adexo3
۲۹۸۱۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طاهری: ان‌شاء‌الله پرسپولیس قهرمان می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس از مسئولان باشگاه سایپا خواسته که دیدار روز پنجشنبه سرخپوشان برابر این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اکبر طاهری در مراسم واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: هر باشگاه نیاز به سخت‌افزار و نرم‌افزاری دارد که یکی از این نیازها داشتن چنین ورزشگاهی است. علاوه بر اینکه دنبال افزایش گنجایش ورزشگاه‌ شهید کاظمی هستیم، می‌خواهیم تیم‌های بزرگسالان و پایه را نیز مدیریت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بازی‌های رسمی پرسپولیس از این پس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود، گفت: برگزاری مسابقات رسمی نیاز به هماهنگی و ارتباط با مسئولان ذی‌ربط دارد. ابتدا دنبال این هستیم که گنجایش ورزشگاه را افزایش دهیم، چون گنجایش ورزشگاه شهید کاظمی کم است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار پنجشنبه پرسپولیس مقابل سایپا و اینکه سایپایی‌ها حاضر به بازی در ورزشگاه تختی نیستند، عنوان کرد: از مسئولان سایپا خواسته‌ایم که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. خودم با آنها ارتباط دارم که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا حضور هواداران راحت‌تر باشد.

طاهری در واکنش به این موضوع که سایپایی‌ها در صورتی برای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی موافقت می‌کنند که بلیت‌فروشی رایگان نباشد، گفت: من چیزی در این زمینه نشنیده‌ام. مسائل حاشیه‌ای این دیدار را با سازمان لیگ و دیگر مراجع دنبال می‌کنیم که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در مورد رایگان بودن بازی باید با خود مسئولان سایپا هماهنگی صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران را به جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت کرده و آیا از قهرمانی پرسپولیس مطمئن است؟ گفت: ان‌شاء‌الله پرسپولیس قهرمان می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به سامانه هواداری این باشگاه اشاره کرد و گفت: هواداران سرمایه‌های باشگاه هستند و قصد داریم از توانایی‌های بالقوه برای دادن امکانات به آنها استفاده کنیم، امکاناتی چون فروش البسه و ... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج