۲۹۰۱۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

زمان ثبت‌ نام نوروزی عتبات عالیات

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن اعلام جزئیات اعزامهای نوروزی به عتبات عالیات عراق گفت: زائران برای حفظ امنیت و جانشان از سفرهای غیرمجاز به عتبات خودداری کنند.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان حج و زیارت ضمن اعلام جزئیات اعزامهای نوروزی به عتبات عالیات عراق گفت: زائران برای حفظ امنیت و جانشان از سفرهای غیرمجاز به عتبات خودداری کنند.

سعید اوحدی با بیان این مطلب افزود: ثبت نامهای نوروزی عتبات از اول اسفند ماه از طریق سایت آغاز می شود و اعزام زائران نیز از ۲۳ اسفند ماه صورت می گیرد و همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده اعزام زائران به سامرا را حتما در برنامه سفر خواهیم داشت.

وی به قیمت عتبات نوروزی اشاره کرد و گفت: در گذشته اعزامها در قالب گروههای ۴۰ نفره بود و هر کاروان یک روحانی و یک مدیر داشت اما بر اساس اقدام جدید سازمان حج قرار است اعزامها در گروههای ۸۰ و ۱۲۰ نفره باشد که این کار باعث می شود قیمتها تغییر کند و هدف ما کاهش قیمتها است اما اگر با توجه به نرخ ارز افزایشی نیز در هزینه اعزامها نداشته باشیم خوب است.

رئیس سازمان حج و زیارت در مورد کیفیت ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات عراق نیز تاکید کرد: براساس رایزنی های انجام شده با طرف عراقی و همچنین بازدیدهای مکرری که از هتلها و مراکز اقامتی و آشپزخانه کربلا و نجف داشتیم کیفیت و خدماتی که به زائران در این مراکز انجام می شود نسبت به گذشته بهتر شده است.

اوحدی به امنیت زائران نیز اشاره کرد و گفت: امنیت زائرانی که از طریق دفاتر مجاز سازمان حج به عتبات اعزام می شوند تامین می شود.

وی به زائرانی که از طریق دفاتر غیرمجاز و یا روشهای دیگری به عتبات می روند توصیه کرد برای حفظ امنیت و جانشان از این سفرها پرهیز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج