کد خبر: ۲۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۱۴۳
تعداد نظرات: ۶۴ نظر

برترین مجله اینترنتی ایران

مجله یکشنبه:

1) چراغ راهنمایی و رانندگی

در سایر نقاط دنیا:

چراغ سبز: حق تقدم با شماست حرکت کنید
چراغ زرد: احتیاط کنید. سریعتر از چهار راه خارج شوید
چراغ قرمز: ایست

در ایران:
چراغ سبز: ببین داداش تو که از چهار راه رد میشی، پس تا می تونی آرومتر حرکت کن که اون عقبی ها بمونن پشت چراغ قرمز تا حالشون گرفته شه!
چراغ زرد: آهای دست و پا چلفتی، پاتو بذار رو گاز! نکنه می خوای کلی پشت چراغ علاف شی؟ بدو دیگه! سریعتر گازشو بگیر و برو، بزغاله!
چراغ قرمز: حق تقدم عبور با شماست!



2) چراغ راهنمای ماشین

در سایر نقاط دنیا: یعنی ماشینی که پارک کرده است یا در لاین بغلی شماست قصد تعویض لاین خود را دارد، سرعت خود را کم کنید و به او اجازه بدهید تا لاینش را عوض کند.

در ایران: اوهوی! مگه نمی بینی می خواد بپیچه جلوت؟ اون گاز رو فشار بده و نذار بیاد جلو راهتو بگیره. از حق خودت دفاع کن بدبخت!



3) گذرگاه عابر پیاده

در سایر نقاط دنیا: یعنی عابران با خیال راحت و به دور از هرگونه خطر از محلی که این تابلو نصب شده است عبور کنند و خود را به پیاده رو طرف دیگر خیابان برسانند. در جایی که این تابلو نصب شده حق تقدم با عابر پیاده است.

در ایران: رانندگان محترم اگر به هر کدام از اهداف متحرکی که مشاهده می کنید، برخورد نمایید  به مرحله بعد صعود می کنید. در صورتی که وی را به صورت فجیعی له نمایید امتیاز ویژه نیز دریافت خواهید کرد.



4) محل عبور اطفال

در سایر نقاط دنیا: یعنی نزدیک مدرسه یا زمین بازی بچه ها هستید و ممکن است کودکان از آنجا عبور کنند. رانندگان با دیدن این تابلو باید سرعت خود را کم کنند و با احتیاط به حرکت خود ادامه دهند.

در ایران: رانندگان محترم مانند مورد بالا باید اهداف متحرک را نشانه بگیرید، فقط فرق این اهداف  با مورد قبلی این است که اینها کمی سایزشان کوچک تر است و طبیعتا امتیاز کمتری نصیب شما می شود!



5) عبور ممنوع

در سایر نقاط دنیا: این تابلو به رانندگان وسایل نقلیه موتوری اعلام می کند از جهتی که تابلو نشان می دهد عبور نکنند و تنها عابران پیاده اجازه دارند که در این جهت رفت و آمد کنند.

در ایران: اوهوی! مگه نمی بینی اگه از اینجا بری راهت کلی نزدیکتر میشه؟! پس همین راهو برو!



6) ایستگاه اتوبوس

در سایر نقاط دنیا: این تابلو در جایی نصب می شود که اتوبوس ها برای سوار و پیاده کردن مسافرها توقف می کنند.

در ایران: پارکینگ!



7) حداکثر سرعت مجاز 70 کیلومتر بر ساعت

سایر نقاط دنیا: در صورتی که با سرعتی بیش از 70 کیلومتر در ساعت برانید علاوه بر اینکه جان خود و سایرین را به خطر انداخته اید، تخلف کرده اید و مشمول جریمه می شوید زیرا در این مسیر حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت است.

در ایران: کاری به تابلو نداشته باش. واسه قشنگیه! اگه زیر 110 تا بری اینقدر واست چراغ و بوق می زنند تا خودت شرمنده شی! پس مثل بچه آدم پدال گازو تا ته فشار بده.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: طنز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
2
49
تو ایران به تعداد هر راننده قوانین جداگانه وجود داره، یعنی هر کس قانون خودشو داره! عشقیه کلا!!!!
عابرین هم که حکایت دیگه ای دارن!!!
پاسخ ها
نظر hoda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
++++++++++++++++++
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
تو یه فیلم دهه هفتاد، دیدم آمبولانس می خواست وارد اتوبان شه ماشین چه تو فرعی چه اتوبان کاملا توقف کردن و زدن کنار.
تجسم کنید؛
دهه 70 تو امریکا، کشور گاوچرونها اینطوری فرهنگ سازی شده بود.تو ایران که بهتره نگم که همه از وضعیت رانندگی و حق تقدم و... بهتر ازمن خبر دارید.
دوستان از خودمون شروع کنیم.
من به شخصه تمام سعیم رو می کنم خلاف مقررات نباشم.اگر جایی خلا قانون آموزش نداد وجدان که داریم!!
نظر aisan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
باهات موافقم
نظر vahid.shz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
ranandegi to iaran nomre 0 dare.be khoda adamaye ghadimi behtar az alaniha ranandegi mikonan.babaye man 56saleshe vali moshala be ranandegi va rayat kardan ghavanin va kolan hame chi .man hamishe to zendegim az hame karash dars gereftam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
4
14
خیلی باحال بـــــــــــــود.
مخصوصا اولی!!!!!!
وای کلی خندیدم D-:
*با آرزوی سلامتی برای دوستان خوبم*
پاسخ ها
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
موافقم +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
3
9
خیلی باحالین
-
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
2
11
+++++++++++++++
پاسخ ها
نظر مهرداد
| - |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
+++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
2
14
واقعأ راسته همش رو دیدم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
3
27
خواهر من خارج از كشور زندگى ميكنه و امسال كه بعد از چند وقت اومده بود ايران خيلى بامزه بود از خيابون رد شدنش:به دو تا وسط خيابون ميدويد و بعد برمي گشت سر جاي اولش!بهش گفتم چرا اين جورى ميكنى،ابروم رفت؟!
گفت:بابا اينجا ظاهراً عابر پياده مثل سيبل تيراندازيه،از دور هدفت ميگيرن با تخت گاز ميان كه بهت بزنن!هر كى زد و در رفت برنده است ظاهراً!!!
پاسخ ها
نظر Helen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
خیلی خنده دار بود تبسم جان! کلی خندیدم. دمت گرم.
نظر اميرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
ههههه
++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
2
11
باحال بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
2
19
واقعا جای تاسف داره:(((
پاسخ ها
نظر میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
واقعا
نظر Helen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
الهام3 جان و میثم جان، با دوتاتون موافقم بدجور!
اینم برای دوتاتون:
+++++++++++++++++
نظر الهام3
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
مرسی دوستان:))))))))
نظر Helen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
خواهش میشه الهام3 عزیز.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
5
18
خيلي جالبه مي دونيم ولي خودمون هم عمل نمي كنيم. قبول دارين.
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
من به شخصه خیلی زیادی با دقت رانندگی میکنم. همه میگن.
نظر Helen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بــــلــــــــه.

من که خودم تو رد شدن از خیابون خصوصاً وقتی چراغ راهنما نداره، همیشه حق اولویت عبور از خیابونو به خودم میدم. چندین بار هم شده که نزدیک بوده پام زیر چرخ ماشینا بره!

یه بار می خواستم از خیابون رد شم، خواستم کلاس بیام که میتونم تو خیابونای شلوغ خیلی زود از خیابون رد شم، یه ماشین پیکان پشتم بود، نمیدونم یهو از کجا یه اتوبوس جلو روم سبز شد، اونقد که فاصله ی بین اتوبوس و پیکان سی سانت هم نبود. منم گیر کرده بودم اون وسط! فقط دو سانت مونده بود پام زیر چرخ اتوبوس له بشه. جالبش اینجاست که دقیقاً جلوی در ورودی خانومای اتوبوس وایستاده بودم و از طرفی پیکانی که پشتم بود اصلاً از جاش حرکت نمی کرد.
اون روز به خیر گذشت و بعد از چند دقیقه اتوبوس حرکت کرد، منم تونستم از او لا بیام بیرون. خدا بهم خیلی رحم کرد. دمش گرم.
نظر اميرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
آفرينmelody
100 امتياز. رفتي مرحله بعد
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مرسی امیرح جان.
نظر Mami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
هلن جون.یه خورده مواظب باش .از جایی رد شو که جراغ راهنما داشته باشه.مگه جونت و از سر راه آوردی.ای امان.
نظر aisan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
اره قبولت دارم
نظر Helen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
ای به روی چشم مامی جونم، خیلی گلی مامی جون، فدات شم الهی!
نظر Mami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
خدا نکنه خانومی.عزیزمی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
5
6
تشکر-خب ایرانی با کل دنیا فرق داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
3
6
++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
5
8
جالب بود.. طنزش ميتونست قشنگتر از اين هم باشه. (شايد توقع من بالا رفته)
مرسي
پاسخ ها
نظر aisan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
اره توقعت رفته بالا
نظر ooo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
na kamelan ras migi!!!
-
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
3
7
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
4
3
jaleb bood
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
6
2
خیلی باحال بود مخصوصا اون اوهوی رو خوب اومدین ومورد اول
پاسخ ها
نظر marmar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
manam movafegham
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
9
4
خیلی بی مزه بود
پاسخ ها
نظر aisan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
اونقدر که تو می گی هم نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
5
7
فقط معلوم نیست پلیس چه کار می کنه که این شده نتیجش!!؟
پاسخ ها
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پلیس بیاد فرهنگوبهمون تزریق کنه؟! اونم یه آدم دمثه ما
و مهمتر اینکه یه ایرانیه مثه ما!!!!!!
اما بهت + دادم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
2
5
باید یه فرقی با بقیه داشته باشیم!!؟ ولی انصافا وقتی پشت فرمونی و به چراغ زرد میرسی خب وسوسه میشی دیگه..... شیطونه بدجور میره تو جلد آدم..!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
3
3
baba eyval b ranandegi khodam:d
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
5
5
اینا در اصل طنز نیست یه جورایی واقعیت دارن. بیایین در پیشرفت مملکتمون کوشا باشیم و کمتر سوتی بدیم دست اینو اون. ok?!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر aisan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ok
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
3
شماره یک. قسمت چراغ زرد در ایران
بدون دیگه!
منظورتون {بدو} دیگه هست؟
مدیر پایگاه با سپاس
اصلاح شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
0
1
باید یه فرقی با بقیه داشته باشیم!!؟ ولی انصافا وقتی پشت فرمونی و به چراغ زرد میرسی خب وسوسه میشی دیگه..... شیطونه بدجور میره تو جلد آدم..!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
2
kheeeeeeeeeeeeeeeeeeily bahal bud.
khodaeesh ham hamin tore
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
0
4
همشون قشنگ بودن ولی دومیه خیلی شیرین بود...ممنون از مطالب قشنگتون....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
1
0
تو مملکت ما واقعا بی فرهنگه ......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
1
2
خنده های تلخ...
پاسخ ها
نظر Sadaf
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
besiar talkh!!!! ;D
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
0
3
من که واسه گواهینامم رفتم امتحان بدم افسره به مدل سوارو پیاده شدن و زود و دیر بستن کمر بند به ملت گیر میداد بعد خودش نشت پشت فرمان ماشین خدا وکیلی نه راهنما زد نه کمر بند بست یعنی تخته گازی رفت که نگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
1
0
چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب بود مرسی
بالاخره باید یه چیزو سوژه کنیم ما ایزونیخا دیگه............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
2
0
SAG AGAR TO MASHIN BASHE CHI?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
0
0
باید یه فرقی با بقیه داشته باشیم!!؟ ولی انصافا وقتی پشت فرمونی و به چراغ زرد میرسی خب وسوسه میشی دیگه..... شیطونه بدجور میره تو جلد آدم..!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
1
0
سلام دوستان
میگم شما هم متوجه شدین که اکثر ما از موارد ارثی و ژنتیک فقط چیزای بد مثل بیماریها و کجو کوله ایو....خلاصه هرچی بدیه به ارٍث بردیم و بارها به مادر پدرامون هم گفتیم همین موضوع در مورد مسائل فرهنگیمون هم پیش اومده و ما هرچی بدیو کاستی بوده از فرهنگ و تاریخ غنی 2500سالمونو به ارث بردیم پس ما تقصیری نداریم زنمون مشکل داره (:
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
0
1
آفرین به ملودی خانوم.
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
مرسی مامی جونم:-*
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
0
1
بهتره که هر چی سریع تر راهنمایی رانندگی فکری بکنه تا مردم برای خودشون تصمیم نگیرند و به حق مردم احترام بزارند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
پاسخ
0
0
تورو خدا منتظر پیشنهاد شما بودن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
پاسخ
0
1
این از با فرهنگی ماست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ