۲۸۲۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ايده‌هاي زيبا براي دكوراسيون تخت‌خواب

براي ايجاد دکوراسیون معاصر، ملحفه و روتختي‌اي را انتخاب كنيد كه از نظر رنگ و طرح با خطوط مستقيم و صاف و سبك معاصر وسايل و چيدمان اتاق‌ خواب شما هماهنگی داشته باشد.

ايده‌هاي زيبا براي دكوراسيون تخت‌خواب


ايده‌هاي زيبا براي دكوراسيون تخت‌خواب


هماهنگی دكوراسيون تخت‌خواب با وسايل اتاق

براي ايجاد دکوراسیون معاصر ، ملحفه و روتختي‌اي را انتخاب كنيد كه از نظر رنگ و طرح با خطوط مستقيم و صاف و سبك معاصر وسايل و چيدمان اتاق‌ خواب شما هماهنگی داشته باشد. براي اين كار الگوهاي ملحفه‌ها را به دو نوع متضاد و يك نوع ساده محدود كنيد.


انتخاب تركيب رنگي‌هايي كه با مرور زمان خسته كننده نمي‌شوند

براي دكوراسيون تخت‌خواب خود سعي كنيد روي كيفيت و داشتن تركيب رنگي كه مرور زمان آن را تكراري نمي‌كند سرمايه‌گذاري كنيد تا بتوانيد براي زمان طولاني از داشتن چنين دكوراسيوني لذت ببريد. براي مثال تركيب رنگي سفيد و قهوه‌اي يا كرم و قهوه‌اي از جمله تركيب رنگي‌هايي محسوب مي‌شود كه براي هر نوع دكوراسيون و سبكي مناسب است و مي‌تواند در زمان طولاني براي فرد تازگي داشته باشد و سبب دلزدگي نشود.


تركيب رنگ‌هاي خنك


استفاده از رنگ‌هاي خنك و ملايم در قالب ملحفه‌هاي ساده و با طرح‌هاي خلوت مي‌تواند فضايي آرام و تسكين‌دهنده براي اتاق خواب شما به وجود آورد. براي مثال تركيب سفيد و آبي يكي از اين تركيب رنگي‌هاي خنك و آرامش‌بخش است.


ايده‌هاي زيبا براي دكوراسيون تخت‌خواب

بازی با رنگ و الگو

يك روتختي شاد و زنده مي‌تواند راهي آسان برای معرفی رنگ‌ها و طرح‌هاي بيشتر و شادي بخش در اتاق خواب باشد. براي مثال تركيب رنگ نارنجي و آبي زنده براي روتختي، احساس نشاط و سرزندگي را به فضاي اتاق خواب وارد مي‌کند و حال اگر اين تركيب رنگي شاد با الگوهايي از قبيل الگوي شطرنجي، راه راه، دايره دايره يا اشكال هندسي در خود روتختي و ملحفه يا كاغذ ديوار اتاق هم‌نشين شود محيط را شادتر و پرتكاپو مي‌سازد. بنابراين توصيه مي‌كنيم براي ايجاد محيطي شاد و پرانرژي، از الگوها و رنگ‌هاي تند و شاد در كنار هم براي دكوراسيون تخت‌خواب استفاده كنيد.



ايجاد يك طرح آرام و بي‌سروصدا به وسيله ملحفه و روتختي


آبی ملايم، کاکائويي و قهوه‌ای، زوج‌هاي بی‌نقصي براي ايجاد جلوه‌اي آرام و کلاسیک و همچنين معاصر و بی‌سروصدا هستند. در اين صورت استفاده از يك طرح ساده مثل دايره‌های مرتب و منظم مي‌تواند به زيبايي ملحفه و روتختي كمك كند. مي‌توانيد از رنگ ديوار براي دكوراسيون تخت‌خواب استفاده كنيد و براي ايجاد تعادل، رنگ قهوه‌اي را به آن در قالب كوسن‌ها و بالش‌ها اضافه كنيد.



زياده‌روي در لوكس و شيك كردن دكوراسيون تخت‌خواب


پارچه‌هاي ساتن و مخمل از جمله گزينه‌هايي هستند كه در دكوراسيون تخت‌خواب (به عنوان روتختي و روكش كوسن و بالش) با زرق و برقي كه دارند مي‌توانند جلوه لوكس و بسيار شيكي به فضاي اتاق خواب ب دهند. ملحفه‌هاي مرغوب و باكيفيت نيز مي‌توانند مكمل خوبي براي اين عناصر باشند. اگر اتاق خوابي لوكس و باشكوه می‌خواهید، موارد بالا مي‌تواند انتخابي ايده‌آل براي استفاده در دكوراسيون تخت‌خواب شما باشد.



ايده‌هاي زيبا براي دكوراسيون تخت‌خواب


ایجاد طرح‌های رنگی به وسيله بالش‌ها


لايه‌هايي از بالش‌هاي متعدد كه در دكوراسيون تخت‌خواب قرار مي‌گيرند، مي‌تواند رنگ‌هاي متعددي را به اتاق‌خوابي خنثي وارد سازد و فضا را نجات دهد. اين تركيب رنگي را از زير تاج تخت‌خواب به سمت پايين تخت‌خواب امتداد دهيد. بالش‌هايي كه داراي روكش‌هاي طرح‌دار هستند علاوه بر رنگ و بافت مي‌توانند طرح و الگو را نيز به اتاق خواب ساده شما وارد كنند. بنابراين اين عناصر مهم را در كوراسيون تخت‌خواب جدي بگيريد و از آن‌ها به خوبي استفاده كنيد.



دكوراسيون تخت‌خواب خود را با سبك شخصي خود تركيب و هماهنگ كنيد


چرا خودتان را محدود به روتختي‌ها و ملحفه‌هاي بسته‌بندي شده و آماده در بازار مي‌كنيد؟ به پارچه فروشي‌ها برويد و پارچه‌هاي زيبا را در طرح و رنگي كه دوست داريد و متناسب با سليقه و خواست شماست بخرید و خودتان ملحفه و روتختي دكوراسيون تخت‌خواب خود را طراحي و آماه كنيد. براي اين كار از مرغوب‌ترين پارچه‌ها استفاده كنيد.



ايده‌هاي زيبا براي دكوراسيون تخت‌خواب


تغيير دكوراسيون تخت‌خواب به صورت فصلي


با تغيير فصول و فرا رسيدن فصلي جديد، جلوه دكوراسيون اتاق خواب خود را با تعويض ملحفه‌ها و روتختي متحول و سعي كنيد طرح و رنگ و بافت ملحفه‌ها و روتختي جديد به نحوي منعکس‌کننده فصل نو باشد. اين پوشش‌هاي جديد متناسب با فصول بايد داراي بافت‌هاي مناسب نيز باشند، براي مثال در فصول سرد بهتر است از پارچه‌هاي سنگين‌تر براي دكوراسيون اتاق خواب استفاده كرد. در پایان همین مطلب چند ایده برای اتاق خواب بهاری پیشنهاد کرده‌ایم.



مراقبت صحيح از ملحفه‌ها


همیشه ملحفه‌هاي جدید را قبل از استفاده بشوييد تا در صورتي كه براي اولين بار در شست‌وشو آب مي‌روند اندازه‌شان ثابت شود و بوي شيميايي آن‌ها از بين برود. اکثر ملحفه‌ها را باید در آب گرم و با مواد شوینده ملایم شست و آنها را بر روی حرارت متوسط به پایین خشك كرد. خشك كردن اين پارچه‌ها روي حرارت بسيار بالا سبب خشك شدن الياف پنبه‌اي مي‌شود.



براي تخت‌خواب خود سه سرويس كامل ملحفه داشته باشيد


همانطور كه به تنوع و زيبايي لباس‌هاي موجود در كمد خود اهميت مي‌دهيد، سعي كنيد تنوع و رنگ‌بندي ملحفه‌هايتان نيز زيبا و چشم‌نواز باشد. براي فصول مختلف، سرويس ملحفه و روتختي متناسب با هر فصل در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف را تدارك ببينيد. به صورت استاندارد و اصولي شما حداقل بايد سه دست كامل ملحفه داشته باشيد: يك دست روي تخت‌خواب‌تان، دست ديگر در كمد و ديگري آماده براي شست‌وشو در سبد لباس‌هاي چرك.



متعادل‌سازي رنگ‌ها و الگوها با كمك رنگ سفيد


هرگاه احساس كرديد رنگ‌ها و طرح‌هاي استفاده شده در دكوراسيون تخت‌خواب‌تان نياز به تعديل شدن دارد، از مقداري رنگ سفيد كمك بگيريد. رنگ سفيد همواره همنشين و جفت خوبي براي ديگر رنگ‌هاست و به خوبي مي‌تواند بين رنگ‌ها و طرح‌ها تعادل ايجاد كند.



ايده‌هاي زيبا براي دكوراسيون تخت‌خواب


ايجاد انرژي زياد با كمك كنتراست بالاي رنگ‌ها


استفاده از رنگ‌هاي متضاد قوي مي‌تواند فضا را زنده و پرتكاپو كند و اين تضاد رنگي در كنار الگوهايي از قبيل اشكال هندسي مي‌تواند موثرتر واقع شود.



اتاق خواب بهاري با تركيب رنگي قهوه‌اي و سبز


یکی از بهترین راه‌ها براي دكوراسيون اتاق خواب در فصل بهار، انتخاب رنگ‌ها و سبكي متناسب با اين فصل و همچنين متناسب با سليقه و علايق شماست. محبوب‌ترين و متناسب‌ترين تركيب رنگي براي دكوراسيون بهاري يك اتاق خواب، تركيب قهوه‌اي و سبز است، تركيب رنگي كه در طبيعت نيز به وفور ديده مي‌شود. اين تركيب رنگ در دكوراسيون اتاق خواب لطافت و آرامش بهار را تداعي مي‌كند. در اين مطلب چند نکته و چند ايده‌ تصویری براي داشتن اتاق خواب بهاري را به شما نشان می‌دهیم.

هدف اصلی روشن کردن فضاي اتاق خواب است. سبز و قهوه‌اي هر دو از رنگ‌هاي كاملا طبيعي هستند و در طيف‌هاي روشن خود مي‌توانند فضاي اتاق را روشن و دلباز كنند و به دليل اينكه به مقدار زيادي تداعي‌كننده طبيعت زيبا هستند مي‌توانند بسيار تسكين دهنده و آرام باشند.

هدف دوم مدرن كردن اتاق خواب است. تركيب رنگي سبز و قهوه‌اي در دكوراسيوني به سبك مدرن مي‌تواند بسيار زيبا و متناسب جلوه كند. براي مدرن كردن دكوراسيون اتاق خواب دو اصل را فراموش نكنيد: سادگي و استفاده از عناصر فلزي ساده و براق.

هدف نهایی افزایش پیچیدگی الگوهاست . براي جذاب‌تر شدن دكوراسيون مدرن، ضمن تركيب رنگي سبز و قهوه‌اي، الگوها و طرح‌هاي متنوع از قبيل طرح‌هاي راه راه، ساده و گل‌دار را نيز با هم تركيب كنيد و براي اين كار از طبيعت الهام بگيريد. تركيب الگوهاي مختلف در كنار تركيب رنگي سبز و قهوه‌اي مي‌تواند بسيار زيبا و خوشايند جلوه كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج