adexo3
۲۹۱۹۱۰
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

شوخی استیکری دانش‌ آموز با خانم معلم

دختر دانش‌آموز که عکس‌های خانم معلم را به استیکر تبدیل کرده و در تلگرام منتشر کرده بود، نمی‌دانست شوخی او باعث دردسرش می‌شود.

روزنامه جام جم: دختر دانش‌آموز که عکس‌های خانم معلم را به استیکر تبدیل کرده و در تلگرام منتشر کرده بود، نمی‌دانست شوخی او باعث دردسرش می‌شود.

هفته گذشته خانم معلمی با حضور در پلیس فتای خراسان رضوی با طرح شکایتی مدعی شد فردی با عکس‌های او استیکر درست کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه پخش کرده است.

او در اظهاراتش گفت: چند روز پیش که به مدرسه رفته بودم، متوجه تغییر رفتار همکارانم و دانش‌آموزان نسبت به خودم شدم. در ادامه پی بردم، با عکس من استیکری درست شده و در تلگرام دست به دست می‌شود. نمی‌دانم چه کسی به این کار دست زده و آبروی کاری‌ام را برده است.

با شکایت خانم معلم، تحقیقات پلیس فتا برای یافتن متهم اینترنتی آغاز شد تا این که دو روز پیش ردی به دست آوردند که نشان می‌داد یک دختر دست به این کار زده است. با هماهنگی قضایی دختر دانش‌آموز دستگیر شد که در ابتدا به دروغگویی پرداخت تا شاید راهی برای فرار پیدا کند، اما زمانی که ماموران فتا گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ او را بررسی کردند، عکس‌های خانم معلم و استیکرهای ساخته شده را کشف کردند.

دختر نوجوان در ادامه تحقیقات پلیسی درحالی که بشدت دچار عذاب وجدان شده و از کاری که انجام داده ناراحت بود، بناچار سکوت خود را شکست و گفت: خانم معلم از ما خواسته بود کار تحقیقاتی سختی را انجام دهیم که ما تصمیم گرفتیم با گرفتن عکس از او استیکر بسازیم. بنابراین نقشه‌ای طراحی کردیم تا در روزی که قرار بود یکی از دوستانم کنفرانس دهد، بقیه همکلاسی‌هایم حواس معلم را پرت کنند تا من بتوانم با گوشی تلفن همراه عکس‌هایی از خانم معلم تهیه کنم.

وی اضافه کرد: چند روز بعد استیکرهایی از خانم معلم را که در حالت‌های مختلف بود، طراحی و از طریق تلگرام ارسال کردم. به این ترتیب استیکرهای ساخته شده از خانم معلم طی چند هفته میان دانش‌آموزان، معلمان و افراد غریبه در تلگرام دست به دست شد. هدفم از این کار فقط یک شوخی بود و گمان نمی‌کردم شوخی ما منجر به آن شود که مشکلاتی برای خانم معلم مهربانمان به وجود آید. اشتباه کردم و از خانم معلم درخواست بخشش دارم.

با اعتراف‌های دختر نوجوان و ابراز ندامت وی، معلم نیز او را بخشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      معلم اشتباه کردوبایدازاوشکایت می کردتاآدم بشه ودیگه ازاین غلط هانکنه.

      پاسخ ها

      • user

        چه کینه و نفرتی در وجود ملت جا گرفته
        ببخشش کیلو چنده؟

    • بدون نام

      وای بر اون معلم که به همین راحتی گذشت

    • بدون نام

      بچه های الان گودزیلا هستن!
      بیچاره معلم ها

    • بدون نام

      معلم بزرگواری کرده یک درس دیگری از زندگی به شاگردش داد اویک معلم است آفرین

      پاسخ ها

      • user

        درود

    • الی

      در مدرسه ما هم این اتفاق افتاد با این تفاوت که برای سه تا معلما استیکر درست کردن با لینکه پیدا کردن کی درست کرده کلی تهدید کردن که شکایت میکنن هیچ اتفاقی نیافتاد و استیکرسازان عزیز راست راست تو مدرسه راه میرن!

    • فرهنگی

      همه این مشکلات برمی گردد به برنامه های نادرست آموزش و پرورش

    • بدون نام

      زمانی که من مدرسه میرفتم، ما رو دم در مدرسه حسابی میگشتن که چیزی غیر از وسایل مدرسه همراهمون نباشه. اگر هم پیدا میکردن چیزی، حسابمون با کرامالکاتبین بود، پیش دانشگاهیمو تو یه مرکز خصوصی که تو تمام کشور شعبه داره خوندم، بااینحال ناظم میومد دم در محکم با انگشتش وسط ابروای دوستمرو که علیرقم داشتم ابروهای پرپشت وسط ابروهاش بطور طبیعی خالی بود، با فشار میمالید و میگفت : نه اینا طبیعی نیست، یه روز من ثابت میکنم که تو ابروهاتو برمیداری.....اونوقت الان....ابروهارو برمیدارن، موبایل سرکلاس میبرن، نوار و سی دی و غیره که از مد افتاده یه فلش کارت میارن که توش هر چیزی پیدا میشه و غیره..

    • هادی

      همه این ها بر می گردد به تربیت پدر و مادر اگه به زندگی این دانش آموز را بررسی کنید می بینید که پدر و مادر او فقط به فکر پول در آوردن و خوشگذرانی بودند، و فقط برای بچه های شان وسایل تفریحی می خریدند. این تازه اول راه آنهاست. مطمئنا در آینده مشکلات بالاتری برای آنها پیش می آید.به نظر من این گونه والدین باید در کلاس های آموزشی شرکت کنند. خدایا من را هم در تربیت درست فرزندانم کمک کن تا مانند اینگونه والدین ، فرزندانی ناهنجار تحویل جامعه ندهم.

    • بدون نام

      باید به سبک داعش اعدامش کرد!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج