۲۸۹۲۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازداشت ۴۷ باند توزیع سی‌ دی‌های مخرب

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴۵۰ نفر در قالب ۴۷ باند تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی و سی دی غیرمجاز(مبتذل و مستهجن) طی پنج ماه گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴۵۰ نفر در قالب ۴۷ باند تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی و سی دی غیرمجاز(مبتذل و مستهجن) طی پنج ماه گذشته خبر داد.

سردار قادر کریمی روز چهارشنبه در حاشیه امحای سی دی های غیرمجاز و محصولات فرهنگی مخرب در جمع خبرنگاران افزود: از این ۴۷ باند علاوه بر ادوات و تجهیزات تکثیر محصولات فرهنگی مخرب و غیرمجاز، بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار لوح فشرده نیز کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: تهیه و توزیع لوح های فشرده غیرمجاز و مخرب(فیلم و بازی های رایانه ای) با هدف منحرف کردن فکر، باور و اعتقادات جوانان و نوجوانان انجام می شود که این هشداری برای خانواده ها به منظور نظارت بیشتر بر رفتار و فعالیت فرزندانش است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره مطالبات آموزش و پرورش و نهاد های امور تربیتی از نیروی انتظامی تصریح کرد: دستگیر شدگان به غیر از سرکرده باندها، افرادی هستند که به صورت خرده فروشی، سی دی های مبتذل و غیراخلاقی را در محدوده مدارس و مراکز آموزشی تهران عرضه می کردند.

سردار کریمی به تفاهم نامه ای که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس تهران بزرگ در زمینه برخورد با تکثیر و توزیع غیرمجاز محصولات سینمای خانگی اشاره کرد و افزود: سه میلیون سی دی کپی شده غیر مجاز از محصولات سینمای خانگی طی سه ماه گذشته در تهران کشف و جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر فروش سی دی و محصولات فرهنگی مجاز در سوپرمارکت ها و مغازه های که مجوز عرضه این محصولات را ندارند نیز ممنوع است.

در این مراسم حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار لوح فشرده مستهجن و محصولات مخرب و غیرمجاز فرهنگی امحا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج