

وضعیت موجود صادقی را برای جدایی از ذوب‌آهن ترغیب کرده و با توجه به اینکه صادقی بچه تهران است، دوست دارد در تیم‌های تهرانی بازی کند. استقلالی‌ها بخصوص مظلومی هم که از وضعیت صادقی اطلاع کافی دارند، مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام داده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به استقلال ملحق می‌شود. حضور صادقی می‌تواند آبی‌ها را در این خط تقویت کرده و خلأ کرار جاسم را که به همین منظور جذب شده بود، پر کند.

البته باید دید که در نهایت استقلالی‌ها موفق می‌شوند از میان صادقی و نویدکیا یکی را به خدمت بگیرند چرا که این دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند و بعید است که مظلومی توأمان بخواهد از هر دو بازیکن بهره بگیرد اما در خط حمله استقلال نیز احتمالا تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

مهرداد محمدی که پیش‌ترها گفته بود پرسپولیسی است در لیست خرید استقلال قرار دارد. در راه‌آهن وضعیت پرداخت‌ها مناسب نیست و برخی بازیکنان به همین علت جدا شده‌اند. درباره محمدی‌ها باید به اخبار موثق‌تری استناد کرد.

برخی فکر می‌کنند استقلال به دنبال میلاد محمدی است در حالی که برادر مهرداد در حال رفتن به لیگ‌های خارجی است و استقلالی‌ها هم با آگاهی از این ماجرا که از دید برخی رسانه‌ها پنهان مانده به دنبال میلاد نیستند و آقا مهرداد را می‌خواهند. بازیکنی که می‌تواند در کنار آرش برهانی و سجاد شهباززاده خط حمله آبی‌ها را تقویت کند.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. فرصت هنوز هست و طی روزهای آتی خبرهایی خواهد شد. استقلالی‌ها چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در این میان مظلومی هم تاکید دارد که باید بهترین‌های لیگ را برای نیم‌فصل دوم که بازی‌های دشوارتری در راه است، در خدمت داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج