جاباما
۲۸۳۹۲۸
۵۰۷۶
۵۰۷۶
پ

۸ میز جلو مبلی که با مبلمان ست می شود!

میزهای ساده ی چوبی از قدیم یکی از میزهای پر طرف دار بوده است که به خوبی با هر نوع مبلمانی هماهنگ می شوند شما می توانید برای جلو مبلی خود این میزها را تهیه کنید و با خیال راحت تا مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید که چرا که این مبل ها به لحاظ ظاهر ساده هیچگاه از چشم نمی افتند.

وب سایت چیدانه: میزهای ساده ی چوبی از قدیم یکی از میزهای پر طرف دار بوده است که به خوبی با هر نوع مبلمانی هماهنگ می شوند شما می توانید برای جلو مبلی خود این میزها را تهیه کنید و با خیال راحت تا مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید که چرا که این مبل ها به لحاظ ظاهر ساده هیچگاه از چشم نمی افتند.

۸ میز جلو مبلی که با مبلمانی ست می شود!

8 میز جلو مبلی که با مبلمان ست می شود!

اصولا چالش اصلی بعد از انتخاب مبلمان، انتخاب میز جلو مبلی و عسلی های آن هاست، انتخاب جلو مبلی های که با هر مبلمان و دکوراسیون هماهنگ شوند انتخاب نسبتا سختی است اما امروز در چیدانه پیشنهاد هایی برای انتخاب میز های جلو مبلی شما داریم که با هر مبلمانی هماهنگ می شوند با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


شورومی مدرن برای طرفداران سبک کلاسیک!

8 میز جلو مبلی که با مبلمان ست می شود!

همان طور که بارها گفتیم اینکه خانه ای زیبا داشته باشیم و از فضای آن لذت ببریم می تواند کمک زیادی به آرامش و شادی بیشتر خودمان و اعضای خانواده مان داشته باشد . پس صرفه نظر کردن از خرید برای دکوراسیون داخلی منزل امکان پذیر نیست. در این مطلب چیدانه راه حلی برای شما دارد، در واقع می خواهیم یک شوروم یا فروشگاه که وسایل خاص و منحصر به فردی که شاید به سختی بتوان نظیرشان را در بازار پیدا کرد را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید این محصولات را در اینستاگرام آنها ببینید و سپس سری به آنجا بزنید. تا خریدی راحت را تجربه کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خانه بهار در نجف آباد اصفهان، معجزه منحنی ها در معماری

8 میز جلو مبلی که با مبلمان ست می شود!

وقتی در حال گذر از کوچه ای با خانه های معمولی هستید و ناگهان چشم تان به خانه ای ساده اما متفاوت می افتد، چه حسی پیدا می کنید؟ من بارها این اتفاق را تجربه کرده ام و هر بار اولین فکری که به سراغم می آید این است که بدانم چرا این خانه متفاوت شد؟ قصه ی پشت پرده ی خلق آن چیست؟ البته از این واقعیت هم نمی گذرم که دلم می خواهد سرکی به گوشه و کنار فضاهای داخلی آن بکشم. چیدانه این بار می خواهد قصه ی پشت پرده و زیبایی های خانه بهار در نجف آباد اصفهان را برای شما رو کند. خانه ای با معماری تندیس وار و یک پارچه که اثر زیبای دیگری از گروه معماری آینه است. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


اشتباه رایج در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

8 میز جلو مبلی که با مبلمان ست می شود!

اتاق خواب یک مکان خصوصی است که اولین و اصلی ترین رسالت آن مهیا کردن اوقاتی خوش برای استراحت و آرامش شماست ، اما چه می شود که بهترین مبلمان و لوازم و وسایل هم نمی تواند موجبات آرامش شما را فراهم کند و فضای اتاق خواب شما بیشتر خواب را از چشمان شما می پراند! با چیدانه همراه باشید تا نکته های یک اتاق خواب منحصر به فرد را باهم مرور کنیم .

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


گل های مصنوعی و ۷ ایده جالب در دکوراسیون منزل

8 میز جلو مبلی که با مبلمان ست می شود!

این که عادت به دیدن زیبای ها پیدا کنیم خیلی خوب است. خوب تر از آن این است که همیشه این زیبایی ها را در گوشه و کنار خانه مان داشته باشیم. زیبایی هایی مانند گل ها و گیاهان خانگی، اما نگه داری از گل و گلدان های طبیعی دردسر ها و مراقبت های خاص خودش را دارد، گلدانی که زنده است و نفس می کشد نیاز به مراقبت دارد، رسیدگی می خواهد، اگر نه پژمرده می شود، از آن طراوت و شادابی می افتد،پس باید چه کار کرد؟ کسانی که کارمند هستند و وقت کمتری را درخانه هستند چگونه می توانند از زیبایی گل ها بهره مند شوند؟ ما در این مطلب ایده هایی را به شما پیشنهاد می دهیم که بتوانید از زیبایی گل ها در دکوراسیون داخلی خانه بهره مند شوید پس تا انتهای مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج