۲۹۰۶۶۲
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

كشف معمای جسد زن بی سر در تهران

«عمو، شهاب مادرم را كشت»؛ شايان هشت ساله كه گردنش چاقو خورده بود، اين جمله را گفت و بيهوش شد. او كودك همان زني است كه چندي پيش جنازه بي‌سرش در خيابان ثارالله تهران پيدا شد. پليس عامل قتل را دستگير كرده است. او شهاب، خواهرزاده مقتول است.

روزنامه اعتماد: «عمو، شهاب مادرم را كشت»؛ شايان هشت ساله كه گردنش چاقو خورده بود، اين جمله را گفت و بيهوش شد. او كودك همان زني است كه چندي پيش جنازه بي‌سرش در خيابان ثارالله تهران پيدا شد. پليس عامل قتل را دستگير كرده است. او شهاب، خواهرزاده مقتول است.

ماجرا از صبح ٢١ دي امسال با اطلاع وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در زير زمين خانه‌اي مسكوني در خيابان ثارالله تهران به كلانتري ١٢٨ تهران نو آغاز شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد فردي ناشناس با چاقو ضرباتي به گردن زني جوان و پسر هشت ساله او وارد كرده كه منجر به كشته شدن زن و جراحت شديد كودك او شده است. همزمان با انتقال كودك به بيمارستان، پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل و براي رسيدگي در اختيار پايگاه دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات مشخص شد مقتول زني ٣٦ ساله به نام سوسن است كه يك هفته پيش همراه پسرش شايان و خواهرزاده ٢٠ ساله‌اش شهاب به تهران آمده و همراه آنها در محل وقوع قتل زندگي مي‌كرد. ادامه بررسي‌ها نيز نشان مي‌داد شاگرد يكي از مشاور املاكي‌هاي اطراف محل كشف جسد، وقوع حادثه را به پليس اطلاع داده است. او به كارآگاهان گفت: «١٠ روز پيش مقتول همراه پسر و خواهرزاده‌اش به مشاور املاك آمدند و خواستند محل مناسبي براي‌شان پيدا كنم. پول‌شان كم بود و جايي هم براي زندگي نداشتند براي همين زير زمين خانه‌ام را در اختيارشان گذاشتم تا در فرصت مناسب جاي خوبي براي‌شان پيدا كنم.»

شاگرد مشاوراملاكي كه جسد مقتول را كشف كرده بود، در ادامه گفت: «پس از چند روز موفق شدم جاي مناسبي براي‌شان پيدا كنم. روز حادثه براي انجام كارهاي قرارداد به محل سكونت‌شان رفتم. چند بار صداي‌شان كردم اما جوابي ندادند. چون كفش‌هاي‌شان دم در بود ترسيدم اتفاقي براي‌شان افتاده باشد. به آرامي و در حالي كه همچنان صداي‌شان مي‌زدم، وارد خانه شدم.

ناگهان چشمم به پتويي افتاد كه روي مقتول و پسرش افتاده بود. اول فكر كردم درحال استراحتند اما وقتي خوب دقت كردم، لكه‌هاي خون را روي پتو ديدم. سريع آن را كنار زدم و با جسد زن كه از ناحيه گردن به‌شدت مجروح شده بود روبه‌رو شدم. شايان هم از ناحيه گلو دچار جراحت شديدي شده بود اما هنوز به هوش بود. او تنها توانست يك جمله بگويد: «عمو، شهاب مادرم را كشت.» و بعد بيهوش شد. سريع با پليس تماس گرفتم و خبرشان كردم.»

با شناسايي خواهرزاده مقتول به عنوان عامل قتل، اقدامات پليسي براي دستگيري او آغاز شد. تحقيقات نشان مي‌داد شهاب پس از كشتن خاله‌اش، در خانه يكي از بستگانش مخفي شده اما پس از شنيدن خبر زنده بودن شايان، بار ديگر متواري شده است. سرانجام، سوم بهمن، مخفيگاه متهم در خيابان ١٥ خرداد شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير شد.

شهاب در بازجويي‌ها، مصرف روانگردان شيشه را علت ارتكاب به قتل دانست و در شرح ماجرا گفت: «٢٠ روز قبل از قتل، برادر كوچكم در يك تصادف رانندگي فوت كرد و من از آن روز شروع به مصرف شيشه كردم. شب قتل، پس از مصرف شيشه به خانه آمدم. در اتاق دو نفر را به شكل حيوان ديدم كه از خود صداي عجيبي در مي‌آوردند. وقتي بالاي سرشان رسيدم، به سمت‌شان حمله كردم و با چاقويي كه همراه داشتم چند ضربه به آنها زدم. وقتي حالت عادي پيدا كردم ديدم خاله و پسرخاله‌ام را كشته‌ام. سريع بدن‌شان را با پتو پوشاندم و فرار كردم.»

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان جزييات پرونده از ادامه رسيدگي به آن تا كشف انگيزه اصلي متهم به قتل در پايگاه دهم ويژه قتل خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      خدا باعث و بانی این مواد روانگردانو از زمین برداره
      و کسایی که می تونن جلوی توزیع این مواد رو بگیرن ولی کوتاهی می کنن ایشالا خدا جوابشونو بده

      پاسخ ها

      • شیما

        الهی بمیرم حتی تصورش امکان پذیر نیست حتما بچه هم تا حالا روانی شده .

    • نوشا

      وقتی بار اول خبر در مورد جنازه بی سر منتشر شد ... نظرات مردم خیلی جالب بود ... چقد به این خانم تهمت زده شد ... خدا رحمتش کنه ... کلن امان نمیدیم خیلی راحت تهمت میزنیم ... البته ناگفته نمونه طرز نوشتن مطلب خبرنگارایی که اون مطلب نوشته بودن بی تاثیر نبود بر نحوه قضاوت ... ولی بهتر خودمون اصلاح کنیم

    • user

      جالبه این خبر چقدر با خبر اولیه تفاوت داره زن بی سر در زیر زمینی که برای چند ساعت اجاره شده بوده

    • احسان

      مرگ بر مواد و مواد فروش. من نمیدونم آخه این مواد لعنتی چیه جوونا اینقدر دنبالش میرن.

    • بدون نام

      امان از شیشه لعنت به شیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج