۲۹۷۱۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپالتی: رم راهش را پیدا کرده است

سرمربی رم پس از پیروزی تیمش برابر کارپی ادعا کرد که شاگردان او راه جبران نتایج ضعیف‌شان در هفته‌های اخیر را پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال رم شب گذشته (جمعه) در هفته بیست‌و‌پنجم رقابت‌های سری A موفق شد میزبانش کارپی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با ۴۷ امتیاز موقتاً به رده سوم جدول صعود کند.

لوچانو اسپالتی، سرمربی جالوروسی پس از این بازی که با ثبت چهارمین پیروزی متوالی در کارنامه قرمزپوشان پایتخت ایتالیا همراه بود، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: عملکردی که ما در این بازی ارائه کردیم، بدون اشتباهات بزرگ و نشانه‌ای از شخصیت‌مان بود چرا که بازیکنان‌مان سرانجام متقاعد شده‌اند که می‌توانند کارشان را دوباره آغاز کنند و پتانسیل ارائه بازی‌های با کیفیت را دارند.

وی ادامه داد: ما بهتر از این هم می‌‌توانیم باشیم و پیروزی که کسب کردیم حق‌مان بود. زمانی که کارپی گل تساوی را زد، بازیکنان به همان ترس قدیمی دچار شدند و برای مدتی کنترل کار از دست‌شان خارج شد اما توانستند دوباره به خودشان مسلط شوند و نبض بازی را به دست بگیرند. یک مربی سعی می‌کند که به اندازه خودش در عملکرد تیم تأثیر بگذارد اما آنها راه دست را یاد گرفته‌اند.

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم از ماه نوامبر به بعد نتوانسته برای این تیم گلی به ثمر برساند و این در حالی است که آخرین گل او برای جالوروسی در جریان معمول بازی در ماه آگوست یعنی اولین ماه فصل بوده است. ژکو اما دیشب گل دوم رم را به ثمر رساند و طلسم گلزنی‌اش را شکست.

اسپالتی در این خصوص عنوان کرد: در بازی برابر کارپی کارهای فراوانی انجام دادیم و یکی از آنها ساختن موقعیت گلزنی برای ژکو بود. ما در رختکن تیم درباره خارق‌العاده بودن توپ‌های به هدر رفته ژکو با او شوخی می‌کردیم اما این بار پاس گل و ضربه آخر او هر دو بی‌عیب و نقص بودند. ژکو به خاطر گلزنی‌اش می‌تواند تیم را به صرف شام میهمان کند.

بازی بعدی رم در لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال‌مادرید است. سرمربی جالوروسی درباره این موضوع تأکید کرد: پیروزی‌مان برابر کارپی یک قدم رو به جلوی مهم جهت کسب آمادگی برای مصاف با رئال‌مادرید است. از این پیروزی به عنوان عاملی برای ارتقای اعتماد به نفس‌مان استفاده می‌کنیم. بازی برابر رئال‌مادرید بازی بسیار سختی خواهد بود اما ما برای فوتبال بازی کردن و نه عقب‌نشینی در خانه پا به میدان می‌گذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج