۲۹۷۰۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروانی: انقدر بلدم که بی‌دعوت جایی نروم

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی در ‌آ‌مدن جیوانی اینفانتینیو به ایران اثرگذار بود.

خبرگزاری فارس: افشین پیروانی در پایان دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته بیستم ضمن خسته نباشید به دو تیم و تبریک برد پرسپولیس گفت: اینفانتینیو به دعوت کی‌روش به ایران آمد این صحبت‌ها را در حضور سرمربی تیم ملی می‌کنم که خودش هم ناظر باشد. ایمیل‌های این مسئله وجود دارد متأسفانه اظهارنظراتی می‌شنوم که جای تعجب دارد. اینفانتینیو به کشورهای نزدیک ما سفر نکرد ولی به ایران آمد این نشان می‌دهد که کی‌روش در آمدن او اثرگذار بود.

وی افزود: یکی از افرادی که در جلسه دیروز بود اعلام کرده ما نمی‌خواستیم دیروز صحبت فنی انجام دهیم که از کارلوس کی‌روش یا مدیر تیم ملی در این جلسه دعوت کنیم من هم می‌گویم اتفاقا ما قصد صحبت در مورد مسائل فنی و اینکه ۴۴۲ بازی کنیم یا ۳۵۲ را نداشتیم. از من دعوت نشد، کارلوس کی‌روش هم که فرد مطرحی در سطح جهان است ما می‌توانستیم از علی دایی،‌کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، امیر قلعه‌نویی، علی پروین، علیرضا منصوریان و ... که چهره‌های سرشناسی هستند دعوت کنیم. افرادی که حرف برای گفتن داشته باشند. حضور پزشک، مهندس و بازاری‌ها در این جلسه جای تعجب داشت.

مدیر تیم ملی در ادامه تأکید کرد: از بنده در خیلی جاها دعوت به عمل می‌آید و اینقدر بلدم که بدانم بی‌دعوت جایی نروم. خیلی بد است که از کارلوس کی‌روش دعوت نشود و عصر همان روز آن فرد شخصاً بخواهد با کی‌روش جلسه بگذارد.

پیروانی در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده با پیروانی برخورد می‌ کنم تصریح کرد: خیلی خوشحال می‌شوم که بتوانم بعد از مدت‌ها کفاشیان را ببینم. ۱۱ ماه است که نه قرارداد دارم و نه حکمی دریافت کرده‌ام. می‌خواهند من را اخراج کنند. زحمت نکشند اتفاقاً خوشحال می‌شوم که بتوانم پیش کفاشیان بروم و پس از مدت‌ها او را ببینم و راجع به کمبودهایی که داریم صحبت کنم و صحبت‌های اصلی را به او بیان کنم.

وی ادامه داد: حضور کی‌روش و نام‌هایی که بردم در این جلسه تاثیرگذار بود. من در روزهای اخیر شنیده‌ام که آدم‌هایی برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شده‌اند. من هم همین جا آمادگی خود را اعلام می‌کنم و کاندید خواهم شد. معلوم نیست رای بیاورم اما چون فوتبالی هستم این مسئله را اعلام می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج