۲۹۷۳۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنری: امسال تاتنهام قهرمان می‌شود

اسطوره باشگاه آرسنال به ستایش از تاتنهام پرداخت و تاکید کرد این تیم بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ جزیره دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، هر چند لسترسیتی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و اختلاف زیادی با دیگر تیم ها دارد اما تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال بر این باور است که جدی ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری، تاتنهام است.

او در این خصوص اظهار کرد: تاتنهام بسیار خوب بازی می کند و تاکنون عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. معمولا درباره آنچه که بر زبان می آورم، فکر نمی کنم اما باید بگویم بعد از تامل زیاد به این نتیجه رسیدم که تاتنهام شانس زیادی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس دارد.

اسطوره توپچی های لندنی ادامه داد: شاید برای بسیاری باور نکردنی باشد اما تاتنهام با این بازی‌های درخشانی که به نمایش می گذارد، از شانس های اصلی بالا بردن جام است. آنها با ثبات و منظم بازی می کنند. رییس این باشگاه بهترین گزینه را برای هدایت تیم خود انتخاب کرده است. مائوریتسیو پوچتینو، مربی بسیار خوبی است و بر این باورم که او می تواند زمینه را برای موفقیت تاتنهام فراهم کند و این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ جزیره برساند.

آنری در پایان سخنانش گفت: در تاتنهام بازیکنان بااستعداد زیادی بازی می کنند. کریستین اریکسن، موسی دمبله و دله آلی، عملکرد درخشانی در سفید پوشان وایت هارت لین داشتند. گذشته از این آنها یک دروازه‌بان باتجربه و بسیار خوب به نام هوگو لوریس دارند که چهره ای قابل اعتماد در دروازه است. تاتنهام با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، شانس بسیار بالایی برای بالا بردن جام دارد.

تاتنهام با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی جای دارد و با تیم صدرنشین لسترسیتی پنج امتیاز اختلاف دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج