جاباما
۲۹۴۷۳۴
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

پزشک جوان فریب زن صیغه ای را خورد

حمید ۲۸ ساله مدرک دکترا دارد و خانواده‌ای اعیانی دارد. او چندی پیش با زنی ۴۷ ساله آشنا شد و دور از چشم اعضای خانواده‌اش با وی ازدواج موقت کرد.

روزنامه ایران: حمید ۲۸ ساله مدرک دکترا دارد و خانواده‌ای اعیانی دارد. او چندی پیش با زنی ۴۷ ساله آشنا شد و دور از چشم اعضای خانواده‌اش با وی ازدواج موقت کرد.

دکتر جوان که هنوزبه طور رسمی شروع به کار تخصصی خود نکرده است گاهی با این زن سوار برخودروی شاسی بلند خود به گردش می رفتند. پلیس مشهد، دکتر جوان را در حالی در بلوار شریعتی منطقه قاسم آباد دستگیر کرد که زن ۴۷ ساله از چنگ مأموران گریخت و مأموران در بازرسی از کیف دستی‌ای که داخل خودرو بود مقادیری شیشه کشف کردند.

فرمانده پلیس استان خراسان رضوی در این باره گفت: از چندی پیش اهالی منطقه قاسم آباد و الهیه مشهد در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از موضوعی عجیب خبر می دادند که در آن گروهی با خودروی شاسی بلند اقدام به توزیع شیشه می کنند.

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: در پی دریافت این گزارش‌ها و با تحقیقات علمی پلیس مشخص شد راننده خودروی شاسی بلند جوانی است که مدرک تحصیلی دکترا دارد.

این مرد شناسایی شد و به طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

وی گفت: مأموران کلانتری قاسم آباد در بلوار شریعتی مشهد پزشک جوان را تحت تعقیب قرار دادند اما پیش از آن که مأموران بتوانند خودرو را به طور کامل متوقف کنند زن ۴۷ ساله‌ای که گویا همسر موقت و پنهانی او بوده از محل متواری شد.

فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: مأموران کلانتری الهیه مشهد دکتر فریب خورده را دستگیر کردند و دربازرسی از کیف زنانه ای که داخل خودرو بود ۴۶ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که بسته بندی و آماده توزیع بود کشف کردند.

وی با اشاره به این مطلب که قصه زندگی دکتر جوان معمایی پیچیده است گفت: دکتر جوان به هیچ نوع ماده مخدری اعتیاد نداشته وحتی با حمایت‌های مالی خانواده اش که از تمتع مالی خوبی برخوردارند نیازی برای انجام چنین کاری نداشته است.

وی گفت : تحقیقات پلیسی برای روشن شدن ابهامات این ماجرا و این که دکتر جوان چه رابطه ای با موضوع توزیع موادمخدر داشته یا این که فریب خورده و از موضوع اطلاعی نداشته ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پزشک احمق حقش بود گرفتار بشه ..چرا بجای ازدواج دایم با یک دختر هم سطح خودش رفته دنبال هوا هوس با یک زن 20 سال بزرکتر از خودش انهم موقت ازدواج کرده ؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید :دکتر احمق!

    • خودمم

      طرف دکترا داشته نه پزشک!! تیتر خبرتون اشتباهه!!

    • مریم

      خود اون اقای دکتر دستش با این خانوم تو یه کاسه بوده یه دانشجوی پزشکی تازه درسش تو بیست و هفت سالگی تموم میشه تازه به فرض اینکه سال اول کنکور قبول شده باشه اونوقت چطوری تونسته تو سن بیست و هشت سالگی ماشین شاسی بلند بخره؟ اگه هم که وضع مالیش خوب بوده چه اجباری داشته که تو این اجتماع به این بزرگی با وضع مالی خوب بخواد با یکی سن مادرش دوست بشه پس نتیجه میگیریم که احتمالا خودش دکتره دستش با این خانوم تو یه کاسه بوده و احتمالا این ماشین هم از دسترنج پخش موادش هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طوری راجع به زنها حرف میزنی انگار ماشینه که کنه و نو داشته باشه! شاید شخصیت مرد خوب بوده و عاشق زنی مسن تر از خودش شده . الیته می فهمم برای شما مردها عجیبه چون تا دم پیری دنبال زنهایی جوان تر از خودتون هستید!

    • بدون نام

      حداقل سن جهت گرفتن دکترا 24 الی 25سال می باشد

    • بدون نام

      از بس سرش توی کتاب بوده از دنیای دور ورش خبر نداشته از هول حلیم تو دیگ افتاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره .واقعا .

      • بدون نام

        دقیقا.

      • بدون نام

        دقیقا

    • ساسان

      متاسفانه در کلان شهر مشهد اتفاقات وحوادث زیادی بوقوع انجام میشه .اون خانم 47 ساله چه هنری داشته که این جوانو فریب داده . شاید دلیلش مشکلات ازدواج باشه

    • سنا

      خاک بر سر خودش و مدرکش.حتی گول خوردنش هم خرکی بود.

    • دانشجوی دکتری

      باید اعدامش کنند

    • بدون نام

      خداست که ازهمه داناتر است ماچه میدانیم

    • ناشناس

      حقش بوده. آدمی که دنبال شهوت میره لیاقتش بیشتر از این نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج