۲۸۳۴۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بازداشت عوامل وحشت آفرینی در مترو

چند روز پيش از حادثه مقابل ايستگاه مترو منتظر برادرم بودم كه يكي از كاركنان مترو به حضور طولاني من اعتراض كرد و بر سر همين موضوع با هم درگير شديم. وي اضافه كرد: به همين دليل درصدد انتقام‌ بودم

جام جم آنلاین: رسيدگي به اين پرونده روز هفتم تير هنگامي در دستور كار ماموران كلانتري ۱۱۸ ستارخان تهران قرار گرفت كه نماينده حقوقي متروي تهران با حضور در مركز پليس عليه يك پسر جوان و سه عضو يك خانواده كه با رها كردن سگ در ايستگاه مترو راه ورود و خروج مسافران و كاركنان آنجا را بسته و با تخريب شيشه‌هاي محل، براي مردم رعب و وحشت ايجاد كرده بودند، شكايت كرد.

در پي اين شكايت با دستور بازپرس توفاني، رييس شعبه ۱۲ دادسراي ناحيه ۲ تهران ماموران كلانتري ۱۱۸ ستارخان تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري مهاجمان آغاز كردند.

وحشت در ايستگاه متروي تهران

ابتدا ماموران با حضور در اين ايستگاه مترو به تحقيق از كاركنان آنجا پرداختند و معلوم شد، چند روز پيش مرد جواني پس از درگيري با ماموران حراست مستقر در مترو به آنها حمله كرده و قصد جانشان را داشته‌ است كه در همين موقع دو جوان ديگر نيز در حالي كه يكي از آنها يك قلاده سگ همراه داشته، وارد ايستگاه مترو شده و راه را بر كاركنان و مسافران بسته‌اند.

در ادامه مرد مهاجم با رها كردن سگ در محوطه ايستگاه باعث رعب و وحشت مسافران شده و سپس به سمت دختر جواني حمله كرده كه ماموران با وي درگير شده و دختر مسافر را نجات داده‌اند.

در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت ماموران اطلاع يافتند متهمان فراري حوالي ميدان آزادي تهران زندگي مي‌كنند.

دستگيري چهار متهم

به اين ترتيب، دو روز پيش ماموران مستقر در متروي تهران همراه ماموران كلانتري ۱۱۸ ستارخان با ورود به مخفيگاه متهمان، آنها را شامل پدر و دو فرزندش و يك مرد جوان ديگر، دستگير كردند.

متهمان با انتقال به كلانتري ۱۱۸ ستارخان در بازجويي به تناقض گويي پرداختند. اين در حالي بود كه بازبيني دوربين‌هاي مداربسته در ايستگاه متروي تهران نشان مي‌داد مرد ميانسال و يك پسر جوان در حال رها كردن سگ در ميان مسافران و كاركنان مترو بوده‌اند و يكي از دو جوان ديگر كشيك مي‌داده و ديگري در حال تخريب شيشه واگن‌هاي قطار مترو بوده است.

متهمان در ادامه ادعا كردند، ديوانه‌اند و روز حادثه متوجه اعمال خشونت آميز خود نبوده‌اند.

معاينات پزشكي قانوني نشان داد فقط مرد ميانسال مشكل روحي و رواني داشته و سه جوان ديگر در سلامت كامل رواني‌ به سر مي‌برند.

به اين ترتيب با دستور قضايي مرد ميانسال به يكي از بيمارستان‌هاي رواني تهران منتقل شد و سه جوان ديگر دوباره بازجويي شدند.

اعتراف جوان خشمگين

يكي از متهمان كه علي نام داشت و با رها كردن سگ در ايستگاه مترو باعث ايجاد ناامني و رعب و وحشت براي مردم شده بود، گفت: چند روز پيش از حادثه مقابل ايستگاه مترو منتظر برادرم بودم كه يكي از كاركنان مترو به حضور طولاني من اعتراض كرد و بر سر همين موضوع با هم درگير شديم.

وي اضافه كرد: به همين دليل درصدد انتقام‌ بودم تا اين كه تصميم گرفتم با رها كردن سگ در ايستگاه مترو، براي مسافران ايجاد مزاحمت كنم. ابتدا يك سگ خياباني را تحويل پدر ديوانه يكي از دوستانم دادم و با ادعاي اين كه پسرانش در مترو دعوا مي‌كنند، او را به سمت مترو فرستادم.

وي اضافه كرد: او با رها كردن سگ در ايستگاه مترو باعث وحشت كاركنان و مسافران شد و خودم نيز به مدت پنج دقيقه سگ را در سالن حركت مسافران رها كرده و باعث وحشت مردم شدم.

وي گفت: ماموران حراست و پليس مترو درصدد دستگيري من و مهار كردن سگ بودند كه، دوستانم كه دو برادر بودند به كمكم آمدند و مرا فراري دادند.

در پي اعتراف اين متهم، يكي از همدستان وي نيز در بازجويي اعتراف كرد شيشه واگن مترو را شكسته و ديگري خود را بي‌گناه دانست.

علي ـ متهم رديف اول ـ به اتهام اخلال در نظم عمومي، ايجاد مزاحمت، سلب آسايش و تخريب اموال عمومي، تهديد و ارعاب مردم با رها كردن سگ در مترو همراه دو متهم ديگر از سوي بازپرس توفاني، رئيس شعبه ۱۲ دادسراي ناحيه دو تهران روانه زندان شدند.

تحقيقات تكميلي از متهمان ادامه دارد. افرادي كه از متهمان شكايت دارند، مي‌توانند به دادسرا يا كلانتري ۱۱۸ ستارخان مراجعه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      من 60ساله هستم اگر اظهار نظر میکنم روی مطالعه و تجربیات شخصیم است. بزودی مجرمان این بینظمی ازاد میشن اما چه سود؟ نقشه بی نقص تری طرح و اجرا خواهند کرد. چون ترسشان ریخته. درمیابند که کسی کارشون نداره. خوبه که همه افراد مورد هجوم روز واقعه شکایت کرده و بهیچ عنوان رضایت ندن. حیف که من در تهران زندگی نمیکنم ودر ان لحظه حضور نداشتم و الا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج