۲۹۵۲۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش تلفات خشم زمین در تایوان

شهردار شهر «تاینان» در تایوان با تایید مرگ ۱۹ تن بر اثر زلزله روز گذشته (شنبه) گفت: بیش از ۱۰۰ نفر همچنان زیر آوار هستند.

خبرگزاری ایسنا: شهردار شهر «تاینان» در تایوان با تایید مرگ ۱۹ تن بر اثر زلزله روز گذشته (شنبه) گفت: بیش از ۱۰۰ نفر همچنان زیر آوار هستند.

نیروهای امداد و نجات شهر جنوبی تایوان در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر جان بیش از ۱۰۰ نفر را که زیر آوار یک آپارتمان گیر افتاده‌اند پس از گذشت ۲۴ ساعت از وقوع زلزله نجات دهند.

نیروهای امداد امروز (یکشنبه) توانستند یک جوان ۲۰ ساله را زنده از میان آوار بیرون آورند اما شهردار تاینان معتقد است تیم‌های نجات برای کمک به دیگر افراد محبوس شده در زیر آوار با مشکل روبرو هستند.

به گفته مقامات داخلی تایوان بر اثر وقوع زمین لرزه ۶.۴ ریشتری که اوایل روز گذشته (شنبه) شهر تاینان را به لرزه درآورد دست‌کم ۱۹ تن جان خود را از داست داده‌اند. همچنین از میان ۱۳۲ نفری که منتظر کمک نیروهای امداد هستند ۱۰۳ نفر در عمق خیلی پایینی گرفتار شده و مسیر مستقیمی برای رسیدن به آنان وجود ندارد.

نیروهای آتش‌نشان، پلیس و سربازان با جست‌وجو در میان آوارها و با استفاده از تجهیزات در تلاش برای نجات حادثه‌دیدگان هستند. هرچند بیشتر تلاش‌ها جهت زنده پیدا کردن ۲۹ نفری است که در نزدیک‌ترین محل به امدادگران هستند.

به گزارش روزنامه گاردین، مقامات شهری تاینان با بیان اینکه نیروهای امداد جان ۲۴۰ نفر از حادثه‌دیدگان را نجات داده‌اند، اظهار کردند: در حال حاضر نمی‌توان در مورد علت ریزش این ساختمان و نقش عدم رعایت نکات ایمنی در مراحل ساخت آن به طور قطع صحبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج