۲۹۵۸۰۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا استقلالی‌ها به ورزشگاه نمی‌روند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن تاکید بر این که گفته بودم استقلال باید بازیکن بگیرد و دوستان ناراحت شدند گفت: مردم به ورزشگاه نمی آیند چون استقلال جذاب بازی نمی کند.

خبرگزاری مهر: صادق ورمرزیار در مورد دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز گفت: به نظرم استقلال تهران خوب و با طراوت فوتبال بازی نمی‌کند و به همین دلیل هم مردم را به ورزشگاه‌ها نمی‌کشاند. البته این تیم طرح و برنامه خوبی هم برای بازی‌ها ندارد، در نقل و انتقالات من گفتم و دوستان از من ناراحت شدند که اگراستقلال نتواند بازیکن طراح بگیرد جزو سه تیم اول هم نخواهد بود آن روز دوستان ناراحت شدند اما این واقعیت بود.

وی در ادامه افزود: البته استقلال جوان گرایی خوبی داشته است اما باید یک بازیکن وجود داشته باشد که تیم را جمع کند.

ورمرزیار در مورد این که استقلال در نیم فصل اول هم بازی ساز نداشت اما خوب نتیجه می‌گرفت گفت: استقلال بازی مستقیم را خوب بازی می‌کند و در نیم فصل اول بسیاری از تیم‌ها نتوانسته بودند این تیم را آنالیز کنند در نتیجه استقلال نتیجه می‌گرفت اما حالا دست استقلال رو شده‌است آن‌ها به ویژه روی موج دوم با ۵ یا ۶ بازیکن عالی اضافه می‌شوند اما نکته اینجاست که در مقابل استقلال اهواز بعد از آمدن پروپیچ بازی مستقیم قطع شد که این نشان از آن دارد که طرحی در کار نبوده‌است.

وی در مورد خط خوردن برهانی از لیست ۱۸ نفره گفت: نمی‌دانم چرا آرش برهانی بیرون از لیست بود، اما اگر این خروج فنی بوده باشد به نظرم اشتباه بوده است. استقلال در این بازی به بازیکن سرعتی نیاز داشت همان طور که روی گل استقلال هم رمضانی با سرعتش ضربه ایستگاهی گرفت و آرش می‌توانست بارها این کار را تکرار کند. من فکر می‌کنم آرش برهانی حتما باید باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد استقبال کم تماشاگران گفت: مردم بازی زیبا می‌خواهند و وقتی فقط امید ابراهیمی را شاداب می‌بینند دیگر به ورزشگاه نمی‌آیند. باید افکار داشته باشیم در این دیدارافکار بختیاری‌زاده از مظلومی بهتر بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج