۲۹۷۰۲۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

خط‌ اتوبوس در خیابان مطهری و بهشتی

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از بهره برداری خط ویژه اتوبوس در مسیر خیابان های شهید بهشتی و شهیدمطهری تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از بهره برداری خط ویژه اتوبوس در مسیر خیابان های شهید بهشتی و شهیدمطهری تا پایان سال جاری خبر داد.

پیمان سنندجی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از راهبرد های جدی مجموعه مدیریت شهری است، گفت: چندی پیش لایحه پیشنهادی ایجاد خط ویژه اتوبوس از ابتدای خیابان شهید مطهری در مسیر رفت و خیابان شهید بهشتی در مسیر برگشت به شورای شهر ارائه و به تصویب رسید که بر این اساس عملیات خط کشی و جدا سازی این دو خیابان برای ایجاد مسیر ویژه حرکت اتوبوس ها نیز انجام شده است.

او با اشاره به اینکه خط فرا منطقه ای مطهری - بهشتی بزودی و تا پایان سال ۹۴ در تهران به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: عملیات اجرایی این خط در مراحل پایانی است و برخی تجهیزات اعم از سرپناه ها و دیگر موارد عمرانی در دست ساخت هستند.

سنندجی با تاکید بر اینکه این خط به دنبال پروژه ۵ خط فرا منطقه ای در تهران احداث می شود، گفت: خطوط فرا منطقه ای ، خطوطی ویژه هستند اما بدون جداکننده، محدودیت هایی که در خطوط بی آر تی است، در این خطوط وجود ندارد و در بخش هایی از مسیر نیز اتوبوس ها در کنار سایر خودروها تردد می کنند.

به گفته او، پیش بینی می شود با راه اندازی این خط که در جهت بر عکس ترافیک مسیر مطهری - بهشتی است، شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از این خط باشیم.

سنندجی گفت: ۵ خط فرامنطقه ای با طول ۵۴ کيلومتر در پایتخت احداث مي شود که خط يک مسير ميدان جمهوری - کلاهدوز؛ خط ۲ ميدان هفت تير - ميدان صادقيه؛ خط ۳- پايانه بيهقي - ابتداي فردوسي؛ خط ۴ شهيد بهشتي - شهيد مطهري و خط ۵ ميدان راه آهن - شهرک والفجر را شامل مي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      خیلی طرح خوبیه!!
      از این طرح ها باید بیشتر اجرا بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج