۲۹۶۰۹۴
۲۱ نظر
۵۰۰۶
۲۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سفر به ترکیه ممنوع می شود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و سازمان گردشگری باید جلوی سفر مردم به ترکیه را بگیرند، پولی که مردم خرج سفر به این کشور می‌کنند به جیب داعش ریخته شده و صرف مسلمان کشی می‌شود.

خبرگزاری فارس: سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از ادامه سفر گردشگران ایرانی به ترکیه و انفعال دولت برای جلوگیری و محدودیت این سفرها گفت: امروزه ترکیه کشور بسیار ناامنی است و باید همه هموطنان نسبت به این موضوع آگاهی لازم را داشته باشند چراکه داعش در ترکیه فعال است، همچنین ترکیه درگیری‌هایی با گروه‌‌های معترض دارد که هر لحظه ممکن است هر گوشه آنجا بمب گذاری انجام شود.

وی ادامه داد: به همه ایرانی‌ها توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان به این کشور سفر سیاحتی و گردشگری نداشته باشند و علاوه بر این اگر نا‌امنی آن را هم در نظر نگیریم پولی که در ترکیه هزینه می‌شود در جیب داعش ریخته شده و علیه مسلمانان به کار گرفته می‌شود بنابراین به این دلایل نباید حتی یک ریال از طرف ملت ما در کشور ترکیه هزینه شود چون این مبالغ صرف مسلمان‌کشی توسط داعش می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در این زمینه سازمان گردشگری باید برنامه و اقدام جدی داشته باشد و از سفر تورهای مسافرتی به ترکیه جلوگیری کند و در راستای منافع جهان اسلام باید تصمیمات جدی بگیرد و مردم را تشویق کنند که به شهرهای خودمان سفر کنند.

حسینی گفت: کشور ما آنقدر مناطق بکر و طبیعت زیبا دارد که توجه کمی به آنها می‌شود و بیشتر از اینکه زمینه را برای خروج مردم از کشور فراهم کنیم باید زمینه را برای تقویت گردشگری در داخل فراهم کنیم.

وی ادامه داد: البته نکته مهم‌تر این است که باید مسئولان اعتقاد به این موضوع داشته باشند وقتی برای سازمانی مانند سازمان گردشگری این موضوع مهم نباشد معلوم است که محدودیت و جلوگیری سفر به ترکیه را در دستور کار خود قرار نمی‌دهد و برای آن کار فرهنگی هم انجام نمی‌دهد، سازمان گردشگری باید برنامه ریزی داشته باشد و حساب شده اقدام کند مردم را آگاه کند که ترکیه به لحاظ اخلاقی و خانوادگی جای مناسبی برای سفر نیست و به لحاظ امنیتی و سیاسی نیز هزینه‌ها در جهت مسلمان کشی استفاده می‌شود سازمان گردشگری بسیار راحت می‌تواند بر روی این موضوع کار کند و تورهای گردشگری را به داخل کشور هدایت کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: سازمان گردشگری در این زمینه وظیفه و مسئولیت دارد باید جلوی تبلیغات سفر به ترکیه را بگیرد، تورها و آژانس‌ها حتما به دنبال منافع خود هستند و برای مردم دل نمی‌سوزانند اما این سازمان گردشگری است که باید سیاست‌گذاری درستی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورو خدا بزارید برن همون کشورای خارجی بگردن ,مردم ما فرهنگ ایرانگردی ندارن ,میریزن هر چی مناطق بکرو هم نابود میکنن!! حداقل ترکیه نشد یه جای دیگه برن خوشگذرونی!! بزارید چهارتا درخت که به نام جنگل میشناسیم برسه به دست آیندگان که به امید خدا قدر منابع ایرانو بدونن!! واقعا ایران حیفه که با جهل و عدم فرهنگ یادگاری و آتیش روشن کردنو ,آشغال و پلاستیک به دست عده ای بیشعور از بین بره !!!

      پاسخ ها

      • ykmin

        خوبه ممنوع کنین. به جاش ازدواج موقت رو رواج بدین

    • بدون نام

      ول کنین دیگه. چقدر بکن نکن واسه این مردم راه میندازین. یعنی دیگه واسه سفر هم حق انتخاب نداشته باشیم؟!!!. بسه دیگه.

    • بدون نام

      لطفا در مورد عربستان هم این تبلیغات رو هم بکنید!! واقعا زندگی کردن تو این دنیا انسانیت میخواد که همه ادیان هم همین مد نظرشون بوده ,راه انسانیت ختم میشه به خدا پرستی!! پس به فکر پر کردن جیب اعراب که با ما دشمن هستند نباشید!! اونا هم شیعه کش هستن!! مطمعن باشید خدا اینطوری راضی تره ,پول میلیونی رو خرج مردم کشور خودمون کنیم , دیگران به فکر ما نیستن ,کشور خودمونو اباد کنیم!!

    • بدون نام

      جناب آقاى نماينده بايست اطلاع داشته باشند
      هزينه سفر به خصوص در ايام عيد وتعطيل در داخل ايران در مقايسه با ترکيه بسيار سرسا

    • بدون نام

      جناب آقاى نماينده بايست اطلاع داشته باشند
      هزينه سفر به خصوص در ايام عيد وتعطيل در داخل ايران در مقايسه با ترکيه بسيار سرسا

    • محمد

      ومارو رسما یکی از ایالتهای روسیه معرفی کنند!!آخه دنباله روی هم حدی داره بس کنید !!؟؟

    • مراد آقا

      لطفا قوانین رو تعدیل کنین و به مسایل خصوصی و شخصی مردم کار نداشته باشین خود مردم دیگه به ترکیه نمیرن! :)

    • میلاد

      اگه قرار به کشور های که به تروریست کمک میکنن نریم باید اسم عربستان . امارات و... هم باشه ... مخصوصا عربستان ...

    • حجت

      بسیار ممنون از جناب حسینی. من هم موافق فرمایش شما هستم. ایرانی باغیرت حتما این اقدام عالی در جهت عدم سفر به ترکیه را خواهد کرد. انشالله

    • mohamaad

      حرف حق جواب نداره

    • بدون نام

      ما میریم. شما نیا

    • ترک

      حرفی بزن که مورد تمسخر دیگران قرار نگیری !!

    • بدون نام

      یکی نیست به ای اقای نماینده بگه همه مثل شماها مایه دار نیستن برن امریکا و اروپا ، ما زورمون به همین ترکیه اونم زمینی میرسه . شرمنده که به خاطر سیاست مندی شما ما بدبخت شدیم و فقط میتونیم بریم ترکیه اونم چند سال یه بار

      پاسخ ها

      • كتي

        والا ما 6 ساله كه از شهرمون هم خارج نشديم

    • وحید

      مردم یکم از مردم روسیه یاد بگیرن.تا دولتشون میگه ترکیه دشمنه هیچکس نرفت ترکیه. ما یاد گرفتیم فقط انتقاد کنیم.یکم حرف حق رو گوش نمیدیم.همین ترکیه با حمایتاش از داعش کمتر از عربستان نیست چطور میگید مکه نریم ولی ترکیه رو نمیگید؟

    • ایرانی

      ترکیه کشور بسیار خوبی برای سفر تفریحی و کاری است و واقعا برای زندگی مناسب است!

      اگر پول داشته باشیم با هزینه خیلی کمتری می توان در ترکیه خانه خرید

      بهترین کشور ترکیه است!!

      خرید خانه در ترکیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • جاوید ایران

      به هیچ وجه نباید به ترکیه و عربستان که در این لحظه از تاریخ بزرگترین دشمنان ما هستند برویم.مخصوصا عربستان که از قدیم دشمن ما بوده و تا ابد نیز خواهد بود.هر کس به این کشورها سفر کنه واقعا بویی از وطن پرستی نبرده.زنده باد ایران وایرانی وطن پرست

      پاسخ ها

      • كتي

        پرستش مخصوص ذات اقدس خداست بهتره بگيم وطن دوستي

    • جاوید ایران

      رفتن به ترکیه وکشورهای عربی خلیج فارس خیانت به ایران.به خون ما تشنه هستن و ما در عوض جیب های نا مبارک این کشور ها رو پر میکنیم

    • بدون نام

      امسال شما مقدمات ارزان البته نه پادر مسافرتی در شهر های خودمان فراهم کردید چراکه نه ما که مرض نداری ارز از کشور خارج کنیم در ضمن به شما ربطی نداری که مردم کجا میرن میان شاید هتلی چیزی زدی ما خبر نداریم؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج