۲۸۴۵۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سفر گذشته به آینده با دستگاه جدید سونی

سونی در PS-HX۵۰۰ سعی کرده تکنولوژی‌های گذشته و آینده را با هم گره بزند. کاربر به کمک آن می‌تواند از موسیقی صفحات گرامافون خود، بک‌آپ دیجیتالی بگیرد و به‌عبارتی دیگر، آن‌ها را در قالب فایل‌های DSD و WAV‌ ذخیره کند.

مجله دیجی کالا - محمد زرین صدف: سونی در نمایشگاه CES‌ امسال محصولات زیادی برای معرفی نداشت. اما در این میان این شرکت یک سیستم استریوی PS-HX۵۰۰ معرفی کرد که می‌تواند صفحه‌های گرامافون را به فایل‌های موسیقی دیجیتالی با رزولوشن بالا تبدیل کند.

سفر گذشته به آینده با دستگاه جدید سونی

سونی در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ چندان پرفروغ نبود. این شرکت در این رویداد به معرفی یک دوربین فیلم‌برداری ۴K، چند جفت هدفون با کیفیت صدای بالا و چند گجت ریز و درشت دیگر اکتفا کرد. در کنار این‌ها شاهد رونمایی از یک دستگاه جالب از سوی این شرکت بودیم. سونی دستگاهی ساخته که نه‌تنها قادر است موسیقی را از صفحه‌ی گرامافون پخش کند، بلکه در صورت نیاز محتوای آن را در قالب فایل روی کامپیوتر ذخیره کند.

سفر گذشته به آینده با دستگاه جدید سونی

این دستگاه طراحی بسیار زیبایی دارد. سونی در PS-HX۵۰۰ سعی کرده تکنولوژی‌های گذشته و آینده را با هم گره بزند. کاربر به کمک آن می‌تواند از موسیقی صفحات گرامافون خود، بک‌آپ دیجیتالی بگیرد و به‌عبارتی دیگر، آن‌ها را در قالب فایل‌های DSD و WAV‌ ذخیره کند.

سفر گذشته به آینده با دستگاه جدید سونی

سونی PS-HX۵۰۰ به یک اپلیکیشن موبایل و یک نرم‌افزار کامپیوتر مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های ذخیره‌شده را ویرایش کند. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این دستگاه در دست نیست. احتمالا این وسیله تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می‌شود. باید دید که آیا این دستگاه مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد یا خیر. لازم به ذکر است که در کشورهای اروپایی و آمریکایی هنوز صفحات گرامافون طرفداران زیادی دارند و بسیاری از مردم آرشیو آن‌ها را نگهداری می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج