۲۸۲۳۹
۵۰ نظر
۶۷۸۸
۵۰ نظر
۶۷۸۸
پ

۵ پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

با آمدن بهار و تابستانِ گرم در پس آن، هیچ چیزی مثل یک بستنی خوشمزه یا یک آبمیوه خنک نمیتواند خاموش کننده آتشِ گرمای هوا باشد؛ لذا در این ایستگاه از تور شکم گردی مان قصد داریم شما را با بهترین مراکز آبمیوه فروشی و بستنی فروشی در سرتاسر تهران آشنا کنیم.

برترین ها: با آمدن بهار و تابستانِ گرم در پس آن، هیچ چیزی مثل یک بستنی خوشمزه یا یک آبمیوه خنک نمیتواند خاموش کننده آتشِ گرمای هوا باشد. لذا در این ایستگاه از تور شکم گردی مان قصد داریم شما را با بهترین مراکز آبمیوه فروشی و بستنی فروشی در سرتاسر تهران آشنا کنیم.

مراکزی که با ارائه بهترین و متنوع ترین آبمیوه ها و بستنی ها و یا ترکیب آن ها، با خلاقیتیِ خوشمزه، گرمای تابستان را برای همشهریانِ پایتخت نشین آسان تر کرده اند و روز به روز در حال پیشرفت و گسترش خدمات خود هستند. این مراکز که اکثراً با نام «ویتامینه» فعالیت میکنند، کار سختی برای رقابت با هم صنفان خود دارند، چون کوچک ترین کم دقتی در نوع بستنی ها و یا کیفیت میوه ها، میتواند راه مشتریان را به سمت رقیب کج کند، لذا از تعداد ویتامینه های بسیار زیادی که در سرتاسر تهران وجود دارد، تعداد اندکی سزاوار معرفی در این مطلبمان هستند. با ما همراه باشید تا به سرزمین خوشمزه بستنی ها و آبمیوه ها سفر کنیم.
بستنی شاد

شرکت لبنیات و بستنی شاد عباس آباد برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۳۶۱ با تولید محصول بستنی در فروشگاهی واقع در چهارراه ولی عصر تهران آغاز و پس از گذشت چند سال به دلیل موفقیت در تولید محصول کیفی و روند رو به رشد تقاضا ازسوی فروشگاه های مختلف تصمیم به گسترش فضا و افزایش ظرفیت تولیدی خود نمود و به یکی از موفق ترین تولیدی های بستنی و فرآورده های لبنی پایتخت تبدیل شد، با این حال محوریت اصلی فعالیت خود را از بستنی تغییر نداد و با افتتاح شعبه های مختلف در سرتاسر کشور، نام خود را با بستنی های اسکوپی لذیذ و متنوع عجین کرد.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

کیفیت بالای مواد اولیه و استفاده از شیرِ تازه در این بستنی ها، شاد را از رقبای سنتی خود جلو انداخته است که این موضوع با خلاقیت و تنوع بسیار بالای بستنی ها از لحاظ طعم (بیش از ۷۰ طعم) شاد را بی رقیب و غول بستنیِ تهران کرده است. همانطور که گفتیم شاد شعبه های زیادی در سرتاسر تهران دارد، ولی شعبه ی مد نظر ما که قصد معرفی ان را داریم، شعبه اصلی و سنتی آن در چهار راه ولیعصر است که کماکان با همان رونق روزهای اوجِ خود در حال ارائه خدمات به علاقه مندان به بستنی های ایرانی است.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی
 
بستنی نعمت

نعمت، نامی آشنا برای همه عاشقان بستنی در سرتاسر ایران است و میتوان گفت به برند بستنی سطح متوسط جامعه تبدیل شده است و از سال های دور با بهترین بستنی ها کام کوچک و بزرگ و پیر و جوان را شیرین کرده است.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

اولین شعبه‌ی بستنی نعمت در کرج افتتاح شده بود که به مرور مسیر خود را به سمت تهران کج کرد و با درست کردن نامی برای خود در بین دیگر بستنی ها، با موفقیتی چشمگیر رو به رو شد و شعبات خود را در سرتاسر تهران و سپس به شهرستان های دیگر و به مرور تمامی کشور گسترش داد. جالب است بدانید که امروزه بستنی نعمت در تهران دارای بیش از ۳۰ شعبه است که این عدد در سرتاسر کشور عددی غیر قابل تشخیص است، شاید در حین گردآوری همین مطلب یک شعبه ی جدید در حال افتتاح است!
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

بستنی سنتی زعفرانی و بستنی فالوده شیرازی دو رکن اصلی محبوبیت و موفقیت شعبات نعمت در طول این سال ها هستند. بستنی هایی واقعاً لذیذ و خوش حجم با قیمتی مناسب که با حفظ کردن اصالت طعم کلاسیک بستنی های ایرانی، یکی از نوستالژیک ترین انتخاب های عاشقان بستنی برای مرور خاطرات خوب و همچنین جذب سلیقه های عامه پسند است. نعمت و گروه بستنی نعمت کارشان را خوب بلدند.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی
 
بستنی اکبر مشتی

اکبر مشتی نخستین ایرانی بود که به تجارت بستنی روی آورد. نام واقعی او اکبر مشهدی ملایری بود. اکبر ملایری در سال 1868 میلادی در روستایی در ملایر به دنیا آمد. برای پیدا کردن کار مجبور شد به همراه برادرش، روستای محل تولد خود را به سوی شهر ترک کند. اما برادرش به دست راهزنان کشته شد. اکبر پیش از بستنی فروشی مشاغل متعددی را آزمود. مدتی شکر و چای از تهران به شهرهای شمالی می برد و از آنجا هیزم به تهران می آورد تا بتواند روزگارش را بگذراند.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

در سن ۲۰ سالگی با «ممد ریش» آشنا شد. ممد ریش با درباریان مظفرالدین شاه آشنایی داشت و از این طریق او هم توانست با بستنی آشنا شود. زمانی که رضا شاه به قدرت رسید، اکبر ملایری و ممد ریش زمان را برای گشایش نخستین بستنی فروشی ایران مناسب دیدند و نخستین بستنی فروشی خود را در تهران افتتاح کردند. دو سال بعد ممد ریش از این کار دست کشید اما اکبر کماکان مصمم به ادامه این راه بود.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

محمد ملایری تنها وارث اکبر مشتی می گوید: «بستنی ایرانی که اکبر مشتی درست کرد با نوع خارجی آن کاملاً متفاوت بود. ایرانیان سرشیر، گلاب و زعفران را بیشتر می پسندیدند. اکبر مشتی از برخی گیاهان به جای افزودنی‌های غذایی استفاده کرد.» او اضافه می کند، اکبر مشتی زحمت زیادی کشید. او مجبور بود زمستانها را در کوههای اطراف تهران به دنبال تهیه یخ باشد. در آن زمان هنوز یخچال در کشور وجود نداشت و مردم از یخچال طبیعی استفاده می کردند؛ آنها گودالهای عمیق گاه تا ۶۰ متر حفر و در آنها برای تابستان یخ انبار می کردند. درباریان، سفرا و مردم عادی مشتریان اکبر مشتی بودند. محمد می گوید: «یکبار فخرالدوله - مادر علی امینی - اکبر مشتی را با خودش به فرانسه برد تا آنجا برایشان بستنی سرو کند.»
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

اکبر مشتی بیش از نود سال عمر کرد و در نود و دو سالگی بر اثر بیماری کلیه درگذشت. اکبر مشتی به علت مشغله کاری هیچگاه ازدواج نکرد تا فرزندی داشته باشد. روحش شاد. این بستنی فروشی قدیمی با همت شاگرد اکبر مشتی به کار خود ادامه داد و هنوز بسیاری از مردم تهران و ایران، این بستنی فروشی را به نام اکبرمشتی می شناسند و روزی نیست که خانواده ها از اقصی نقاط تهران برای خرید بستنی به این محل مراجعه نکنند.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

آدرس: تجریش، خیابان شهرداری، نرسیده به خیابان ناهید، جنب سینما آستارا
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی
 
بستنی منصور

بستنی منصور، یک مغازه فالوده و بستنی فروشی سنتی و کلاسیک ایرانی است که برای اهالی مرکز شهر به بالا بیشتر شناخته شده است. در ملاصدرا یک مغازه کوچک با محیطی تمیز، اما دکوری کاملا عادی توانسته مشتری های زیادی داشته باشد و برای خود اسم و رسمی به هم بزند. بستنی سنتی با آن خامه سنتی خوشمزه که به نظر دست ساز است (نزدیک به طعم دوندورماهای استانبول)، توانسته مشتری های زیادی را برای این فروشگاه بیاورد. در این روزها که مردم بیشتر سمت خوردنی های جدید و مکان های مدرن کشیده می شوند، بستنی منصور نشان داده که اگر بستنی سنتی با طعم خوب و به یادماندنی درست کنند، مردم به سمت آن سرازیر می شوند.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

فالوده و بستنی سنتی و البته بستنی میوه ای منصور، تمام چیزهایی هستند که از این بستنی فروشی می‌توانید تهیه کنید. فالوده منصور پرطرفدارترین است. منصور همیشه به یک سبک و به یک مزه بستنی تولید می‌کند و عدم تنوع بزرگترین نقص اوست. اگر یک بار آن را امتحان کنید، برای همیشه طرفدارش خواهید شد یا اینکه دیگر سمتش نخواهید رفت، البته تجربه نشان داده دسته اول خیلی بیشتر از دسته دوم بوده اند! در اطراف منصور جای پارک خیلی سخت پیدا میشود. آن منطقه به اندازه کافی جای پارک ندارد به‌خصوص که بعدازظهر هوس خوردن بستنی به سرتان بزند. منصور، بستنی ها را در ظرف‌های یک بار مصرف بزرگ، جای می‌دهد تا اگر خواستید به جای آنکه آنجا بخورید، با خودتان به منزل ببرید یا در ماشین نوش جان کنید. ساعت کار منصور ۹ صبح تا ۲ عصر و ۴ عصر تا ۱۲ شب است. منصور در ساعات انتهایی روز چنان شلوغ می‌شود که ممکن است مجبور شوید یک صف طولانی را پشت سر بگذارید.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

آدرس: ونک، ملاصدرا، بعد از چهارراه شیراز
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی
بستنی بابا رحیم

یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین بستنی فروشی های غرب تهران که سال های سال است در حوالی میدان توحید جا خوش کرده است و با معجون های گردویی و شیر پسته های خوشمزه اش حسابی محبوب شده است. مهمترین دلیل شهرت بابا رحیم در خیابانِ خوشمزه ای مانند ستارخان، معجون های نوستالژیک آن است که هنوز هم دقیقا به سبک معجون های دوران کودکی عمل میکند و موز و گردو و پسته را با خانه ای خوشمزه که طعم کلاسیک آن کاملاً قابل حس است، یک ترکیب فوق العاده برای علاقه مندان به معجون خلق کرده است.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

معجون های بابا رحیم چنان سنگین و پر و پیمون هستند که میتواند یک غذای کامل و یک وعده عذایی برایتان باشد و شما را از شام یا نهار بی نیاز کند! به جز معجون های باب رحیم، فالوده ها و بستنی میوه ای های بابا رحیم هم با رعایت همان اصلِ سنتی بودنشان، طعم خواستنی و دلنشینی دارند و قطعاً شما را راضی خواهند کرد. خلاصه اگر مسیرتان به میدان توحید و خیابان ستارخان خورد، بابا رحیم را فراموش نکنید.
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

آدرس: میدان توحید، خ ستارخان، مقابل خ نمازی (کوثر)، نبش ک شادی، پلاک ۲۴۵
 
5 پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      عمو حسین چی شد پس؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • مینا72

        آقا محمد آخه عموحسین بهشون پول نداده که اسمشو بیارن!!!!!!!!!!!

    • hassan

      hamash k bala shahre keeeeeeee? ma ham bastani dus darimaaaa

    • سمي

      بازم رپورتاژ آگهي گرفتين؟؟؟ شروع كردين به تبليغات؟؟؟؟ مباركه شيريني ما يادتون نره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدک نبود

    • مژده

      نیشکر یادتون رفت آدرسش هم شریعتی بالاتر از ظفره . عالللللللییییییی ه ه ه

    • Negin

      Mansoor alieeeee , khieli khosh mazas ;)

    • حسین

      عمو حسین هم بچه ها به لیست اضافه کنید
      شعبه اصلیش تو اقدسیه هست

    • ناشناس

      پس بستنی خوشمرام فلکه اول صادقیه رو چرا ننوشتیم بیش از 30 سال سابقه داره این بستنی فروشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ...

        بستنی فروشی فلکه اول صادقیه افتضاح فقط آب قند اصلا طعم شیر و بستنی نمی ده

    • ابراهیم

      فقط ابراهیم برلیان

    • بهار

      فقط حاجی باباااااااااااا

    • علی

      پس چرا بستنی گل نظرو یادتون رفت؟
      توی نازی اباد هست ولی بیخیال بستنی
      میهن از همش بهتره

    • ابراهیموو

      بستنی برلیان خیلی.....﷼

    • اكبر

      من با موتورم كل اين بستني فروشيا كه ميگيد رفتم.همش با هم ديگه يه كم فرق ميكنه.اصلش اينه كه شيرش خوب باشه كه شيرشم معموليه .توي شبستر تبريز اگه تونستيد بريد بستني بخوريد اونوخ اصلا از اونجا بلند نميشيد.خب اگه دوره توي قم هم يه بستني فروشي هست بالاتر از ميدان سعيدي بستني فروشي حاج ولي بستني سنتياش با فالودش حرف نداره .نزديك حرم هم هست .قيمتشم مناسبه .همين سان ماركو رو خوردم واسه نمونه بهتون بگم كه فقط پول اضافه دادم همين

    • داریوش فتحی

      یه ماست بستنی و بستنی فروشی رو من بهتون معرفی میکنم.این بستنی فروشی تو دربند هست و داره یه شعبه بزرگ هم داره تو شریعتی پل صدر باز میکنه.من اونجا رو پیشنهاد میکنم اسمش هم پاپا جان هست.یه بستنی شکلاتی هم داره که بستنی بعد از اینکه از دستگاه گرفته شد در شکلات فرو میره و شکلات بسرعت روی بستنی سفت میشه.درست طعم بستنی کیم های پاک اول انقلاب رو میده.

    • سعید

      من واقعا معتاد بستنی هستم و همه این بستنی فروشی ها رو رفتم بارها همشون هم خوب هستن مخصوصا یه جایی مثل اکبر مشتی که اولین بستنی فروشی ایرانه اما یه راز رو بهتون میگم بستنی فروشی ای به اسم طعمی نو هست تو پاساژ سینمایی پردیس زندگی که فرمول بستنی خوردن آدم رو تغییر میده من از وقتی پیداش کردم فکر بستنی خوردن تو یه جای دیگه کلا از سرم بیرون رفته اصلا داستانش با همه جداست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نميدونم چرا به اين كامنت ديس لايك دادن !!!!!

      • بدون نام

        ناشناس ۸:۴۷ ؛ شاید فکر کردن ایشون داره جای خاصی رو الکی تبلیغ میکنه. شخصا مثبت دادم

    • بدون نام

      واقعا اون سان ماركو كه واقعا بسنيش خجالت اور شده
      يه اسم خارجي گذاشته مردم تلكه ميكنه

    • حامد

      فقط اکبر مشتی که بدون کلک کار میکنه زعفران و پسته وبهترین مواد

    • بدون نام

      بی حاشیه فقط کافیه یکبار بستنی منصور تو ملاصدرا رو تست کنید
      من خودم توکار مواد اولیه بستنی هستم و مهمترین مواد بستنی ثعلب خوب و شیر طبیعیه

    • کامران

      فقط سان استار

    • حسین قاسمی

      بستنی بو نی تو فوت کور ت جام جم فقط روبروی صدا سیما

    • امیر

      سلام دوستان من خودم یکی از بزرگترین تولید کننده های فالوده بستنی تو تهران هستم.اصلا برند یا اسم مهم نیست مهم کیفیت که متاسفانه...... ندارن.

    • امید

      من اکثر بستنی فروشیهای تهران رفتم ولی هیچ کدومشون به زیبایی وخوشمزگی ابمیوه ما نی ما نیستن کیفیت محصولاتش عالیه قیمتاشم مفته واقعا لنگش نیس تو شرق و نارمک

    • ناشناس

      اکبرمشتی فوق العاده بود

    • بنیامین

      اگه رفتین خوزستان بستنی که باشیر گاومیش درست شده بخورید تا بفهمین بستنی یعنی چی. اینقدر این بستنی سنگینه که کم میارید تو خوردنش. بستنی های دیگه پیشش آب یخ هستن. اهواز و ملاثانی گیر میاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخخخخخ دقیقا میخواستم همین رو بنویسم که دیدم شما نوشتی واااای چقد عالیه

      • محمد

        بله درسته ی پیشنهاد میکنم یه بستنی فروشی تو کرج به اسم دون دورما بلوار ماهان بعد از بیمارستان مدنی بین خیابان ترانه و ارکیده غربی حتما یه بار امتحان کنید

    • امید

      بستنی فقط بستنی20

    • بدون نام

      بنظرمن بستنی حسن تو جهان اوله واسه یه بار هم که شده امتحان کنید تامزه بستنی واقعی رو بچشید آدرسش لرستان کوهدشت

    • نصیری

      فقط حاجی بابا
      بهترین از هر لحاظ

    • كارشناس بستنى

      بهترين بستنى در تهران " بستنى ممد يخه ارو" خيابان دولت سراى نشاط هست
      يه صف طولانى داره در عوض زود نوبت بهت مى رسه

    • بدون نام

      مگه تهران هم بستنی خوب هم داره....
      بستنی خوزستان رو باید بخورید باشیر گاومیش که تازه بفهمید بستنی چیه

      پاسخ ها

      • مهدي

        جاهايي كه بستني خوب خوردم
        اول دزفول بستني باشير گاوميش خدايا تكرار ميشه ؟
        دوم بستني هاي شيراز خصوصا نزديك ارگ كريمخان
        سومي كلار دشت كاكا
        اهل تهران هستم تو تهران هم بستني خوب ميهن كاله دومينو

    • نرگس

      بستنی 110 گلپایگان.البته کم کیفیتش تو لبنیاتی گلپایگانیام هست ولی اون یه چیزه دیگس.خصوصا با کیک سنتی گلپایگان ک بهش زبون می گند.

    • بدون نام

      بستنی با شیر گاو میش در خوزستان بخورید بهترین طعم رو داره بستنی دقت مشهد هم خیلی معروف و خوشمزه س اومدین مشهد ی سر بزنید

    • ذال ممد

      بستنى ممد يخه ارو سراى نشاط خيابان دولت اى مى چسبه اى مى چسبه !!

    • بدون نام

      بستنی فقط بستنی عمو هادی تو خیابان هجرت پیامبر مرکزی واقعا خوشمزست بستنیاش

    • محمد

      دوستان ی جا به شما معرفی میکنم حتما یه بار امتحان کنید کل این برندها یادتون میره بستنی دون دورما کرج بلوار ماهان بعد از بیمارستان مدنی بین خیابان ترانه و ارکیده غربی بستنی سنتی اردبیل واقعا خوبه با شیر محلی و عسل با یک بار امتحان میفهمید من چی میگم

    • سعید

      توی شهریار بستنی فقط حاجی بابا شعبه وائین.
      باهمه حاجی باباها فرق داره.۴۰ طعم میوه ای داره معجون و شیر پسته هاش حرف نداره

    • بدون نام

      فکر نمیکنم بستنی کنارتخته رو خورده باشید این بستنی تو استان فارس جاده شیراز به بوشهر یه شهر کوچکی بنام کنارتخته هر کس تو اون مسیر رد بشه باید خیلی تو صف واسه تا یه بستنی گیرش بیاد واقعا عالیه

    • مهتاب

      من از بستنیهایی مثل نعمت بابا رحیم حاجی بابا اینایی که اینجاها بسنتی میخورن به نظر من یا بستنی نخوردن یا تشخیص ضعیف هست در مورد این کارشناس

    • مشتری

      رودست شیر پسته معجون بستنی مادر ندیدم امتحان کنید

    • حامی

      عمو عباس

    • اسم رو میخواین چکار؟! از سپاه و وزارت و حوزه علمیه فاسد بخواین، بهتون اسم منو میدن.

      یه بار توی چونی آباد (اهواز) نزدیک فلکه چهارشیر، رفتم بستنی بخرم، فروشنده ها چونی اطلاعات از آب دراومدن، سریع چونی های ضداطلاعات اهواز، بهشون دستور دادن اذیت رو شروع کنن، اون چونی های اطلاعات هم وانمود کردن دارن کار میکنن و در حالی که چند بار پشت سر هم خواستم پولشونو بدم، کارت رو نمیگرفتن! انگار ماموریت داشتن ما رو اونجا نگه دارن!!! در نهایت پول چونی های اطلاعات رو حساب کردم، و رفتم بیرون نشستم توی ماشینمون با آرامش بستنیمو خوردم.
      (:

    • اسم رو میخواین چکار؟! از سپاه و وزارت و حوزه علمیه فاسد بخواین، بهتون اسم منو میدن.

      یه بار توی چونی آباد (اهواز) نزدیک فلکه چهارشیر، رفتم بستنی بخرم، فروشنده ها چونی اطلاعات از آب دراومدن، سریع چونی های ضداطلاعات اهواز، بهشون دستور دادن اذیت رو شروع کنن، اون چونی های اطلاعات هم وانمود کردن دارن کار میکنن و در حالی که چند بار پشت سر هم خواستم پولشونو بدم، کارت رو نمیگرفتن! انگار ماموریت داشتن ما رو اونجا نگه دارن!!! در نهایت پول چونی های اطلاعات رو حساب کردم، و رفتم بیرون نشستم توی ماشینمون با آرامش بستنیمو خوردم.
      (:

    • آوا

      بستنی بابا مشتی توهمدان شهرک مدنی بستنی های فوق اولاده داره پیشنهاد میکنم یک بار امتحان کنید

    • رضا آقا پور

      بستنی فقط ایوب چهارراه یافت آباد بلوار معلم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج