اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۶۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرده‌ هاي كركره‌اي

اين روزها به دليل طراحي زيبا و تنوع در رنگ و شكل از پرده‌هاي كركره‌اي براي پوشش پنجره‌هاي منازل نيز استفاده مي‌شود.

پرده‌ هاي كركره‌اي

هفت صبح: در گذشته از لووردراپه يا همان كركره‌ها بيشتر براي پوشش پنجره‌ها در مكان‌هاي اداري و تجاري استفاده مي‌شد اما اين روزها به دليل طراحي زيبا و تنوع در رنگ و شكل از پرده‌هاي كركره‌اي براي پوشش پنجره‌هاي منازل نيز استفاده مي‌شود. با انواع پرده‌هاي كركره‌اي و نحوه چيدمان مناسب در خانه‌هاي داراي اين گونه پرده‌ها آشنا شويد: پرده‌های كركره‌ای به دو صورت افقي و عمودي توليد مي‌شوند و پرده‌های كركره‌ای افقي به سه شكل فلزي، چوبي و طرح چوب در بازار موجود هستند.

پرده‌ هاي كركره‌اي

انواع فلزي آن بيشتر براي پوشش پنجره‌هاي مكان‌هاي اداري استفاده مي‌شود اما پرده كركره‌هاي افقي چوبي و با طرح چوب به دليل رنگ و ظرافت در طراحي و شكل آنها براي پوشش پنجره‌هاي خانه بسيار مناسب است. البته استفاده از اين گونه پرده‌ها براي هر سبك و چيدمان خانه‌اي كاربري ندارد. به طور مثال اينگونه پرده‌ها براي خانه‌هايي كه با مبلمان استيل، فرش‌هاي ابريشم و لوسترهاي كريستالي چيدمان شده است مناسب نيست.

پرده‌هاي كركره‌اي، مناسب پنجره‌هاي خانه‌هايي هستند كه تمامي‌ وسايل آن فانتزي است، مبلمان خانه، راحتي و سبكي امروزي دارد، كف خانه از پاركت يا لمينيت است و وسايل تزئيني خانه بيشتر چوبي هستند. در واقع مي‌توان گفت پرده‌هاي كركره‌اي چوبي و طرح چوب مناسب خانه‌هاي بسيار امروزي هستند و اين گونه پرده‌ها سبكي جوان پسندانه دارد. پرده‌هاي كركره‌اي چوبي داراي دوام و كيفيت بالاتري نسبت به طرح چوب هستند بنابراين قيمت آن‌ها نيز بالاتر است اما از تنوع كمتري در شكل و رنگ برخوردارند. بهتر است اين پرده‌ها شسته نشوند زيرا چوب آن مقاومت خود را از دست مي‌دهد.

پرده‌ هاي كركره‌اي

براي تميز كردن پرده‌هاي كركره‌اي چوبي از دستمال مرطوب استفاده كنيد. پرده‌هاي كركره‌اي عمودي در گذشته به دليل محدوديت در شكل و جنس آن بيشتر در ادارات استفاده مي‌شد اما امروزه به دليل تنوع در جنس و طرح و شكل‌هاي آن براي پوشش پنجره اتاق خواب خانه‌ها استفاده مي‌شود. پرده كركره‌هاي عمودي امروزي از جنس‌هاي سوليت، بنر و مش توليد مي‌شوند و روي آنها نقش و نگار منظره، گل‌ها و نيز نقش‌هاي كارتوني براي اتاق كودكان طراحي مي‌شود.

پرده‌ هاي كركره‌اي

پرده كركره‌هاي عمودي نقش و نگاردار علاوه براينكه به اتاق خواب، طراوت و شادابي مي‌دهند در تنظيم نور اتاق نيز نقش اساسي دارند. نكته مهم اين كه پرده‌‌هاي كركره‌اي نبايد زياد جابه‌جا يا از تيغه اصلي خود جدا شوند زيرا در اين صورت كارايي و زيبايي اوليه خود را از دست خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج