۲۸۴۲۷۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۱۰ راز فراموش شده در دکوراسیون خانه‌های کوچک

برای ما در نصب پرده یک قانون وجود دارد؛ اینکه حتما پرده‌ها باید از بالای پنجره‌ها شروع شوند و به اندازه ارتفاع پنجره‌ها پایین بیایند. این قانون در اتاق‌ خواب های کوچک هیچ‌وقت صادق نیست.

وب سایت چیدانه: برای ما در نصب پرده یک قانون وجود دارد؛ اینکه حتما پرده‌ها باید از بالای پنجره‌ها شروع شوند و به اندازه ارتفاع پنجره‌ها پایین بیایند. این قانون در اتاق‌ خواب های کوچک هیچ‌وقت صادق نیست.

۱۰ راز فراموش شده در دکوراسیون خانه های کوچک

10 راز فراموش شده در دکوراسیون خانه‌های کوچک

خیلی وقت است که دیگر خبری از خانه‌های بزرگ نیست؛ خانه‌هایی با حیاط بزرگ و دلباز و تراسی که حتما به اندازه یکی از اتاق‌ها بود. این روزها دیگر خانه‌ها کوچک شده‌اند؛ آن قدر کوچک که هر وجب‌شان برای صاحبخانه اهمیت دارد. مساله بزرگ در خانه‌های امروزی فقط داستان متراژ و سانتی‌مترهای طلایی نیست؛ ماجرا بیشتر انتخاب نادرست اسباب و لوازم و خطاهای کوچک در طراحی داخلی است که خانه ۶۰ متری را به اندازه یک سوئیت ۳۰ متری تنگ و تاریک می‌کند. برای داشتن یک خانه دلباز مهم نیست خانه‌تان چند متر باشد؛ مهم این است که شما چگونه دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید. امروز در چیدانه ترفندهایی را برای این منظور با هم مرور می کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بازسازی مقرون به صرفه خانه پدری سیامک!

10 راز فراموش شده در دکوراسیون خانه‌های کوچک

سیامک جمشیدی‌زاده، طراح گرافیست و نقاش سر و کارش با بوم و رنگ روغن است و برای نان خوردن هم با کامپیوتر کار مجلات و نشریه‌های دیگر را راه‌ می‌اندازد. او همیشه دنبال جایی بود که غیر از کار کردن، بتواند در آنجا آرامش داشته باشد. روی کارش متمرکز بماند و البته جایی که بتواند همزمان به عنوان آتلیه و نمایشگاه هنری از آن استفاده کند. «همیشه با خودم فکر می‌کردم چقدر خوب می‌شد اگر هنرمندان می‌توانستند آثار هنری‌شان را در محل زندگی‌شان به نمایش بگذارند. این‌طوری همه‌چیز بهتر می‌شود چون آدم با محیط زندگی هنرمند آشنا می‌شود و خط فکری‌اش را می‌خواند.» همین موضوع بود که کنجکاوی ما را برانگیخت تا به گوشه کنار خانه اش سری بزنیم با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بهترین مصالح برای صفحه کانتر آشپزخانه چیست؟

10 راز فراموش شده در دکوراسیون خانه‌های کوچک

اصول طراحی داخلی آشپزخانه همان‌قدر اهمیت دارد که هال و پذیرایی و باقی قسمت‌های خانه. این وسط حتی دقت نظری که کارشناسان برای طراحی کابینت‌ها و همخوانی آنها با محیط خانه دارند شاید برای دیگر بخش‌های خانه نداشته باشند. اما طراحی کابینت‌ها در آشپزخانه‌ای ایده‌آل خودش یک داستان است و انتخاب سطحی پوشاننده برای فضاهای خالی یا به قول معروف کانترها داستانی دیگر. سوای رنگ و طرحی که باید نظر صاحبخانه را جلب کند، مساله جنس ماده‌ای که به کار گرفته می‌شود و تا مدت‌ها جلوی چشم خودنمایی می‌کند هم اهمیت زیادی دارد. در اینجا با به روزترین و البته کاربردی‌ترین مواد مورد استفاده در کانترهای آشپزخانه آشنا می‌شوید؛ موادی که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند و البته شکل و شمایلی خاص. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مبلمان دکوراسیون منزل با دور ریختنی ها!

10 راز فراموش شده در دکوراسیون خانه‌های کوچک

در دنیای امروز دیگر چیزی به اسم دور ریختنی وجود ندارد برای اینکه همیشه پای کلی طرح و نقشه خلاقانه وسط می‌آید که به دورریختنی‌ها امکان استفاده دوباره می‌دهد. یکی از مواردی که مورد مصرفی تقریبا زیادی دارد و مواد زائد و دورریختنی آن هم بالطبع زیاد است، لاستیک‌های ماشین‌ است. این روزها در خیلی از کشورهای دنیا شهربازی‌های لاستیکی وجود دارد که علاوه بر رعایت بهداشت و پاکیزه نگهداشتن محیط زیست، فضای جالبی برای بازی بچه‌ها درست می‌کند. همراه با گلخانه‌هایی که فقط در آن ها از لاستیک‌ها برای نگهداری گل‌ها استفاده می‌شود. اگر شما هم به فکر محیط زیست هستید و دل‌تان برای زمین می‌سوزد بهتر است لاستیک‌های از کار افتاده‌تان را دور نریزید. آنها را با هنر خاص‌تان به خانه بیاورید و در آنها گل بکارید این‌طوری دنیا جای بهتری برای زندگی می‌شود. اگر هم بخواهید می توانید تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا ایده های بیشتری را ببینید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج