جاباما
۲۸۷۴۸۸
۹ نظر
۵۰۸۴
۹ نظر
۵۰۸۴
پ

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

کنسرت های فرزاد فرزین از پرطرفدارترین کنسرت های موسیقی پاپ کشور است که طراحی حرفه ای و اجرای خاصش این کنسرت ها را به یک اتفاق دیدنی و کم نظیر تبدیل کرده است.

هفته نامه اوقات خوش - بابک نبی: فرزاد فرزین متولد تیرماه ۱۳۶۰است. نخستین آلبوم خود را در سال ۱۳۸۴ روانه بازار موسیقی کرده است و در حال نهایی کردن ششمین آلبوم خود به نام «شش» است.

او علاوه بر خوانندگی تاکنون در چندین فیلم سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ های پوشالی ایفای نقش کرده است.

سال های سال است به صورت حرفه ای ورزش را دنبال می کند و از پلی استیشن بازهای قدیمی است.

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

سفر را بسیار دوست دارد و به گفته خودش ایران شناس خوبی است اما به خاطر علاقه ای که به دریا دارد هیچ جای کشور برایش شمال نمی شود. کنسرت های فرزاد فرزین از پرطرفدارترین کنسرت های موسیقی پاپ کشور است که طراحی حرفه ای و اجرای خاصش این کنسرت ها را به یک اتفاق دیدنی و کم نظیر تبدیل کرده است.

در ادامه گفت و گوی ما با فرزاد فرزین را بخوانید.

نخستین آلبومی که با آن به صورت رسمی وارد عرصه موسیقی شدید کدام بوده است؟

آلبوم شراره بود که در سال ۱۳۸۴ عرضه شد.

آلبوم جدیدتان چه نام دارد و کی منتشر می شود؟

جدیدترین و ششمین آلبومم «شش» نام دارد که تا اواخر سال منتشر می شود.

تمام آلبوم های تان با حرف شین شروع می شود، آیا دلیل خاصی دارد؟

تا دو سه تا آلبوم اول به صورت اتفاقی بود و بعد از آن تصمیم گرفتم این ایده را حفظ کنم.

بین ترانه هایی که تا امروز خوانده اید کدام ها فراگیرتر شده و مخاطب توانسته با آنها ارتباط بهتری برقرار کند؟

من ترانه هایی که موفق بوده و به قولی گرفته زیاد دارم اما اگر بخواهم از ابتدا نام ببرم آهنگ شراره، نفس بریده که با همراهی آقای چاووشی خواندم، احساس من، دونه دونه، بیا بیا، دوریت، بچه، ماه عسل و برگرد بوده که نسبت به بقیه ترانه هایی که خوانده ام فراگیرتر شده است.

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

کدام یک از ترانه هایی که خوانده اید بیشتر به دل خودتان چسبیده است؟

ترانه های نگرانتم، ماه عسل، دوباره پیشم و لحظه ها را خیلی دوست دارم، به طور کلی قطعات رمانتیکی که در این یکی دو سال اخیر ساخته ام هم مردم با آن ارتباط خوبی برقرار کرده اند و هم به دل خود چسبیده است و در میان کارهای شادی که خوانده ام دو سه قطعه هستند که در کنسرت ها بسیار به من انرژی می دهند مثل قطعات احساس من و با تو و از میان کارهای قدیمی ای که خوانده ام قطعه به تو مدیونم را خیلی دوست دارم.

بین تیتراژهایی که تاکنون خوانده اید کدام یک را بیشتر دوست دارید؟

قطعا تیتراژ ماه عسل را بیشتر دوست دارم.

کدام آلبوم تان را نسبت به سایر آلبوم های تان موفق تر می دانید؟

آلبوم شانس و شلیک هر دو موفق بوده اند و خودم تفاوتی بین آنها نمی بینم اما گمان می کنم شلیک آلبوم موفق تری بوده است.

در اتومبیل تان معمولا به چه آهنگ هایی گوش می دهید؟

به غیر از اینکه به طور مکرر آهنگ های خودم را می شنوم تا ایرادهای آن را متوجه شوم به موسیقی های روز دنیا به خصوص آهنگ های سافت راک و موسیقی های پاپی که در تاپ چارت ها قرار دارند گوش می دهم و همچنین به بعضی از قطعات ایرانی که همکارانم می خوانند و موفق هم بوده اند گوش می دهم.

خواننده های مورد علاقه تان کدام ها هستند؟

در حال حاضر خیلی ها هستند مانند ادل، انریکه، مایکل جکسون، گروه کویین و... در میان خواننده های داخل کشور هم نمی خواهم فرقی بگذارم و اکثر بچه ها کارشان خوب است.

در کارنامه کاری تان سابقه بازیگری در چند فیلم سینمایی هم دیده می شود آیا مایل به ادامه بازیگری هستید؟

آخرین کاری که در آن ایفای نقش کرده ام کار آقای توکلی به نام سگ های پوشالی بود که فضایی جنایی و دور از موسیقی داشت به همین دلیل آن تجربه را داشتم ولی بعد از این فیلم پیشنهادهایی که به من می شد خیلی تجاری بود و تصمیم گرفتم با توجه به ظرفیت و موقعیتی که در کار موسیقی دارم اگر کار بسیار خاصی به من پیشنهاد شد در آن بازی کنم در حال حاضر هم یک پیشنهاد خوب برای سال آینده شده است که مشغول فکر کردن روی آن هستم.

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

اهل سینما رفتن هستید؟ و آخرین فیلمی که در سینما تماشا کرده اید کدام بوده است؟

در داخل کشور بسیار کم به سینما می روم اما هنگامی که در خارج از کشور هستم چون کیفیت سالن های سینما در آنجا بالاست فیلم های روز دنیا را تماشا می کنم. در ایران حدود دو سال می شود که به سینما نرفته ام اما خارج از سینما فیلم زیاد می بینم و در سینماهای خارج از کشور آخرین فیلمی که دیده ام فیلم جیمز باند جدید به نام اسپکتر بوده است.

میانه تان با ورزش کردن چطور است؟

حدود هفت، هشت سال می شود که به صورت مستمر ورزش های ایروبیک و بدنسازی انجام می دهم و در کنار اینها ورزش های رزمی ای مانند بوکس هم دنبال می کنم و در کل میانه خوبی با ورزش دارم.

سفر چه جایگاهی در زندگی تان دارد و آخرین سفرهایی که رفته اید به کجا بوده؟

اصولا زیاد سفر می کنم، یک مکانی در شمال دارم که زمان هایی که می خواهم استراحت کنم به آنجا می روم و غیر از آن آخرین سفر داخلی ای که رفته ام به کیش بوده است چون دریا را خیلی دوست دارم و آخرین سفر خارج از کشورم هم به دوبی بوده است.

اگر در حال حاضر بخواهید برای سفر داخلی و خارجی جایی را انتخاب کنید کجاست؟

برای سفر خارجی علاقه مندم به خیلی از مکان ها سفر کنم از جمله آسیای شرقی به ویژه کشور چین و همین طور سفر به اروپا و آمریکا را خیلی دوست دارم. به اکثر جاها داخل کشور سفر کرده ام و مناطقی که به آنها سفر نکرده ام بسیار محدود و کم هستند. به واسطه کارم به اکثر شهرهای ایران رفته ام و در آنجا برنامه و کنسرت داشته ام و مکان های دیدنی شان را دیده ام و به همین دلیل ایران شناس بدی نیستم.

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

کدام مناطق ایران را بیشتر دوست دارید؟

ایران شهرهای دیدنی و زیبای بسیاری دارد مانند شیراز، تبریز، کرمان و... اما من شمال کشور را بیشتر می پسندم.

اگر بخواهید چند جای دیدنی در شهرهای مختلف ایران را به ما پیشنهاد دهید کدام ها هستند؟

در شیراز حافظیه و تخت جمشید، در کرمان باغ شاهزاده ماهان و در تبریز کندوان را پیشنهاد می کنم که بسیار دیدنی هستند.

سلیقه غذایی تان در سفر چگونه است؟

با اینکه معمولا در رژیم هستم اما آدم خوش خوراکی هستم و دوست غذاهای منطقه ای که به آنجا سفر کرده ام را امتحان کنم.

اهل رستوران گردی هستید؟

بله، معمولا زیاد به رستوران می روم.

رستوران مورد علاقه تان برای غذا خوردن کجاست؟

به رستوران های زیادی برای غذا خوردن می روم اما رستورانی که معمولا با خانواده به آنجا می رویم رستوران تاج محل است و به طور کلی برای رستوران رفتن وقت می گذاریم.

آشپزی هم می کنید؟

بله اما بیشتر غذا می سازم و اختراع می کنم نه به این صورت که مثلا یک قورمه سبزی خوب درست کنم بلکه سعی می کنم در آشپزی نوآوری داشته باشم.

لباس چقدر در کار یک خواننده اهمیت دارد؟

هر خواننده ای استایل مخصوص به خودش را دارد و در مورد کار من لباس بسیار تاثیرگذار است و به نظرم انتخاب یک لباس مناسب در کار یک هنرمند بسیار اهمیت دارد.

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

برند مورد علاقه تان کدام است؟

معمولا برای لباس هایی که در کنسرت ها استفاده می کنم از برند خاصی استفاده نمی شود و همه توسط تیممان طراحی می شود و خیاط آنها را می دوزد. اما برای استفاده روزانه ام از برندهای مختلفی استفاده می کنم مثل دلچه گاوانا، زارا و جورجی آرمانی.

تفریح مورد علاقه تان چیست؟

برای اینکه زبان خارجی ام تقویت شود بیشتر وقتم به دیدن سریال های روز دنیا می گذرد همچنین اگر وقت کنم پلی استیشن هم بازی می کنم. البته من از قدیمی کارهای بازی پلی استیشن هستم و کم کم دارم کفش هایم را آویزان می کنم.

کدام یک از سریال های خارجی که تماشا کرده اید بیشتر مورد علاقه تان بوده است؟

اکثر سریال های خارجی را تماشا کرده ام و سریال های خوب زیاد دیده ام اما برای مثال می توانم از سریال های سوپرنچرال و هاندرد و فیرینج نام ببرم.

کدام بازی پلی استیشن را انجام می دهید؟

هیچ بازی ای فوتبال نمی شود اما چون به ورزش های رزمی علاقه مندم بازی یو اف سی هم انجام می دهم.

میانه تان با مطالعه کردن چگونه است؟

کتاب خیلی نمی خوانم اما مقالاتی که در اینترنت هستند و همین طور روزنامه زیاد می خوانم.

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

شما را به کدام یک از خصوصیات اخلاقی تان بیشتر می شناسند؟

اطرافیانم باید پاسخ این سوال را بدهند و هر چه بگویم تعریف از خود می شود. به طور مثال خودم را آدم خوش اخلاقی می دانم اما از نظر اطرافیانم زیاد هم خوش اخلاق نیستم. اما اگر بخواهم از خصوصیتی نام ببرم چون رشته ام مدیریت صنعتی بوده در کارهایی که انجام می دهم مدیر خوبی هستم.

چه کاری بیشتر از همه عصبانی تان می کند؟

کارشکنی و بی عدالتی بیشتر از هر چیزی عصبانی ام می کند.

عجیب ترین شایعه ای که تاکنون درباره خودتان شنیده اید چه بوده؟

شایعه زیاد شنیده ام اما بانمک ترینش این بوده که حنجره گرگ را با حنجره من پیوند زده اند.

اهل هیجان هستید؟ و هیجان انگیزترین کاری که تاکنون انجام داده اید چه بوده است؟

بله منتها هیجان های خاص و از ارتفاع هم بدم می آید. کارهای هیجان انگیز زیاد انجام داده ام به خصوص در ورزش بوکس که سعی می کنم هیجانم را در آنجا تخلیه کنم همین طور ماشین سواری را دوست دارم اگر پلیس من را نگیرد سعی می کنم یک سرعت معقول در حدود ۲۰۰، ۳۰۰ کیلومتری داشته باشم!

دل تان که می گیرد چه کاری انجام می دهید؟

به علت نوع کار ما و اینکه زیاد نمی توانیم در محیط های عمومی ظاهر شویم دل گرفتگی زیاد پیش می آید و معمولا دلم که می گیرد کار موسیقی انجام می دهم یا سعی می کنم با دوستانم به مسافرت بروم و گاهی هم از میان این دل گرفتگی ها یک موسیقی خوب تولید می شود اما در مجموع توانسته ام همیشه از دل گرفتگی ها خلاصه شوم و تاکنون موفق بوده ام و هنوز افسرده نشده ام.

جدیدترین کنسرت تان چه زمانی خواهد بود؟

من به مردم قول دادم که تا قبل از آلبوم «شش» در تهران کنسرتی نداشته باشم تا ان شاءالله بعد از انتشار آلبوم یک کنسرت بسیار ویژه برگزار کنم که مانند آن در خاورمیانه تاکنون اجرا نشده است.

فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ

درباره جدیدترین آلبوم تان کمی توضیح دهید؟

من همیشه سعی ام بر این بوده است آلبومی که تولید می کنم نسبت به آلبوم های قبلی ام بهتر شده و ایرادهای آنها را نداشته باشد و هر آلبوم با رنگ و تنوع خاص خودش باشد چرا که فرزاد فرزین سال ۹۰ باید با سال ۹۴ متفاوت باشد و نباید درجا بزند اما با همان سبک خاصی که خودش دارد و مخصوص فرزاد فرزین است.

در جدیدترین آلبومم، آلبوم «شش» معتقدم این اتفاق افتاده است. آلبوم شش یک آلبوم متنوع با رنگ های متفاوت موسیقی است که ترانه های آن را حامد رجبی و مسعود محمدی گفته اند، حدود ۹۵ درصد آهنگ های آلبوم را خودم ساخته ام و ۵ درصد باقی را علیرضا افشار زحمت کشیده است و تنظیم کننده متنوعی در آلبوم حضور دارند و بهترین نوازنده های ایران در آن نواخته اند.

همچنین یک قطعه از این آلبوم هم در ترکیه ضبط شده و تنظیم کننده ها و نوازندگانش از بهترین های موسیقی ترکیه هستند. در کل آلبوم شش یک آلبوم پروپیمان است و معتقدم که این آلبوم نسبت به آلبوم های دیگرم موقعیت بهتری دارد.

برای مخاطبان تان خبر خاصی ندارید؟

باید این خبر را بدهم که به زودی یک فیلم تصویری بسیار خوش کیفیت با کارگردانی و طراحی خوب از کنسرت «شوک»، تا ۱۰، ۱۵ روز دیگر توسط شرکت هنر اول منتشر می شود.

و حرف آخر...

در آخر از دوستانم، خانواده گلم، مدیر برنامه هایم پیمان عیسی زاده، مدیر سایتم میلاد صفرزاده، عکاس گروه حمیدرضا امینی و از تمام تیم شوک تشکر می کنم و به زودی از بهمن ماه تور کنسرت های شهرستان را آغاز خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی بعد اینهمه آهنگ گوش دادن واقعا صداش محشره

    • بدون نام

      اصلان خواننده خوبی نیست خیلی هم مسخره است صداش هم خیلی بده خیلی هم سبکه و خیلی هم مغرور فقط بلد خود نمایی بکونه

    • علی

      این خواننده نیست که نیست صدا نداره خیلی هم بد میخونه

    • بدون نام

      خواننده هم خواننده قدیم اینها چرت و پرت میخونند.....

    • راحله

      به نظر من که محشره من توی همه ی کنسرت هاش شرکت کردم و حتی چند تا عکس هم باهاش انداختم

    • بدون نام

      خیلییییییی خوب خوب خوب

    • مهدی‌

      فرزاد فرزین یکی از بهترین خوانندهای پاپ ایران است صداشم خیلی خوبه

    • آوا

      به نظر من فرزاد فرزین بهترین خواننده ی ایرانه و درضمن آقای علی شما بدت می یاد گوش نده کسی چاقو نذاشته زیر گلوت که حتما گوش بده به نظر من تنها خواننده ی مردمی ایران فرزار فرزین مغرور هم نیست خیلی خوش اخلاق و صبوره

    • فاطمه

      خواننده ی عالیه آهنگ هاشم عالیه همهی آهنگاش با حال و جذاب هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج