اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بازی استقلال - پیکان لغو می شود؟

تعطیلی تهران در تاریخ ۵ تا ۱۰ شهریور به دلیل برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها می تواند روی برنامه ریزی لیگ برتر تاثیر زیادی بگذارد. مهمترین بازی این هفته که در تهران برگزار می شود، استقلال - پیکان است و به احتمال زیاد به دلیل مسائل امنیتی این بازی برگزار نخواهد شد

بازی استقلال - پیکان لغو می شود؟

تماشا: تعطیلی تهران در تاریخ 5 تا 10 شهریور به دلیل برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها می تواند روی برنامه ریزی لیگ برتر تاثیر زیادی بگذارد. ظاهرا در این تاریخ کلیه مدارس و مراکز دولتی تعطیل هستند و اگر قرار باشد لیگ برتر هم امنیتی تعطیل شود، بازی های هفته هفتم به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد.

بازی های هفته هفتم لیگ برتر قرار است در تاریخ هفتم و هشتم شهریور ماه برگزار شود. با توجه به تعطیلی تهران در این تاریخ حالا همه منتظر هستنتد که ببینند آیا بازی های این هفته که در تهران برگزار می شود، تعطیل می شود یا نه. مهمترین بازی این هفته که در تهران برگزار می شود، استقلال - پیکان است و به احتمال زیاد به دلیل مسائل امنیتی این بازی برگزار نخواهد شد اما به جز این بازی، نفت تهران هم در هفته هفتم باید از راه آهن پذیرایی کند و با وجود اینکه این بازی تماشاگر زیادی ندارد، ممکن است این بازی هم لغو شود.

اگر این دو بازی برگزار نشود، می تواندبرنامه ریزی لیگ برتر را با تغییراتی اساسی روبرو کند. زیرا تنها یک روز بعد از این هفته اردوی تیم ملی در تاریخ 9 شهریور شروع خواهد شدو تا تاریخ 20 شهریور ماه هم ادامه خواهد داشت.

تیم ملی باید 21 شهریور ماه در سومین بازی خود به مصاف لبنان برود. لیگ برتر بعد از یک وقفه 14 روزه از تاریخ 24 شهریور ماه از سر گرفته می شود و بنابراین امکان برگزاری دو بازی عقب افتاده وجود ندارد.

با توجه به اینکه لیگ برتر به صورت فشرده برگزار می شود به نظر می رسد امکان برگزاری بازی های عقب افتاده تا نیم فصل وجود نداشته باشد و با توجه به اینکه در این تاریخ هم قرار است تیم ملی در بازی های غرب آسیا شرکت کند، به نظر نمی رسد امکان برگزاری این بازی در تاریخ تعطیلات نیم فصل وجود داشته باشد.

جالب است که هیچ کدام از مدیران لیگ برتری، روز گذشته اطلاعی از تعطیلی لیگ نداشتند و نمی دانستند که در صورت تعطیلی لیگ، بازی هایی که در هفته هفتم لیگ در تهران است برگزار می شود یا نه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه ای کیو تو شهریور که مدارس همینجوری هم تعطیله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج