۲۸۳۸۱۱
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح پلیس فتا درباره پرونده سوشا مکانی

رئیس پلیس فتای تهران گفت: هیچ پرونده‌ای در مورد شناسایی هکر ۱۶ ساله عکس‌های خصوصی دروازه بان پرسپولیس در این پلیس تشکیل نشده و تاکنون پرونده‌ای نیز در این مورد به ما ارجاع نشده است.

خبرگزاری میزان: سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فتای تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تاکنون هیچ پرونده ای در رابطه با شناسایی هکر ۱۶ ساله عکس‌های سوشا مکانی به پلیس فتا ارجاع نشده است و ممکن است بر اساس اظهارات خود متهم در مرجع قضایی این موضوع مطرح شده باشد ما در پلیس فتا هیچ هکری را در رابطه با این پرونده تا به حال شناسایی نکردیم و اگر پرونده هکر ۱۶ ساله به پلیس فتا ارجاع شود آن را پیگیری کرده و متهم را شناسایی و دستگیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است موضوع هکر ۱۶ ساله ای که گفته می‌شود تلگرام مکانی را هک کرده است در دادسرا مطرح شده باشد و پرونده آن در جایی دیگر درحال رسیدگی باشد.

گفتنی است؛ پس از انتشار عکس‌های خصوصی دروازه بان پرسپولیس او با انشتار بیانیه ای در اینتساگرام خود مدعی شده بود موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری می کند که مشخص شد سوشا مکانی حتی در این پلیس شکایت هم نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      پلیس فتا حواسش به همه چیز هست :)))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

    • بدون نام

      "ممکن است موضوع هکر 16 ساله ای که گفته می‌شود تلگرام مکانی را هک کرده است در دادسرا مطرح شده باشد و پرونده آن در جایی دیگر درحال رسیدگی باشد."
      ممکن است !!!
      یعنی اینا خبر ندارن که همکاراشون دارن چیکار میکنن ؟!!! کاری به شبکه یکپارچه و اوتوماسیون اداری و کلی تکنولوژی دیگه نداریم ، فقط کافیه یه تماس بگیرن با شعبه بقلی تا مطمئن شن !!! با فکس هم میشه ، باید یه نامه بزنن به شعب که اگه کسی پرونده ای از اینن بابا داره دستشو بگیره بالا ، لازمم نیست به همه شعب دونه دونه فکس بزنن با این فکسای پاناسونیک یبار شماره ها رو ذخیره میکنن یه نامه میزارن توش میفرستن بقیه کارا رو دیگه خودش انجام میده !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا تو جقدر واردی.بعدم بقل نه بغل

    • کریمیان

      شکایت بکنه بگه چی؟بگه درحال فسق وفجور بودم مدارکش پخش شده بیاییدجلوگیری کنید.چشمت کوردندت گرم بایدتاوانش رابدهی..

      پاسخ ها

      • علی

        بی سواد دندت نرم نه دندت گرم . خدا وکیلی شماها کجا درس خوندیت؟

    • میم دال

      چرا می خواهید سوشا مکانی را نابود کنید. حالا چند تا عکس هم داشته با نامزدش ، مگر احمدی نژاد، مادر چاوز را بغل نکرد؟ چه اتفاقی افتاد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نامزدش؟

    • کاربر

      سوال اینه سوشا هم مثل هزاران نفر پسر دیگه داره زندگی میکنه تفریح میکنه فیلم وعکس طرف را میگیرن پخش میکنند بعد محاکمه میکنند مگه دوست داشتن و تفریح کردن ممنوعه در زندگی مردم جستجو میکنیم یک مشکلی پیدا کنیم ابرو طرف را ببریم که چی بشه اخرش والا چیزهای عجیب میبینیم بقول سهراب عشق را در پستو خانه نهان باید کرد دهانت را میبویند که مبادا گفته باشی دوستت دارم

      پاسخ ها

      • غـــــــــــــز ل

        نه جانم کسانی از ایشون برای پخش نمایه هاشون دادگی خواستن و گرنه برای پخش نمایه های خودش و کسانش کسی باهاش برخورد نکرده :|

      • بدون نام

        سهراب نه.. احمد شاملو.. لطفا کمی مطالعه کنید.. بعد اظهار نظر کنید

    • بدون نام

      اخه اون چه طرز لباس پوشیدن دختره بود؟ خجالت نمیکشن؟ شاید اگه لباس مناسبتر میپوشید کسی ایرادی نمیگرفت.. اینا یه مشت بی سوادن که میخوان با الکی معروف کردن خودشون طرفدار جمع کنن.. بیچاره ها..

    • علی

      کسی نمیگه چه خبره چرا اگر کسی دیگه عکسهاشو منتشر کرده خودشو گرفتند...هان

    • حامد

      سوشا مکانی در همه جا پر حاشیه است چه در زمین فوتبال و چه در بیرون .مکانی هیچ نکته مثبتی نداره چه از نظر بازی و چه اخلاق . چرا افرادی که به مراتب به شهرت رسیده اند مانند: مهدوی کیا ، هاشمیان، دایی و .. دچار این حاشیه ها نسیتند.

    • بدون نام

      چون دزدی نکرده پس گناهی نکرده . امیدوارم آزاد بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج