۲۹۴۶۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سلفی؛ عامل جدید ایجاد تنش میان زوجین!

محققان دانشگاه فلوریدا در تحقیقات خود به نکته‏های جالبی درخصوص رفتار کاربران در شبکه‏های اجتماعی مانند اینستاگرام رسیده‏اند.

روزنامه دنیای اقتصاد: محققان دانشگاه فلوریدا در تحقیقات خود به نکته‏های جالبی درخصوص رفتار کاربران در شبکه‏های اجتماعی مانند اینستاگرام رسیده‏اند.

در این بررسی که با حضور ۴۲۰ کاربر شبکه اینستاگرام در بازه سنی ۱۸ تا ۶۲ سال صورت پذیرفته اینچنین نتیجه گرفته شده که آمار انتشار تصاویر سلفی در این شبکه‏های اجتماعی رابطه مستقیمی با میزان رضایت شخص از وضعیت ظاهریش دارد. در واقع کاربرانی که تصویر بهتری از وضعیت ظاهری، زیبایی و تناسب اندام خود در ذهن دارند،

به همان نسبت هم تمایل بیشتری به انتشار عکس‏های سلفی خواهند داشت. این در حالی است که به‌عنوان مهم‏ترین نتیجه این تحقیقات، تاثیر استفاده از عکس‏های سلفی، روی رابطه عاطفی میان زوجین نیز مورد بررسی قرارگرفته است. محققان معتقدند کاربرانی که عکس‏های سلفی بیشتری در اینستاگرام منتشر می‏کنند، احتمال بروز مشکلات در روابط خود را نیز افزایش خواهند داد.

از جمله مواردی که می‏تواند تاثیرات منفی در روابط میان زوجین داشته باشد ایجاد حس حسادت یا بحث‏ها و چالش‏هایی است که پس از انتشار این تصاویر از سوی یکی از زوجین، آغاز می‏شود. بر این مبنا، محققان نیاز به وجود دستورالعمل‏های ویژه در خصوص نحوه تعامل کاربران با محتویات و قابلیت‏های موجود در شبکه‏های اجتماعی را خواستار شده‏اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج