۲۹۵۴۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مهلت کاندیداها برای تغییر حوزه انتخابیه

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی براساس قانون تا ۲۱ بهمن ماه برای تغییر حوزه انتخابیه فرصت دارند.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی براساس قانون تا ۲۱ بهمن ماه برای تغییر حوزه انتخابیه فرصت دارند.

حیدر عالیشوندی عصر یکشنبه ۱۸ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: براساس قانون هر کاندیدایی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارد، باید تا ۱۵ روز قبل از زمان اخذ رای، اقدام قانونی را انجام دهد.

عالیشوندی گفت: داوطلبان تایید صلاحیت شده تنها برای یک‌بار و در مرحله اول انتخابات می‌توانند حوزه انتخابیه خود را با مراجعه به ستاد انتخابات و ارائه درخواست کتبی، تغییر دهند.

فرماندار شیراز یادآور شد: تا کنون ۲ نفر از داوطلبان درخواست‌های خود را برای انتقال به حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های مرودشت و کازرون به ستاد انتخابات شیراز ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به قوانین مصرح در این خصوص گفت: داوطلبان مشمول تبصره (۳) ماده (۵۲) قانون انتخابات مجلس شورای ‌اسلامی مصوب هفتم آذر ۷۸ پس از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان مبنی بر تأیید‌ صلاحیت آنان می‌توانند ظرف بیست و چهار ساعت نسبت به تغییر حوزه انتخابیه خود ‌اقدام کنند.

عالیشوندی خاطرنشان کرد: در تبصره دوم نیز بیان شده است که داوطلبان موضوع این قانون نیاز به ثبت‌نام مجدد نداشته و به جز‌ درمواردی که مدارک جدیدی در حوزه انتخابیه جدید به دست آمده است نیاز به بررسی‌ مجدد صلاحیت آنها نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج